eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/94/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych, papierów medycznych, naklejek laboratoryjnych oraz żeli medycznych dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Łódź:
ZP/94/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych, papierów medycznych, naklejek laboratoryjnych oraz żeli medycznych dla Instytutu CZMP

Numer ogłoszenia: 336184 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/94/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych, papierów medycznych, naklejek laboratoryjnych oraz żeli medycznych dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/94/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych, papierów medycznych, naklejek laboratoryjnych oraz żeli medycznych dla Instytutu CZMP
PAKIET 1 - Papiery medyczne
1.Papier do KTG Corometrics 152x90x150 - 800 skł.
2.Papier do KTG Hewllet Packard 150x100x150 - 1 800 skł.
3.Papier do KTG termiczny z siatką 112mm x 100mm x 150p - skala 240 - 400 skł.
4.Papier do EKG Helige EK-53 130x135x370 - 500 bl.
5.Papier do EKG Siemens Megacard- Faltpaper 210x300x200 - 100 bl.
6.Papier do EKG Ascard B 56 112x25 - 400 rol.
7.Papier do EKG MidiCard 130x25 - 400 rol.
8.Papier do EKG Ascard B - 5 60x25 - 40 szt.
9.Papier do EKG 106x25 /kratka na wierzchu - średn. rolki ok.4 cm./ - 20 rol.
10.Papier do EKG E - 60 110x38 / śred.zewn. rolki 54 mm - 1 000 rol.
11.Papier do EKG termoaktywny szer. 5cm./ do kardiomonitora Biazet / - 20 szt.
12.Papier do EEG medicor 8 kanałowy 250x300x500 - 200 skł.
13.Papier do EKG szer. 58x25 /kratka/do aparatu BTL 08SD - 40 rol.
14.Papier do EKG szer. 80 mm średn. rolki 50 mm /kratka/ do aparatu KEHS 80 GL - 70 rol.
15.Papier do Videoprintera Sony UPP 110 HD 110x20 - 500 rol.
16.Papier do Videoprintera Sony UPP 110 S 110x20 - 200 rol.
17.Papier do Videoprintera Sony UPP 210x25 - 20 rol.
18.Papier do Videoprintera Mitsubishi K 61-B 110x21 - 160 rol.
19.Papier do Videoprintera Mitsubishi K 65 HM 110x21 - 200 rol.
20.Papier do Videoprintera Mitsubishi K91HG/KP9HG 110x18 - 300 rol.
21.Papier termoczuły 56 mm. dł. rolki 6 m. - gładki - 40 rol.
22.Papier termoczuły 57 mm - gładki - 700 rol.
23.Papier termoczuły szer.11 cm - gładki - 800 rol.
24.Papier termoczuły szer. 75 mm - gładki - 100 rol.
25.Papier do KTG BT-300 130x120x250 - 200 skł.
26.Papier do EKG AT2 210x280x215 - 200 skł.
27.Papier do EEG termiczny szer. 50mm (do ap. Olimpic CFM 6000) - 100 rol.
28.Papier do KTG Sonicaid Oxford 143x150x300 - 600 skł.
29.Papier do EKG Delta 3 Plus 112x100x300 - 400 skł.
30.Papier termoczuły do defibrylatora CA-200B szer. 50mm - 40 rol.
PAKIET 2 - Torby papierowe z atestem
1.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,25 kg - 40 kg
2.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,50 kg - 20 kg
PAKIET 3 - Tuby na rysunki
1.Tuby na rysunki regulowane z polipropylenu, kolor niebieski, format A-3-A-1, od 35-62 cm - 100 szt.
PAKIET 4 - Podkładki, okładki skoroszytowe
1.Podkładka pod kartę gorączkową A 3, wykonana za sztywnej tektury pokrytej laminatem, zakończona na rogach zakładkami utrzymującymi kartkę. Podkładka o wymiarach 41 cm/30cm/ grubość min. 2 mm - wg. wzoru - 600 szt.
2.Okładka skoroszytowa, kartonowa,do archiwizacji 50 cm x 32 cm, grzbiet harmonijka 7 cm - 500 szt.
PAKIET 5 - Koperty szare z nadrukiem
1.Koperty szare radiologiczne z nadrukiem (w lewym górnym rogu: INSTYTUT Centru Zdrowia Matki Polki, Zakład Radiologii, Łódź ul. Rzgowska 281/289. Na dole koperty imię i nazwisko pacjenta) - wg wzoru, z uwzględnieniem powyższego opisu. Rozmiar koperty 37 cm x 47 cm - 8 000 szt.
2.Koperty szare senologiczne z nadrukiem, rozm.30,5 x 22 /boki koperty wzmocnione oprawą introligatorską - wg. wzoru - 4 000 szt.
3.Koperty szare ortopedyczne z nadrukiem, rozm. 45,5 x 37,5 - wg. wzoru - 2 000 szt.
PAKIET 6 - Podkładki pergaminowe
1.Podkładki pergaminowe o średnicy 48 mm/op.100 szt/ - 10 op
2.Podkładki pergaminowe o średnicy 75 mm/op.100 szt/ - 10 op
3.Podkładki pergaminowe o średnicy 112 mm/op.100 szt/ - 10 op
PAKIET 7 - Naklejki punktowe kolorowe
1.Naklejki punktowe kolorowe, średnica 8 -10 mm, na wieczko probówek, do długotrwałego przechowywania w lodówce i zamrażarce/op. 5000 szt/ - 4 op.
PAKIET 8 - Taśma samoprzylepna
1.Taśma samoprzylepna do opisywania probówek, opis można nanieść ołówkiem, długopisem, pisakiem itp. Taśma nie pozostawia śladów po odklejeniu, do ponownego użytku. Odporna na wode i kwas, trwała w temp. od -23°C do -121°C. Kolor biały lub bardzo jasny - 60 rol.
PAKIET 9 - Żele medyczne
1.Żel do badań USG (op. 500-1000g) - 1 800 000 gram
2.Żel do badań EKG (op. 500-1000 g) - 20 000 gram
3.Żel do badań USG hypoalergiczny (op. 4000-6000 g) - 550 000 gram
4. Pasta elektrodowa kontaktowo klejąca do badań eeg (op. 50-100 g) - 1 000 gram
5.Pasta przewodząca do badań eeg (op.100-300 g) - 2 280 gram
6.Żel ścierny do ap. Holter ułatwiający prawidłowy kontakt elektrody pomiarowej ze skórą, o odczynie neutralnym, nie wykazującym właściwości alergicznych (op.100-500 g) - 2 500 gram
7.Żel do elektrod pH - metrycznych (op.100-250 g) - 500 gram
8.Żel do badań USG sterylny w saszetkach (op.10-30 g) - 40 000 gram
9.Żel do badań ABR (op.100-250 g). Emulsja ścierna do czyszczenia, przygotowująca skórę do badania eeg, ekg (do skóry wrażliwej) - 2 280 gram
10.Płyn przeciwgrzybiczny do urządzeń typu ciepłe gniazdko - 2 236 gram.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 (dotyczy wyłącznie Pakietu 9) - Oświadczenie Wykonawcy 2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów (dotyczy wyłącznie Pakietu 9) - Ulotka informacyjna o składzie i sposobie użytkowania preparatu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania wskazanych w Formularzu Cenowym ilości asortymentu w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji;
4.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
6.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Uwaga!!!
Zmianie uległy numery kontaktowe do Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych:
fax. 042 271 17 50
tel.Magdalena Kierzek - 042 271 17 54.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.