eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Usługa organizacji szkolenia w zakresieABC przedsiebiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Stalowa Wola: Usługa organizacji szkolenia w zakresie: ABC przedsiebiorczości
Numer ogłoszenia: 33779 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15747 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433780, faks 015 6433787.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji szkolenia w zakresie: ABC przedsiebiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 100 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli w zakresie ABC przedsiębiorczości. Szkolenie ma być realizowane w 5 edycjach po 20 osób, w każdej edycji mają być 2 grupy liczące po 10 osób (+/- 2 osoby). Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu pn. (Moja firma moim sukcesem) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli zakwalifikowane do udziału w projekcie, które są zainteresowane podjęciem własnej działalności gospodarczej.a)Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej.b)Instytucja szkoleniowa musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP. c)Miejsce realizacji szkolenia: Stalowa Wola. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć. d)Liczba godzin szkolenia: musi wynosić 78 godzin zegarowych, w tym zajęcia edukacyjne 90 godzin po 45 minut tj. 67 godzin i 30 minut i przerwy 10 godzin 30 minut.Liczba godzin szkolenia stanowi sumę: liczby godzin zajęć edukacyjnych oraz liczby godzin przeznaczonych na przerwy. Czas przeznaczony na zajęcia edukacyjne na 1 uczestnika szkolenia wynosi: -52 godziny lekcyjne zajęć grupowych -38 godzin lekcyjnych warsztatów przygotowania biznes planu własnego przedsięwzięcia, w tym 36 godzin zajęć grupowych i 2 godziny indywidualnych konsultacji dla każdego uczestnika szkolenia. Zajęcia edukacyjne razem na jednego uczestnika - 90 godzin lekcyjnych, tj. 67 godzin i 30 minut. Dla grupy 10 osobowej liczba godzin lekcyjnych indywidualnych konsultacji wynosi 20. Przerw nie należy planować w dniach, w których będą prowadzone indywidualne konsultacje uczestników szkolenia w ramach warsztatów przygotowania biznes planu własnego przedsięwzięcia. e)Program szkolenia ma zawierać zagadnienia niezbędne do uruchomienia i prowadzenia działalności gospodarczej, w szczególności:-podstawy prawne prowadzenia działalności, -formy organizacyjne działalności gospodarczej,-rejestracja firmy krok po kroku, -zarządzanie firmą,-marketing w firmie i tworzenie wizerunku firmy, -techniki negocjacji w biznesie,-podatki w działalności gospodarczej, -księgowość małych podmiotów gospodarczych, -rozliczenia wobec ZUS i US, -wystawianie faktur VAT, wypełnianie dokumentów ZUS (Płatnik) i podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz rejestrację firmy w CEIDG z wykorzystaniem programów komputerowych,-warsztaty przygotowania biznes planu własnego przedsięwzięcia 38 godzin edukacyjnych, w tym 2 godziny edukacyjne indywidualnych konsultacji z wykładowcą dla każdego uczestnika szkolenia. Opracowany na warsztatach biznes plan będzie załącznikiem do Wniosku o przyznanie bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, w tym na pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa związanych z podjęciem tej działalności Projekt (Moja firma moim sukcesem), który będzie złożony w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli i będzie podlegał ocenie przez Komisję Oceny Wniosków. Warsztaty przygotowania biznes planu planowanej działalności przez każdego z Uczestników i indywidualne konsultacje mają być zorganizowane w okresie kolejnych 8 dni szkolenia, z zastrzeżeniem, że indywidualne konsultacje - w wymiarze 2 godzin edukacyjnych dla każdego uczestnika szkolenia - należy zaplanować po jednej godzinie dla każdego uczestnika szkolenia w drugim i w siódmym dniu warsztatów, w pozostałych 6 dniach warsztaty mają odbywać się po 6 godzin edukacyjnych + przerwy. f)Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 19:00. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godzin zegarowych dziennie( z uwzględnieniem przerw) z wyjątkiem dni w których odbywać się będą warsztaty przygotowania biznes planu. g)Każdy uczestnik ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność, za potwierdzeniem odbioru materiały szkoleniowe:-książkę dotyczącą przedmiotu zamówienia (z podaniem tytułu, autora, roku wydania), -teczkę - aktówkę A4 z rączką, zamykaną na suwak, wyposażoną w: ring i klips umożliwiający przypięcie notesu, z materiału ekoskóra, w kolorze czarnym, z nadrukiem o treści: (Moja firma moim sukcesem) projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, nadruk metodą sitodruku umieszczony w dolnej części teczki,-notes - A4 min. 60 kartkowy w kratkę, klejony po górnej krawędzi (umożliwiający swobodne odrywanie stron). -długopis - materiał: metal, -ołówek automatyczny,-zakreślacz fluorescencyjny - długość min. 10 cm-pendrive 4GB, typ złącza USB 2.0 wraz ze smyczą, -kalkulator - 12 pozycyjny wyświetlacz typu LCD, z podwójnym zasilaniem bateryjnym i słonecznym, funkcją zaokrąglania, klawiszem cofania o wymiarach min: 137x103x32mm. Wszystkie wyżej wymienione materiały mają być trwale (druk, sitodruk, laser) oznaczone Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.h)Wykonawca na czas trwania kursu zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe oraz socjalne do prawidłowego przebiegu szkolenia. W trakcie odbywania zajęć teoretycznych jak i warsztatów praktycznych mają być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowe oraz wymagania sanitarne. Na warsztatach przygotowania biznes planu własnego przedsięwzięcia oraz zajęć z wykorzystaniem programów komputerowych uczestnicy szkolenia mają mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. W trakcie warsztatów przygotowania biznes planu własnego przedsięwzięcia oraz zajęć z wykorzystaniem programów komputerowych na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe z zainstalowanym niezbędnym oprogramowaniem oraz dostępem do drukarki.i)Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć skierowanych przez Zamawiającego Uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób uprawnionych do ubezpieczenia,j)W całkowitym koszcie szkolenia należy również uwzględnić koszt materiałów dydaktycznych, które otrzymają uczestnicy na własność, koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia i koszt cateringu. k)Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający: numer rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. l)Zajęcia mają być prowadzone przez kadrę dydaktyczną wskazaną imiennie w wykazie o którym mowa w Rozdziale 8 pkt 1 ppkt 3 lit.a) (Załącznik nr 5 do SIWZ) m)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w każdym dniu szkolenia catering w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastek. n)Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na wszystkich dokumentach i materiałach szkoleniowych związanych z organizacją szkolenia, w tym również w miejscu realizacji szkolenia, informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacja o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). o)Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący monitorowaniu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Moja firma moim sukcesem współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju- Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.