eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › ZDH/19/2012 - Wykonanie przyłącza energetycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Legnica: ZDH/19/2012 - Wykonanie przyłącza energetycznego
Numer ogłoszenia: 338204 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDH/19/2012 - Wykonanie przyłącza energetycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza energetycznego Oddziału IMN w Legnicy zgodnie z projektem B.I.H PROMAX , który stanowi integralna część specyfikacji. Miejsce realizacji przedsięwzięcia: Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy-Zakład Doświadczalny Hutnictwa, ul. Złotoryjska 194, 59-220 Legnica (teren HM Legnica). Zasilanie obiektu odbywać się będzie z zakładowej sieci elektroenergetycznej 0,4kV za pośrednictwem stacji OPT-12 z pola 7.9. W polu wymienić zabezpieczenia topikowe na 630AgG. Z pola wykonane jest zasilanie do hali WPW kablem YAKY4x240. Obecnie hala WPW pełni funkcję magazynową i praktycznie nie pobiera mocy. W miejscu wprowadzenia zasilania do hali WPW (kabel wprowadzony jest bezpośrednio do rozdzielnicy) zabudować złącze kablowe eZ1 (lokalizacja - rys. E-01-0l). Kabel wycofać z rozdzielnicy i wprowadzić do projektowanego złącza. Ze złącza wyprowadzić wiązkę kabli 4xYKXS1x185 i wprowadzić do rozdzielnicy głównej hali WPW (w miejsce wycofanego kabla). Przejście przez ścianę wykonać w rurze osłonowej o średnicy 110. Przepust uszczelnić. Dodatkowo do szyny PEN złącza eZ1 połączyć konstrukcję istniejącej rozdzielnicy - płaskownikiem FeZn30x4. Ze złącza eZ1 wyprowadzić wiązkę kabli 2x(4xYKXS1x185) w kierunku projektowanej hali. Schemat zasilania - rys. E-02-0.Trasa kablowa. Sposób prowadzenia kabli. Ze złącza kablowego eZ1 wyprowadzić wiązkę kabli 2x4xYKXS1x185 w kierunku projektowanej hali. Wiązkę wyprowadzić z ziemi na ścianę hali WPW w rurach osłonowych 3xSV75 (lub podobnych odpornych na działanie promieniowania UV). Kable chronić do wysokości 2m nad gruntem i 0,5m pod powierzchnią gruntu. Wyprowadzenia z rur uszczelnić kołnierzami termokurczliwymi. Kable prowadzić zgodnie z rys. E-01-0 szczegół A - po jednym układzie 3- fazowym w jednej rurze kable N w osobnej rurze. Na elewacji hali WPW wykonać trasę kablową - zastosować drabiny kablowe BAKS systemu DSC200H110. Zastosować drabiny w wykonaniu specjalnym - 80mikrometrów warstwa cynku. Kable mocować uchwytami 2xUK1-40-46 (przewody fazowe) oraz UK2-22-28 (przewody neutralne). Sposób prowadzenia - rys. E-01-0 szczegół B. Przy zejściu z elewacji przejść na system koryt samonośnych DSC300H150. Koryta prowadzić na konstrukcji wsporczej istniejącego ciepłociągu na wysokości 3,4m (słupy I-IX) oraz na projektowanych podporach (wg branży konstrukcyjnej) S1-S6 na wysokości 3,6m. Na całym odcinku o szerokości 300mm zastosować pokrywy. Wszystkie elementy w wykonaniu specjalnym - cynkowanie zanurzeniowe PN-EN ISO 1461 2011-grubość cynku 80mikrometrów. Przy szafie kablowej eZ2 projektowanej hali wykonać zejście do ziemi zgodnie z rys. IE-01-0 szczegół E. Sposób prowadzenia jak przy złączu eZ1-w rurach SV75. Całą konstrukcję wsporczą uziemić. Na końcach trasy wykonać połączenia z szynami PEN złączy kablowych za pomocą bednarki FeZn20x4. W środku trasy (słup V lub VI) wykonać dodatkowe uziemienie trasy (uziom prętowy 30 omów). Złącze kablowo-pomiarowe eZ2. Złącze eZ2 stanowi zespół dwóch (docelowo czterech) szaf 530x800mm wraz z fundamentami i cokołami kablowymi. Szafy wolnostojące w zabudowie przyściennej. W złączu wydzielono przedział kablowo-rozdzielczy oraz przedział pomiarowy. Wykonanie przedziału kablowego - analogicznie jak w eZ1-szyny o rozstawie 185mm. Na szynach ( P40x10 ) zabudować przekładniki prądowe oraz dwa rozłączniki listwowe- ARS3-6-2V ze zworami do którego doprowadzić podwójną wiązkę kabli zasilających z eZ1 (2x4xYKXS1x185) oraz ARSOO z wkładkami 25A z którego wyprowadzić przewody (LgY2,5mm2) do przedziału pomiarowego. UWAGA: przekładniki zamontować pomiędzy rozłącznikami - zgodnie z rysunkiem E-02-0. Wiązkę kabli zasilających halę 2x4xYKXS1x185 przyłączyć bezpośrednio do szyn poprzez zaciski 1 VK300 (po jednym zacisku dla jednej żyły). Materiały do wykonania robót dostarcza Wykonawca.Wykonawca na dzień odbioru zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu niezbędnych atestów materiałowych na wykorzystane materiały, a w przypadku zakupu urządzeń instalowanych na rzecz Zamawiającego wszelkie protokoły i kompletne dokumentacje DTR. Wykonawca udziela Zamawiającemu 3 lat gwarancji za wykonane roboty objęte niniejszą umową, licząc od dnia protokolarnego przekazania zadania chyba, że istnieje inny zapis w protokole odbioru. Wykonawca zobowiązuje się wykonać w terminie wszystkie prace, które są przedmiotem niniejszej umowy z najwyższą starannością i sumiennością, w pełnej zgodności z dokumentacją przekazaną przez Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość skrócenia terminu wykonania za wzajemnym porozumieniem, z zachowaniem pozostałych terminów umownych. Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z dokumentacją projektową dotyczącą wykonania przedmiotu zamówienia, miejscowymi i technicznymi warunkami eksploatacji oraz warunkami realizacji zamówienia. IMN Oddział Legnica zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wykonanych prac, materiałów lub urządzeń nie spełniających założonych w SIWZ wymagań. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu ZDH-19-2012.Warunki odbioru: Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe. Każdy odbiór zostanie wykonany poprzez sporządzenie protokołów odbiorowych na poszczególne części objęte pracami i wymienione w Przedmiocie Zamówienia. Protokoły obejmować będą pozytywne i obustronne potwierdzenie realizacji każdego z etapów prac technicznych. Prace za odebrane uważać się będzie po pozytywnym podpisaniu ostatniego protokołu odbioru.Warunki płatności: Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe (maksymalna ilość części-3) Płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie komplet podpisanych przez obie strony protokołów odbioru, odnoszących się do części objętej Przedmiotem Zamówienia. Sporządzenie protokołów jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; Wykaz wykonanych co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł netto (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wraz z wykazem należy przedłożyć dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz dowodem opłacenia składek. złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w SIWZ i Ustawie PZP. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1.zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 2.zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3.zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4.zmianę terminu realizacji poszczególnych prac przedmiotu umowy; II. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. I mogą być: 1.wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, 2.wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, 3.nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, 4.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej), 5.w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności prowadzonej przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, 6.będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 7.zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.imn.legnica.pl/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.imn.legnica.pl/przetargi.html Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy Adres: ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 12:50, miejsce: Sekretariat Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy Adres: ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.