Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Konin: Budowa drogi powiatowej nr 3197P na odcinku Boguszyce - Zielonka (Posada),
gm. Wierzbinek
Numer ogłoszenia: 338220 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Świętojańska 20, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2430280, faks 063 2430280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorzadu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi powiatowej nr 3197P na odcinku Boguszyce - Zielonka (Posada), gm. Wierzbinek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - długość odcinka objętego projektem 2,348 km, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy (kruszywo łamane + beton asfaltowy), - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu (warstwa wiążąca i ścieralna), - przebudowa sieci wodociągowej O 90 - 0,06 km, - oznakowanie stałe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium 60.000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1.Wypełniony formularz ofertowy z ceną brutto, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 1.2.Oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy, złożone na druku załącznik nr 2 do specyfikacji. 1.3. Kosztorys ofertowy zał. nr 3 do specyfikacji. 1.4.Wykaz o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku roboty zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do oferty. 1.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i potwierdzenie przynależności do izby inżynierów budownictwa. 1.8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.9.Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 1.11.Parafowany projekt umowy- załącznik nr 5. 1.12.Oświadczenie o przedłużeniu polisy ubezpieczenia od OC (Wykonawcy, których dotyczy). 1.13.Umowę zapewniającą dostawę masy bitumicznej (wykonawcy, których dotyczy). 1.14. Do oferty należy załączyć kopię przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu lub oryginału wniesienia wadium w innej formie. 1.15. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Świętojańska 20d
62-500 Konin, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Świętojańska 20d 62-500 Konin, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa drutu stalowego do belowania odpadów dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Dostawa pieczywa świeżego, bułki tartej i wyrobów cukierniczych
- Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Kowalewek
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 102332E w miejscowości Imielinek
- Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów
- Poprawa walorów turystycznych poprzez przebudowę drogi gminnej nr 105169L w m. Rozpłucie Pierwsze i Czarny Las, Gmina Ludwin
- Rozbudowa ul. Zielonka w Górkach Dużych gm. Tuszyn oraz przebudowa ul. Zielonej w Wodzinie Prywatnym gm. Tuszyn - II etap ul. Zielona w Wodzinie Prywatnym
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.