eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 - 2014 - sprawa znak F-3360/53/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-15

Radgoszcz: Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 - 2014 - sprawa znak F-3360/53/10
Numer ogłoszenia: 292672 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz , pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 - 2014 - sprawa znak F-3360/53/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wyboru Wykonawcy dla zadania pn.: Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 -2014 A. Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w okresie od 1 listopada 2010 r. do 31 października 2014 r. obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Gminy oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Radgoszcz (dotyczy to wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Radgoszcz) w tym wpłaty i wypłaty gotówkowe i realizacje czeków. 2. Elektroniczna obsługa rachunków typu Home banking lub równoważny, umożliwiająca w szczególności: 2.1. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Gminy Radgoszcz, 2.2. przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, 2.3. wywołanie dowolnej operacji wg ww. kryteriów, 2.4. składanie poleceń przelewu z wszystkich rachunków, 2.5. obsługa systemu na platformie internetowej, 2.6. autoryzacja operacji poprzez podpis elektroniczny, 2.7. monitorowanie operacji i sporządzanie z całego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji. 3. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 4. Wykonywanie poleceń przelewów złożonych do godz. 13:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 13:00 w dniu następnym do godz. 11:00. 5. Przelewy dokonywane na rachunki w oddziale banku oraz innych oddziałach i filiach dokonywane będą bez opłat. 6. Oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach. 7. Zainstalowanie na koszt banku programu komputerowego umożliwiającego realizację zleceń płatniczych składanych za pomocą elektronicznych nośników informacji, przy założeniu, że zlecenie płatnicze składane za pomocą systemu zrealizowane będzie w tym samym dniu roboczym, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy (min. 5 stanowisk). 8. W przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wykonywanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej. 9. Bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie zainstalowanego systemu płatniczego. 10. Pobieranie prowizji i opłat za prowadzenie rachunków z rachunków wskazanych przez Gminę. 11. Sporządzanie codziennych wyciągów bankowych i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w terminie do dwóch dni roboczych. 12. Przyjmowanie lokat terminowych. 13. Odbiór i dostarczenie gotówki do siedziby Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu. B. Wymagania dodatkowe: 1. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Radgoszcz żadnych innych opłat niż określone w specyfikacji. 2. Bank zawrze umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Radgoszcz. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank. 4. Stosownie do art. 34 ust. 3 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego Bank otworzy podstawowy rachunek bankowy budżetu celem przekazania informacji Ministrowi Finansów o nowym numerze rachunku w ustawowym terminie. Rachunek pozostanie nieaktywny do dnia 31 października 2010 roku. C. Informacje ogólne 1. Wykonawca winien zapoznać się z całą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej warianty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3. Żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom za wyjątkiem powierzenia podwykonawcy dostawy i odbioru gotówki do siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN. 10. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej. 11. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, I - piętro - bezpłatnie. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej: www.radgoszcz.pl lub www.malopolska.pl/bip/radgoszcz Informacje Zamawiającego dot. budżetu i dotychczasowej obsługi budżetu: 1. w roku 2010: planowane dochody - 26 228 132,61zł, planowane wydatki - 29 541 406,61 zł, (plan wg stanu na dzień 10 września 2010 .) 2. Jednostki organizacyjne Gminy Radgoszcz objęte usługą: Urząd Gminy Radgoszcz, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radgoszczy, Gminna Biblioteka Publiczna w Radgoszczy, Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Radgoszczy, Gminny Zespół Obsługi Szkól i Przedszkoli Publicznych w Radgoszczy, Zespół Szkół Publicznych w Radgoszczy, Zespół Szkół Publicznych w Luszowicach, Przedszkole Publiczne w Luszowicach, Przedszkole Publiczne w Radgoszczy, Szkoła Podstawowa w Zarzeczu Dużym, Szkoła Podstawowa w Małcu. Inne informacje: 1. Liczba rachunków - 34. 2. Średnia miesięczna liczba przelewów w formie elektronicznej na rachunki w banku (w szt.) - 950. 3. Średnia miesięczna kwota operacji bezgotówkowych na rachunki w banku -2 800 000 zł. 4. Średnia miesięczna liczba przelewów w formie elektronicznej na rachunki w innych bankach (w szt.) - 830. 5. Średnia miesięczna kwota operacji bezgotówkowych na rachunki w innych bankach - 1 600 000 zł. 6. Średnia łączna wartość wypłat gotówkowych miesięcznie - 123 000 w zł. 7. Średnia łączna ilość wypłat gotówkowych miesięcznie - 96. 8. Średnia łączna wartość wpłat gotówkowych miesięcznie - 85 000 zł. 9. Średnia łączna ilość wpłat gotówkowych miesięcznie - 46. 10. Obsługa bankowa za pomocą systemu elektronicznego w wersji 1 stanowiskowej na 5 stanowiskach. 11. Wysokość osadów w ujęciu średniomiesięcznym - 900 000 zł..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 i dokumentu, o którym mowa w pkt. VI. ppkt. 4 i 5 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby bank (Wykonawca) posiadał, co najmniej 1 oddział lub filię (banku) oddalony o nie więcej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby bank (Wykonawca) posiadał, co najmniej 1 oddział lub filię (banku) oddalony o nie więcej niż 15 km od siedziby Zamawiającego oraz bankomat. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby bank (Wykonawca) posiadał, co najmniej 1 oddział lub filię (banku) oddalony o nie więcej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - załącznik Nr 1do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych (zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności), 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Banki państwowe mają przedłożyć statut oraz dokument powołujący radę nadzorczą i zarząd. Osoby fizyczne składają oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zezwolenia lub licencję na prowadzenie działalności bankowej, o której mowa w Ustawie Prawo bankowe. 7. Oświadczenie o posiadaniu, co najmniej 1 oddziału lub filii (banku) oddalonego o nie więcej niż 15 km od siedziby Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, Pokój Nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, Pokój Nr 11 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.