eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZAKUP I DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO DIAGNOSTYKI ALERGOLOGICZNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Łódź: ZAKUP I DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO DIAGNOSTYKI ALERGOLOGICZNEJ
Numer ogłoszenia: 336986 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283498 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO DIAGNOSTYKI ALERGOLOGICZNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie na automatycznego analizatora do diagnostyki alergologicznej. Dostarczenie odczynników niezbędnych do uruchomienia analizatora należy do obowiązków Wykonawcy. Minimalne wymagania techniczne dotyczące urządzeń zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania zamawiającego: 1. Wymagany okres gwarancji - minimum 12 miesięcy Okres gwarancji, liczony od daty podpisania ostatecznego protokółu dostawy urządzenia: min. 12 m-cy Autoryzowane punkty serwisowe na terenie Polski. Serwis pogwarancyjny Autoryzowany przez producenta serwis pogwarancyjny. Min. 10-cio letni okres zagwarantowania dostępności części zamiennych od daty upływu terminu gwarancji Okres gwarancji na nowo zainstalowane elementy po naprawie - min. 6 m-cy 2. Wymagany serwis zakupionych urządzeń. W razie zgłoszenia awarii urządzenia - reakcja w ciągu 24 godzin. Termin wykonania naprawy - 14 dni. Trzy naprawy serwisowe w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy równoważny. 3. Szkolenie. Wymagane przeszkolenie w języku polskim w siedzibie Zamawiającego, użytkowników w zakresie obsługi urządzeń. 4. Dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego. Wymagana jest dostawa urządzeń do Pracowni i instalacja urządzeń wraz z oprogramowaniami. 5. Zaoferowana cena zakupu i dostawy urządzenia powinna zawierać: 1. wartość urządzenia, 2. wszelkie koszty transportu zagranicznego i krajowego, 3. koszty załadunku i rozładunku, 4. ubezpieczenie urządzenia w Polsce i poza jej granicami do czasu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 5. koszty instruktażu obsługi w siedziebie Zamawiającego, 6. koszty manipulacyjne odprawy celnej, podatek od towarów u usług konsumpcyjnych VAT, 7. koszty obsługi serwisowej w okresie gwarancji, 8. do zainstalowanego urządzenia należy dołączyć w języku polskim instrukcję obsługi. Sprzęt medyczny objęty zamówieniem musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP, musi posiadać deklarację zgodności CE. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który posiada parametry techniczne, co najmniej takie jak określone w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HVD Holding AG Sp. z o.o, ul. Muszyńska 29, 02-916 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119985,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128680,59

  • Oferta z najniższą ceną: 128680,59 / Oferta z najwyższą ceną: 128680,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.