eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Budowa ulicy Żytniej wraz z drogą gminną Wyszków Sitno- etap I (bez chodników i parkingów) oraz budowa Ronda na skrzyżowaniu ulicy Gen. Władysława Sikorskiego z drogą gminną Wyszków-Sitno - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Wyszków: Budowa ulicy Żytniej wraz z drogą gminną Wyszków Sitno- etap I (bez chodników i parkingów) oraz budowa Ronda na skrzyżowaniu ulicy Gen. Władysława Sikorskiego z drogą gminną Wyszków-Sitno - etap III
Numer ogłoszenia: 337372 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Żytniej wraz z drogą gminną Wyszków Sitno- etap I (bez chodników i parkingów) oraz budowa Ronda na skrzyżowaniu ulicy Gen. Władysława Sikorskiego z drogą gminną Wyszków-Sitno - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I obejmuje: 1. Droga o kategorii ruchu KR2 - szer. 5,5 m; dł. 3.381,18 m o konstrukcji: 1. Warstwa wzmocnionego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa - gr. 15 cm (pow. 22.377,85 m2) 2.Warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego zagęszczana mechanicznie o gr. 11 cm (pow. 19.951,14 m2) 3.Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 15 cm (pow. 19.951,14 m2) 4.Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20,0 mm - gr. 9 cm (pow. 19.951,14 m2) 5.Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - gr. 5 cm (pow. 19.951,14 m2) 2.Ukształtowanie wysokościowe jezdni: - pochylenia niwelet jezdni: 0,05 %÷ 2,33 % - spadki poprzeczne jezdni - jednostronne 2%, na łukach poziomych spadek jednostronny - jak na odcinku prostym 3.Krawężniki: -betonowy 20x30 cm od strony chodnika, na ławie betonowej z oporem - dł. 3.370,17 mb -betonowy wtopiony15 x 25 cm z oporem na ławie betonowej - dł. 3.510,09 mb 4.Ściek uliczny: - z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm - dł. 43,07 mb, szer. 20 cm -z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - dł. 43,07 mb, szer. 10 cm - skarpowy z prefabrykowanych elementów betonowych - dł. 6 m 5.Wyspy: - o nawierzchni z brukowej kostki betonowej - gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm - pow. 28,88 m2 6.Pobocza gruntowe wzmocnione o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8% jednostronne od strony rowu 7.Odwodnienie powierzchniowe do rowów otwartych odparowywanych o przekroju trapezowym 8.Przepusty: - O 600 - 2 szt. - O 400 - 65 szt. 9. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - w rejonie wlotów przepustów po stronie chodnika na poboczu - bariery łańcuchowe - dł. 12 m 10.Znaki drogowe - 40 szt. 11.Oznakowanie poziome jezdni farbą chemoutrwaldzalną - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie - pow. 280 m2 12.Rurociąg tłoczny PE O 110 x 6,3 mm - dł. 1246 mb 13.Przebudowa kolizji sieci i urządzeń elektrycznych 14.Wycinka drzew - 114 szt. 15.Wykonanie rurociągu tłocznego; 16.Wykonanie robót elektrycznych: -wymiana słupów na słupy typu ŻN 10 (słup nr 17 na słup typu EPV10,5x10); -kable YAKX 4x120mm2; -oprawy oświetleniowe pozostają nie zmienione. ETAP III obejmuje wykonanie ronda: 1.Roboty rozbiórkowe ( rozebranie istniejących nawierzchni, krawężników, obrzeży) 2.Wykonanie nawierzchni asfaltowej - 1678,74m2 - Warstwa wzmocnionego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa - gr. 15 cm - Warstwa mrozochronna wykonana i zagęszczana mechanicznie gr. 11 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm - Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20,0 mm - gr. 9 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - gr. 5 cm 3. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm - 852,84m2 4. Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8cm- 456,47mb 5. Ustawienie znaków drogowych - 32szt. 6. Malowanie znaków poziomych - 210,42m2 7. Wykonanie trawników - 346,86m2 8. Wykonanie kanalizacji deszczowej, 9. Wykonanie robót elektrycznych. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50 000 zł (pięćdziesiat tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze i złożoności tj. polegających na wykonaniu minimum: 1) 22 000 m2 drogi o kategorii ruchu KR2 w ramach jednego zadania. d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 1. koparka - 1szt., 2. spycharka - 1szt., 3. równiarka - 1 szt. 4. ładowarka - 1 szt 5. samochód samowyładowczy - 1szt., 6. samochód dostawczy 1 szt. 7. zagęszczarka, 8. rozściełacz do mas bitumicznych, 9. walec samojezdny, e) dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, sanitarnej, elektrycznej. f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. I. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Formularz nr 1, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z § 12. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych) oraz dokumenty, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Formularz Nr 2. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał potencjał, którym będzie dysponował Formularz Nr 4. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Formularz Nr 3. Do wykazanych osób należy dołączyć informację, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie ul. Aleja Róz 2 pok. 116A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie ul. Aleja Róz 2, 07-200 Wyszków Sekretariat Burmistrza pok. 139.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.