eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › budowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jezioranach



Ogłoszenie z dnia 2006-06-26

POZYCJA 33582

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jeziorany: budowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jezioranach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza, do kontaktów: Dąbrowski Wacław, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392752, fax 089 5392760, e-mail: um-budownictwo@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jezioranach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jeziorany. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jezioranach w cyklu dwuletnim ( 2006 i 2007) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o wykonaniu robót zgodnie z dokumentacją projektową 2. Oświadczenie o zapewnieniu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 10 lat 3. Oświadczenie o zapewnieniu o przygotowaniu wszystkich dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie 4. Do odbioru załączyć certyfikaty na materiały wbudowane w budynek strażnicy OSP 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z mediami i zagospodarowaniem terenu w Jezioranach w cyklu dwuletnim 2006 - 2007: 1/ Stan surowy - termin wykonania od podpisania umowy do 31 grudnia 2006 r. 2/ Pozostała część zadania do 31 grudnia 2007 r., która będzie realizowana sukcesywnie w miarę pozyskiwania i posiadania środków finansowych Opis budynku wg projektu: 1. Budynek strażnicy OSP III jest budynkiem wolnostojącym niepodpiwniczonym, parterowym częściowo z poddaszem użytkowym przykryty dachem wysokim o kącie 30 stopni. 2. Powierzchnia zabudowy - 488,6 metra kwadratowego 3. Powierzchnia użytkowa - 590,33 metra kwadratowego 4. Kubatura - 3092 metry sześcienne.Układ funkcjonalny budynku obejmuje następujące pomieszczenia: - garaż, - portiernia - 2 pomieszczenia biurowe - wc damskie i męskie - magazyn - warsztat - kotłownia ze składem oleju - sala narad 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł - wnoszone przez wykonawców zaproszonych do złożenia oferty 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego, Wzór formularzy dostępny w siedzibie Zamawiającego. 11-320, ul. Plac Zamkowy 4 lub można otrzymać faxem albo drogą elektroniczną. 2) złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) załączą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust.1. 5) udzielą minimalnej gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 10 lat. 6) dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o doświadczeniu zawodowym minimum 5 letnim. 7) posiadają doświadczenie zawodowe polegające na kompleksowym wykonaniu w systemie "generalnego wykonawcy", w okresie ostatnich pięciu lat (2000-2005) lub w okresiekrótszym, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, roboty porównywalne zprzedmiotem niniejszego zamówienia, tj: wykonali co najmniej jedno zadanie o zakresie,złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, robota o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln zł i o kubaturze powyżej 1 000 m sześc. 8) posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja " Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" - w wysokości nie mniejszej niż 500.000,- zł 9) dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,- złotych. 10) posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości 200.000,- zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków na podstawie załączonych do wniosku dokumentów (spełnia/nie spełnia) przyjmując że: A) W przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5-ciu wykonawców o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w pkt.7), B) Sposób punktacji za spełnianie warunków ponad wymagane minimum: - za każdy dodatkowo zrealizowany obiekt/zadanie ponad wymagane minimum - 5 punktów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605), przedłożenia przez wykonawcę wraz z wnioskiem następujących dokumentów: A) aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; D) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A), B), C), D), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605), przedłożenia następujących dokumentów: A) wykazu kierownictwa Wykonawcy przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającego uprawnienia wymagane Prawem budowlanym oraz pozostałego personelu kierowniczego, a także osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia wymagane przez zamawiającego ( zamawiający wymaga aby wykonawca w niniejszym wykazie podał pracowników w następujących branżach - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej) w niniejszym postępowaniu w tym potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; B) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(przedłożone dokumenty powinny zawierać informacje określające rodzaj oraz wartość wykonywanych robót, nazwę oraz adres inwestora lub innego zleceniodawcy, a także okres i miejsce realizacji robót wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania); 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605),przedłożenia następujących dokumentów: A) rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych dosporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania inależności - za okres trzech lat obrotowych (2003, 2004, 2005), a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowoinformacje należy podać na formularzu.; B) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Dodatkowo wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia: A) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych; B) oświadczenie wykonawcy o okresie na jaki udzieli gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia; C) oświadczenie wykonawcy o akceptacji poddania się wymogom Generalnego wykonawcy w zakresie organizacji i czasu pracy oraz przyjęciu odpowiedzialności za plac budowy i zdarzenia wywołane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia; D) oświadczenie wykonawcy o przyjęciu istotnych warunków umowy określonych w niniejszym ogłoszeniu; Wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty, wykazy można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez jedną z osób podpisujących ofertę z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu{np. Wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem }. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w. warunki. 5) Istotne warunki umowy: A) Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru elementu przedmiotu zamówienia wg harmonogramu robót i warunków płatności; B) Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną za każdy dzień opóźnienia wykonania poszczególnego zakresu robót w wysokości 0,1% wartości przedmiotu umowy; C) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy o ile pozostaje w opóźnieniu z wykonaniem któregokolwiek zakresu przedmiotu umowy powyżej 15 dni; D) W przypadku odstąpienia przez zamawiającego od umowy z winy wykonawcy lub odstąpieniu od umowy przez wykonawcę zapłaci on zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% ceny kontraktowej netto; E Zamawiający zobowiązany jest zapłacić kary Wykonawcy z tytułu odstąpienia od umowy przez zamawiającego z przyczyn niezależnych od wykonawcy kara umowna wynosi 10% od ceny kontraktowej netto, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 145 ust.l PZP. 6) Złożenie przez wykonawcę więcej jak jednego wniosku lub występowanie wspólnie jako jeden z wspólników i w innym wniosku zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji, a wnioski z udziałem wykonawcy nie podlegać będą ocenie i dopuszczeniu do postępowania. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca-Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt 2.1.A, B, C, D, ; pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem po otrzymaniu zaproszenia do złożenia oferty wraz ze SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.