eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Wykonanie sieci strukturalnej obejmującej sieć komputerową, dedykowaną sieć elektryczną i sieć telefoniczną w budynku przy ul. Orzeszkowej 7 w Pucku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Puck: Wykonanie sieci strukturalnej obejmującej sieć komputerową, dedykowaną sieć elektryczną i sieć telefoniczną w budynku przy ul. Orzeszkowej 7 w Pucku
Numer ogłoszenia: 335920 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku , ul. Wejherowska 43 A, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 0 58 673 24 73, faks 0 58 673 24 73.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://pup.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci strukturalnej obejmującej sieć komputerową, dedykowaną sieć elektryczną i sieć telefoniczną w budynku przy ul. Orzeszkowej 7 w Pucku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu okablowania strukturalnego obejmującego dedykowaną sieć elektryczną gwarantowaną oraz sieć LAN kategorii 6A wraz z wyposażeniem w urządzenia aktywne i pasywne w budynku przy ul. Orzeszkowej 7 w Pucku. Sieć elektryczna i sieć LAN (sieć komputerowa i sieć telefoniczna) są sieciami zbieżnymi. Sieć LAN należy wykonać na podstawie projektu dedykowanej sieci elektrycznej uwzględniając doprowadzenie gniazd LAN w te same miejsca co gniazda elektryczne. 1. Sieć komputerowa LAN 1) Okablowanie - Całość budynku powinna zostać wyposażona w okablowanie strukturalne w oparciu o kabel SF UTP dawniej STP spełniający wymagania klasy EA kategorii 6A zgodnie z normą ISO IEC 11801:2002 lub PN-EN 50173-1:2009, EN 50174-1, EN 50174-2 zarówno w odniesieniu do zastosowanych poszczególnych komponentów (tutaj kategoria 6A) jak i do całości systemu rozpatrywanego jako Channel i Permanent Link rozumianych zgodnie z definicją ww norm. Sieć strukturalna powinna umożliwiać transmisję danych z szybkością 1000 Mbps (1 Gb s) z podziałem na okablowanie pionowe i poziome integrujące wszystkie zainstalowane na serwerach plików systemy teleinformatyczne włącznie z siecią telefoniczną oraz dedykowaną siecią energetyczną do zasilania wszystkich urządzeń w lokalnej sieci komputerowej. W celu ułatwienia zarządzania kable łączące serwery i urządzenia z szafą krosowniczą powinny być w innym kolorze niż pozostałe lub odpowiednio oznakowane. Sieć komputerowa musi być zorganizowana w taki sposób, by tworzyła dwie sieci - podstawową (40 portów LAN) i alternatywną (35 portów LAN). Kable należy poprowadzić w kanałach kablowych PCV przystosowanych do wymogów technicznych stosowanych w sieci LAN kategorii 6A i z założeniem 30 % rezerwy pojemności. 2) Gniazda LAN (75 sztuk komputerowych + 15 gniazd telefonii IP)- Moduł gniazda abonenckiego powinien być ekranowany i spełniać wymagania kategorii 6 lub wyższej zgodnie z normą PN 4-0966105-2. 3) Panel krosowy (48 portów RJ45 - 3 sztuki i 24 porty RJ45 - 1 sztuka)- Panele krosowe modularne ekranowane kat.6 w standardzie 19 o wysokości 1U lub 0,5U 24 portowe RJ45 (1 sztuka) oraz 48 portowy RJ45 (3 sztuki) powinny spełniać wymagania normy PN 0-1711544-3 i standardy branżowe ISO 60603-7. 4) Switche (48 portów RJ 45 - 3 sztuki i 24 portowy RJ 45 - 1 sztuka) Trzy przełączniki powinny posiadać 48 Gigabitowych portów RJ45 klasy Ethernet. Powinny być zarządzalne przez przeglądarkę internetową. Drugi typ przełącznika powinien posiadać 24 Gigabitowe porty RJ45 klasy Ethernet. Powinien być zarządzany przez przeglądarkę internetową. Całość użytych materiałów i komponentów powinna być potwierdzona odpowiednimi certyfikatami gwarantującymi spełnienie wymienionych powyżej norm. 2. Dedykowana i gwarantowana sieć elektryczna (48 podwójnych gniazd) Sieć zasilająca infrastrukturę teleinformatyczną musi być wykonana w postaci wydzielonej instalacji elektrycznej (w oparciu o załączony projekt). Moc przewidziana na standardowe pojedyncze gniazdo zasilania komputera PC w pomieszczeniach codziennej obsługi klientów powinna wynosić nie mniej niż 350 W a dla drukarki laserowej ok. 1 KW. Wszystkie elementy związane z systemem zasilania dedykowanego powinny być starannie oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami. Sieć powinna zostać poprowadzona w kanałach kablowych zgodnie z odpowiednimi normami z założeniem 30 % rezerwy pojemności. Całość sieci komputerowej musi zostać udokumentowana i opomiarowana w celu potwierdzenia zachowania odpowiednich parametrów technicznych norm (Norma PN-IEC 60364-6-61 dla instalacji elektrycznych oraz EIA TIA kategorii 6A Channel i Permanent link dla sieci strukturalnych oraz PN-EN50346:2004 + A1:2008). 3. Kanały kablowe- muszą umożliwiać zwiększenie pojemności minimum 30 % zapasu pojemności. Gwarancją materiału PCV użytego do wykonania systemu jest znak CE w oparciu o normę EN 50085 1. Muszą także spełniać normy stosowane w okablowaniu strukturalnym kategorii 6A. 4. Szafa krosownicza rozmiar wysokość 2040 mm, szerokość 600 mm, głębokość 800 mm. Szafa ma być przeniesiona z obecnej lokalizacji Zamawiającego w Pucku przy ul. Wejherowskiej 43a do nowej lokalizacji w Pucku przy ul. Orzeszkowej 7. Przeniesienie szafy krosowniczej obejmuje transport szafy wraz z załadunkiem i wyładunkiem oraz montaż instalowanych w niej urządzeń aktywnych i pasywnych oraz test połączenia zainstalowanych w niej urządzeń z infrastrukturą sieci LAN. 5. Tunel VPN- powinien być wykonany w standardzie umożliwiającym szyfrowanie. Kanał musi umożliwiać komunikację na zasadzie routingu między dwoma odrębnymi sieciami LAN (router-router). Budowa kanału obejmuje także koszt urządzeń (szczegóły w załączniku nr 1 do SIWZ) . 6. UPS podtrzymujący napięcie w dedykowanej i gwarantowanej sieci elektrycznej przeznaczonej do zasilania urządzeń w lokalnej sieci komputerowej LAN (szczegóły w załączniku nr 1 do SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentują to poprzez wyspecyfikowanie usług instalacyjnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie. Warunek dotyczy zrealizowania co najmniej trzech usług, wykonanych w okresie jw., odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda z usług musi być wykonana na kwotę co najmniej 25 tys. PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentują to poprzez wykazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Warunek dotyczy udziału w zamówieniu przynajmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć oświadczenie oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku ul. Wejherowska 43a, 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku ul. Wejherowska 43a, 84-100 Puck Pokój nr 9 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.