To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Łódź: ZAKUP I DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO DIAGNOSTYKI ALERGOLOGICZNEJ
Numer ogłoszenia: 336986 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283498 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO DIAGNOSTYKI ALERGOLOGICZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie na automatycznego analizatora do diagnostyki alergologicznej. Dostarczenie odczynników niezbędnych do uruchomienia analizatora należy do obowiązków Wykonawcy. Minimalne wymagania techniczne dotyczące urządzeń zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania zamawiającego: 1. Wymagany okres gwarancji - minimum 12 miesięcy Okres gwarancji, liczony od daty podpisania ostatecznego protokółu dostawy urządzenia: min. 12 m-cy Autoryzowane punkty serwisowe na terenie Polski. Serwis pogwarancyjny Autoryzowany przez producenta serwis pogwarancyjny. Min. 10-cio letni okres zagwarantowania dostępności części zamiennych od daty upływu terminu gwarancji Okres gwarancji na nowo zainstalowane elementy po naprawie - min. 6 m-cy 2. Wymagany serwis zakupionych urządzeń. W razie zgłoszenia awarii urządzenia - reakcja w ciągu 24 godzin. Termin wykonania naprawy - 14 dni. Trzy naprawy serwisowe w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy równoważny. 3. Szkolenie. Wymagane przeszkolenie w języku polskim w siedzibie Zamawiającego, użytkowników w zakresie obsługi urządzeń. 4. Dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego. Wymagana jest dostawa urządzeń do Pracowni i instalacja urządzeń wraz z oprogramowaniami. 5. Zaoferowana cena zakupu i dostawy urządzenia powinna zawierać: 1. wartość urządzenia, 2. wszelkie koszty transportu zagranicznego i krajowego, 3. koszty załadunku i rozładunku, 4. ubezpieczenie urządzenia w Polsce i poza jej granicami do czasu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 5. koszty instruktażu obsługi w siedziebie Zamawiającego, 6. koszty manipulacyjne odprawy celnej, podatek od towarów u usług konsumpcyjnych VAT, 7. koszty obsługi serwisowej w okresie gwarancji, 8. do zainstalowanego urządzenia należy dołączyć w języku polskim instrukcję obsługi. Sprzęt medyczny objęty zamówieniem musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP, musi posiadać deklarację zgodności CE. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który posiada parametry techniczne, co najmniej takie jak określone w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HVD Holding AG Sp. z o.o, ul. Muszyńska 29, 02-916 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119985,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128680,59
Oferta z najniższą ceną: 128680,59 / Oferta z najwyższą ceną: 128680,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Miedzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
- Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu do automatycznego barwienia preparatów histologicznych dla Biobank"
- Dostawa urządzenia do elektroprzędzenia i elektronatryskiwania
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa wraz z instalacją urządzeń laboratoryjnych
- Dostawa urządzenia do analizy odkształceń i przemieszczeń dynamicznych 3D.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.