To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336209 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Poznań: Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314508 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
000079243, ul.
ul. Chlebowa
4/8,
61-003
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8567706, faks
61 8525731, e-mail
hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZ/16/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap I 1.Cel i zakres: Zadanie polega na przeprowadzeniu remontu w zakresie termomodernizacji budynku Nadzoru Wodnego w Międzychodzie - etap I. Zakres przewidziany do realizacji niniejszym zamówieniem obejmuje wykonanie remontu dla części biurowej oraz części socjalno -mieszkalnej na piętrze budynku bez wykonania instalacji C.O. dla całego budynku. 1.2. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1.2.1. Roboty budowlane - rozbiórkowe: - demontaż rynien i rur spustowych, - demontaż opierzeń, - demontaż okien, drzwi i bram, - demontaż parapetów okiennych zewnętrznych, - demontaż balustrad, - demontaż instalacji elektrycznej i odgromowej, - rozbiórkę opaski betonowej, - rozbiórkę pokrycia dachowego z papy, - demontaż daszku ochronnego, 1.2.2. Roboty budowlane - montażowe: a) Poddasze części socjalno-mieszkalnej budynku: - ułożenie foli paroprzepuszczalnej dachu i stropu nad poddaszem, - wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 22 cm pomiędzy krokwiami oraz stropu nad poddaszem, - wykonanie zabudowy dachu z płyt gipsowo-kartonowych,b)Część biurowa budynku: - wykonanie izolacji termicznej z granulaty wełny mineralnej gr. 22 cm stropodachu metodą wdmuchiwania, - wykonanie izolacji stropodachu papą, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z płyt styropianowych gr. 20 cm, - wykonanie izolacji szerokości 1,00 m z styroduru gr. 15 cm ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji z folii kubełkowej, - montaż rynien i rur spustowych, - osadzenie nowych okien, - montaż nowych parapetów okiennych zewnętrznych, - wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych, -wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej, - odtworzenie opaski betonowej, - roboty ziemne przy izolacji fundamentów, - montaż - odtworzenie daszku ochronnego (wykonanie łat, kontrłat, podbitki, ułożenie folii dachowej, przełożenia istniejącej dachówki), - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - montaż bramy ogrodowej, c)Przyziemie części socjalno - mieszkalnej budynku: - montaż nowych bram wjazdowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45111200-0,
45321000-3,
45261210-9,
45261320-3,
45421146-9,
45421132-8,
45421131-1,
45410000-4,
45442110-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT197754.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 122415,61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.