eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów grupowych dla 42 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Jawor: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów grupowych dla 42 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze
Numer ogłoszenia: 337100 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze , ul. Strzegomska 7, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8702457, faks 076 8702406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-jawor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów grupowych dla 42 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów grupowych dla 42 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze, realizowanych w ramach środków Funduszu Pracy. Zamówienie składa się z 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część stanowi kierunek szkolenia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dany kierunek szkolenia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, i tak: Część 1 Kurs kadrowo płacowy - od podstaw dla 1 grupy 15 osobowej. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. Część 2 Księgowość w małej i średniej firmie z obsługą programów komputerowych dla 1 grupy 12 osobowej. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. Część 3 Sprzedawca-handlowiec z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej i komputera dla 1 grupy 15 osobowej. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada: - w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - kserokopia zaświadczenia poświadczona za zgodność z oryginałem lub wydruk ze strony internetowej RIS o kontynuacji działalności w 2010 r.; Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający - doświadczenie Wykonawcy będzie oceniał na podstawie wykazu przeprowadzonych usług szkoleniowych, zgodnych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających, że usługi dotyczące danej części zamówienia zostały wykonane należycie. Spełnienie wymaganego warunku będzie oceniane w nastepujący sposób: - brak doświadczenia - 0 pkt, - wykonanie od 1 do 5 szkoleń - 5 pkt, - wykonanie od 6 do 10 szkoleń - 10 pkt, - wykonanie powyżej 10 szkoleń - 30 pkt. Najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalnie 30 pkt.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował: pomieszczeniami przystosowanymi do zajęć dydaktycznych i praktycznych, spełniających polskie normy BHP i p.poż., zapleczem socjalnym i sanitarnym, narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami (sprzęt komputerowy i jego oprogramowanie, kasy fiskalne), które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, adekwatnym do danej części zamówienia, umożliwiającym realizację szkolenia - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do prawidłowej realizacji wybranej części zamówienia, z zastrzeżeniem, iż wykładowcy przewidziani do prowadzenia szkolenia muszą posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe, zgodne z zakresem prowadzonych zajęć. Ponadto, każdy wykładowca musi posiadać minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej, przez którą należy rozumieć pracę w jednostkach szkolących, szkołach, uczelniach, instytucjach i innych placówkach polegających na prowadzeniu wykładów, ćwiczeń, seminariów, kursów, warsztatów, konferencji itp.- Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej musi spełniać każda osoba wskazana przez Wykonawcę. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie wybranej części, objętej przedmiotem zamówienia -Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: -szczegółowy Program szkolenia, - Załącznik Nr 7 do SIWZ- odrębny dla każdej części zamówienia, jak też: -kalkulację ceny szkolenia - Załącznik Nr 8 do SIWZ - odrębna dla każdej części zamówienia; -wzory dokumentów stwierdzających ukończenie przedmiotowego szkolenia -zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - odrębne dla każdej części zamówienia; -przewidywany harmonogram szkolenia z wyszczególnieniem dat, godzin zajęć od - do, liczby godz. zegarowych, tematów zajęć, miejsca szkolenia wraz z danymi personalnymi wykładowcy - Załącznik Nr 9 do SIWZ - odrębny dla każdej części zamówienia; - certyfikaty jakości usług (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione (przy ocenie brany jest pod uwagę aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/ szkolenia, wydany Wykonawcy na podstawie międzynarodowych Norm ISO, HCCP, PASE, aktualna akredytacja kuratora oświaty wydana Wykonawcy na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty; - pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; - pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy); - zaświadczenie o wpisie do ewidencji/rejestru działalnosci gospodarczej/KRS; - ważną umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; -wzór ankiety dla uczestników kursu służącej do oceny szkolenia. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa wyżej zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia - 30
  • 3 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), -zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, - zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, -zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-jawor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze, ul. Strzegomska 7, 59-400 Jawor, pok. 1 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze, ul. Strzegomska 7, 59-400 Jawor, I pietro, pok. Nr 15 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne finansowane jest ze środków Funduszu Pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.