eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Grupy Zakupowej



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Krosno: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Grupy Zakupowej
Numer ogłoszenia: 335 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Grupy Zakupowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby Grupy Zakupowej, złożonej z nw. podmiotów: I. Gmina Krosno II. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. III. Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Krośnie IV. Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. w Krośnie V. Miejski Zespół Szkół nr 6 w Krośnie VI. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A zamówienia- Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. Pużaka 51, Krosno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149309,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179360,29

  • Oferta z najniższą ceną: 179360,29 / Oferta z najwyższą ceną: 191352,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B zamówienia- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Resgraph Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, Rzeszów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156675,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89503,04

  • Oferta z najniższą ceną: 89503,04 / Oferta z najwyższą ceną: 144616,18

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Spełnione są łącznie dwie przesłanki ustawowe (art. 70 p.z.p.) : - przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota od której uzależniona jest publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.U.E, określona w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Unii Europejskiej. Ponadto istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogami ustawowymi, co najmniej 5 Wykonawców prowadzących działalność w tej branży.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.