eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów przez okres 36 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-10

Knurów: Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów przez okres 36 miesięcy
Numer ogłoszenia: 337300 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286362 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów przez okres 36 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów przez okres 36 miesięcy. 2. Przez urządzenia oświetlenia ulicznego rozumie się urządzenia oświetlenia ulicznego oraz iluminacyjnego, stanowiące zespół elementów składających się ze źródeł światła i opraw oświetleniowych wraz z obwodami zasilającymi i sterującymi ich pracą oraz z konstrukcjami wsporczymi, w tym słupami oświetleniowymi. 3. Zamówienie obejmuje konserwację i eksploatację urządzeń oświetlenia ulicznego tj. bieżące prowadzenie napraw w zakresie technicznie i ekonomicznie uzasadnionym, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami prawa. 4. Zakres rzeczowy: 1) wykonywanie czynności związanych z bieżącą konserwacją urządzeń oświetlenia ulicznego, w szczególności: a) wymiana uszkodzonych obejm, drzwiczek wnękowych w słupach oświetleniowych, tablic bezpiecznikowych/bezpieczników oraz innych elementów zainstalowanych we wnękach słupowych, elementów wyposażenia szafek oświetleniowych, obsługa i naprawa automatyki sterowniczej, b) naprawy uszkodzonych kabli zasilających (lokalizacja uszkodzenia, montaż muf kablowych, wymiana uszkodzonych odcinków kabli ziemnych i sieci napowietrznych), c) prostowanie i naprawy słupów oświetleniowych, elementów opraw, opraw, d) wymiana uszkodzonych opraw, kloszy, elementów zabezpieczeń, zasilania i sterowania oświetleniem ulicznym (w tym zegarów sterujących), wymiana niesprawnych źródeł światła, e) regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, f) regulacja położenia wysięgników, g) regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, h) zabezpieczenie urządzeń oświetlenia ulicznego uszkodzonych w wyniku działania sił przyrody, dewastacji, kradzieży, wypadku/kolizji drogowej, i) naprawa urządzeń oświetlenia ulicznego uszkodzonych w wyniku dewastacji, kradzieży, wypadku/kolizji drogowej - przy uwzględnieniu § 1 ust. 11 wzoru umowy, j) wykonanie raz w roku pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - protokoły należy przekazać Zamawiającemu do dnia 31 sierpnia danego roku, k) malowanie słupów stalowych, wysięgników (łącznie nie więcej niż 70 szt w okresie obowiązywania umowy), l) czyszczenie i mycie opraw, kloszy i odbłyśników przeprowadzone w okresie od 01.05.2016 r. do 31.07.2016 r., m) naprawa i malowanie wolno stojących szaf oświetleniowych (sterowniczych) przeprowadzone w okresie od 01.08.2017 r. do 31.10.2017 r., n) konserwacja wnęk słupowych, o) przycinka zieleni wysokiej i niskiej kolidującej z urządzeniami oświetlenia ulicznego, p) bieżąca kontrola sprawności źródeł światła, q) postępowanie z uszkodzonymi oraz wymienianymi elementami urządzeń oświetlenia ulicznego zgodnie z ustawą o odpadach, r) włączanie i wyłączanie projektorów halogenowych (Błonia), s) ustalanie zakresu napraw urządzeń oświetleniowych uszkodzonych w wyniku kolizji/wypadków komunikacyjnych, kradzieży, dewastacji, działania sił przyrody oraz odpowiednio do uszkodzeń sporządzanie kosztorysów napraw (w oparciu o średnie ceny i stawki oraz wskaźniki narzutów dla województwa śląskiego, publikowane w cenniku SEKOCENBUD, za kwartał poprzedzający zlecenie Wykonawcy wykonanie kosztorysu), t) udział w spotkaniach z projektantami, odbiorach i przeglądach gwarancyjnych związanych z budową/ przebudową/modernizacją oświetlenia ulicznego. 2) Określanie warunków technicznych budowy/przebudowy/modernizacji oświetlenia ulicznego. 3) Opiniowanie projektów dotyczących budowy/przebudowy/modernizacji oświetlenia ulicznego 4) Wymiana przestarzałych źródeł światła wraz z oprawami i osprzętem. 5) Wymiana będących w złym stanie technicznym opraw wraz z osprzętem i źródłem światła. 6) Wymiana będących w złym stanie technicznym słupów oświetlenia ulicznego. 7) Montaż dodatkowych opraw świetlnych wraz ze źródłem światła i osprzętem. 8) Wykonanie odcinka sieci kablowej wraz z pracami ziemnymi. 9) Wykonanie odcinka sieci napowietrznej. 5. Prace wyszczególnione w ust. 4 pkt 1 lit. r), s), t) realizowane będą na podstawie informacji przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania ww. czynności (forma ustna, mail, faks, pismo). 6. Prace wyszczególnione w ust. 4 pkt 1 lit. f), k) oraz pkt od 2 do 9 realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego. Zakres prac, termin ich wykonania określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego. 7. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa wzór umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODEON S. C. Remigiusz Starobrat, Damian Imiela, Łowicka 26A, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 670731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 429942,00

  • Oferta z najniższą ceną: 429942,00 / Oferta z najwyższą ceną: 588709,98

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.