To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Siedlce: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.STAWIAM NA SIEBIE! WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 337872 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293450 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 63 257 04, 63 233 25, faks 025 63 257 04, 63 233 25 w.55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.STAWIAM NA SIEBIE! WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.STAWIAM NA SIEBIE! WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Część 1: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. obsługi komputera, 2. sprzedawcy. 3. umiejętności księgowych, Szkolenia obejmować będą przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1. obsługa komputera - liczba Uczestników 6 osób - załącznik nr 2 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok.160 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. budowa komputera, b. pojęcia informatyczne, c. obsługa edytora tekstu, d. obsługa arkusza kalkulacyjnego, e. tworzenie prezentacji graficznych, f. korzystanie z usług internetowych (wyszukiwarka, poczta elektroniczna, komunikator itp.), 2. sprzedawca - liczba Uczestników 19 osób - załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok.200 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. zasady pracy w handlu, b. rodzaje handlu ( detaliczny i hurtowy), c. organizacja pracy, d. sposoby pozyskiwania dostawców, e. organizacja zaopatrzenia, f. negocjacje handlowe, g. promocja i reklama, h. profesjonalna obsługa klienta, i. dokumenty kasowe, j. obsługa kas fiskalnych, k. podstawowa obsługa komputera pod kątem programu magazynowego WF MAG, l. podstawy towaroznawstwa, m. inwentaryzacja, 3. umiejętności księgowych - liczba Uczestników 4 osoby - załącznik nr 3 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok.160 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny; a. podstawowe zagadnienia dotyczące działalności gospodarczej, b. podstawy rachunkowości, c. rozliczanie podatków, d. rozliczenia ZUS, e. podstawowe informacje kadrowe, f. płace, g. plany kont, h. kasa gotówkowa, i. środki trwałe, j. księgi inwentarzowe, k. sprawozdania, l. księgowe programy komputerowe, Część 2: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. pielęgnacji paznokci, 2. usług fryzjerskich, Szkolenia obejmować będą przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1. pielęgnacji paznokci - liczba Uczestników 9 osób - załącznik nr 2 preferowany łączny wymiar godzin ok. 90 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny a. budowa paznokcia, b. choroby paznokci, c. pielęgnacja dłoni i paznokci, d. rodzaje manicure, e. przygotowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem wymogów higienicznych, f. wybór narzędzi pracy, g. zdobienie paznokci różnymi metodami, h. metody przedłużania paznokci, i. zasady wyboru kosmetyków, j. prowadzenie konsultacji z klientem, k. pielęgnacja stóp. 2. usług fryzjerskich - liczba Uczestników 11 osób- załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok.160 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. zasady higieny w pracy fryzjera, b. przygotowanie stanowiska pracy, c. dobór przyborów i narzędzi, d. cięcie, e. uczesanie, f. koloryzacja, g. zabiegi pielęgnacyjne Część 3: Szkolenie z zakresu nabycia umiejętności i uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej wraz z obsługą magazynu - liczba Uczestników 18 osób - załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 145 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. zasady pracy w magazynie, b. podstawy obsługi komputera, c. obsługa programu magazynowego, d. zasady pracy na wózku widłowym, e. informacje dotyczące dozoru technicznego, f. obsługa wózka jezdniowego w zakresie niezbędnym do uzyskania uprawnień kierowcy wózka. W tym: budowa wózka, eksploatacja wózków, wymiana butli, ładunkoznawstwo, jazda wraz z wykonywaniem manewrów, Część 4: Szkolenie z zakresu - profesjonalnego sprzątania - liczba Uczestników 5 osób załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 60 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. rozpoznawanie i charakterystyka występujących zanieczyszczeń b. rodzaje powierzchni c. środki chemiczne rodzaje i zastosowanie d. podstawowe technologie sprzątania e. zasady doboru techniki sprzątania w odniesieniu do rodzaju powierzchni, charakterystyki zanieczyszczeń i specyfiki pomieszczenia, f. dobór środków czyszczących, g. dobór narzędzi pracy i urządzeń, h. dobór odzieży roboczej , i. obsługa maszyn sprzątających, j. określanie kolejności podejmowanych czynności, k. zasady utrzymania czystości, l. bezpieczeństwo pracy i pierwsza pomoc w nagłych przypadkach, m. zajęcia praktyczne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU PN.STAWIAM NA SIEBIE ! WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. obsługi komputera, 2. sprzedawcy. 3. umiejętności księgowych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEDKOMP, Spółka Jawna, Sawicki, Sikora, ul. Czerwonego Krzyża 41, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48352,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48900,00
Oferta z najniższą ceną: 48900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Remont drogi powiatowej nr 3642W od m. Tęczki w kierunku drogi krajowej nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji wirusa grypy ptaków typu A w systemie automatycznym MagCore HF 16 Plus dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024 r
- Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r."
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego" (Zamówienie podzielone na 11 części)
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy, Żmigrodzie i Obornikach Śląskich
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem NNW oraz egzaminami dla młodzieży w wieku 17-25 lat.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.