eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 - 2013 - sprawa znak F-3360/53/10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Radgoszcz: Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 - 2013 - sprawa znak F-3360/53/10
Numer ogłoszenia: 338318 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292672 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 - 2013 - sprawa znak F-3360/53/10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy wyboru Wykonawcy dla zadania pn.: Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 -2013 A. Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w okresie od 1 listopada 2010 r. do 31 października 2013 r. obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Gminy oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Radgoszcz (dotyczy to wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Radgoszcz) w tym wpłaty i wypłaty gotówkowe i realizacje czeków. 2. Elektroniczna obsługa rachunków typu Home banking lub równoważny, umożliwiająca w szczególności: 2.1. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Gminy Radgoszcz, 2.2. przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, 2.3. wywołanie dowolnej operacji wg ww. kryteriów, 2.4. składanie poleceń przelewu z wszystkich rachunków, 2.5. obsługa systemu na platformie internetowej, 2.6. autoryzacja operacji poprzez podpis elektroniczny, 2.7. monitorowanie operacji i sporządzanie z całego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji. 3. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 4. Wykonywanie poleceń przelewów złożonych do godz. 13:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 13:00 w dniu następnym do godz. 11:00. 5. Przelewy dokonywane na rachunki w oddziale banku oraz innych oddziałach i filiach dokonywane będą bez opłat. 6. Oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach. 7. Zainstalowanie na koszt banku programu komputerowego umożliwiającego realizację zleceń płatniczych składanych za pomocą elektronicznych nośników informacji, przy założeniu, że zlecenie płatnicze składane za pomocą systemu zrealizowane będzie w tym samym dniu roboczym, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy (min. 5 stanowisk). 8. W przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wykonywanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej. 9. Bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie zainstalowanego systemu płatniczego. 10. Pobieranie prowizji i opłat za prowadzenie rachunków z rachunków wskazanych przez Gminę. 11. Sporządzanie codziennych wyciągów bankowych i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w terminie do dwóch dni roboczych. 12. Przyjmowanie lokat terminowych. 13. Odbiór i dostarczenie gotówki do siedziby Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu. B. Wymagania dodatkowe: 1. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Radgoszcz żadnych innych opłat niż określone w specyfikacji. 2. Bank zawrze umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Radgoszcz. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank. 4. Stosownie do art. 34 ust. 3 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego Bank otworzy podstawowy rachunek bankowy budżetu celem przekazania informacji Ministrowi Finansów o nowym numerze rachunku w ustawowym terminie. Rachunek pozostanie nieaktywny do dnia 31 października 2010 roku. C. Informacje ogólne 1. Wykonawca winien zapoznać się z całą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej warianty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3. Żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom za wyjątkiem powierzenia podwykonawcy dostawy i odbioru gotówki do siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN. 10. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej. 11. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, I - piętro - bezpłatnie. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej: www.radgoszcz.pl lub www.malopolska.pl/bip/radgoszcz Informacje Zamawiającego dot. budżetu i dotychczasowej obsługi budżetu: 1. w roku 2010: planowane dochody - 26 228 132,61zł, planowane wydatki - 29 541 406,61 zł, (plan wg stanu na dzień 10 września 2010 r. 2. Jednostki organizacyjne Gminy Radgoszcz objęte usługą: Urząd Gminy Radgoszcz, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radgoszczy, Gminna Biblioteka Publiczna w Radgoszczy, Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Radgoszczy, Gminny Zespół Obsługi Szkól i Przedszkoli Publicznych w Radgoszczy, Zespół Szkół Publicznych w Radgoszczy, Zespół Szkół Publicznych w Luszowicach, Przedszkole Publiczne w Luszowicach, Przedszkole Publiczne w Radgoszczy, Szkoła Podstawowa w Zarzeczu Dużym, Szkoła Podstawowa w Małcu. Inne informacje: 1. Liczba rachunków - 34. 2. Średnia miesięczna liczba przelewów w formie elektronicznej na rachunki w banku (w szt.) - 950. 3. Średnia miesięczna kwota operacji bezgotówkowych na rachunki w banku -2 800 000 zł. 4. Średnia miesięczna liczba przelewów w formie elektronicznej na rachunki w innych bankach (w szt.) - 830. 5. Średnia miesięczna kwota operacji bezgotówkowych na rachunki w innych bankach - 1 600 000 zł. 6. Średnia łączna wartość wypłat gotówkowych miesięcznie - 123 000 w zł. 7. Średnia łączna ilość wypłat gotówkowych miesięcznie - 96. 8. Średnia łączna wartość wpłat gotówkowych miesięcznie - 85 000 zł. 9. Średnia łączna ilość wpłat gotówkowych miesięcznie - 46. 10. Obsługa bankowa za pomocą systemu elektronicznego w wersji 1 stanowiskowej na 5 stanowiskach. 11. Wysokość osadów w ujęciu średniomiesięcznym - 900 000 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Jagiellońska 1A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53406,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53406,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53406,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.