To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Polańczyk: Budowa kaplicy cmentarnej w m-ci Myczkowce
Numer ogłoszenia: 335894 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155881 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie, tel. 013 4692118, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kaplicy cmentarnej w m-ci Myczkowce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kaplicy cmentarnej w m-ci Myczkowce. Na działce nr 118_1 projektuje się wolnostojący, parterowy, budynek kaplicy. Elementy
budynku będą wykonane jako: ławy i ściany fundamentowe żelbetowe, ściany zewnętrzne murowane, dach drewniany o konstrukcji
krokwiowo-jętkowej, pokrycie dachu blacha trapezowa kolor grafitowo-szary matowy.
Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia zabudowy 76,88 m2
- kubatura 378,0 m3
- wysokość 7,0 m
Projektowane uzbrojenie zewnętrzne:
- przyłącz wodociągowy,
- przyłącz kanalizacyjny,
- zasilanie budynku w energię elektryczną
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach nr 1 (dokumentacja projektowa) i nr 2 (specyfikacja techniczna) do
SIWZ.
Wszystkie nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu
sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o
zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem standardów technicznych
i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania. Poprzez pojęcie materiałów
i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach nakładczych.
Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania
zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia
w terminie wynikającym z SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez
niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5). Obowiązek wykonawcy
wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający
Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać
wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. Zamawiający nie wyrażą zgody, by proponowane w ofercie
rozwiązania (urządzenia) równoważne były prototypami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane "ORLEF"
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane "ORLEF"
- Przedsiębiorstwo Budowlane ORLEF mgr inż. Jerzy Orlef, ul. Piłsudskiego 52 G, 38-600 Lesko, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287656,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 261445,40
Oferta z najniższą ceną: 242414,93 / Oferta z najwyższą ceną: 309400,90
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
- "Budowa odwodnienia drogowego w ul. Lubawskiej na odcinku od nr 4a do ul. Góreckiej we Wrocławiu"
- "Roboty budowlane na elewacjach Kościoła pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy Małopolskiej - Diecezja Tarnowska". Zamówienie współfinansowane z Funduszu Polski Ład: Programu Odbudowy Zabytków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.