eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych objętych Kontraktem nr K3Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlu Rudnik oraz kanalizacji sanitarnej i wodociągu w osiedlu Lipniak w ramach Projektu pn.Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie - Etap II współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych objętych Kontraktem nr K3: Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlu Rudnik oraz kanalizacji sanitarnej i wodociągu w osiedlu Lipniak w ramach Projektu pn.: Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie - Etap II współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Numer ogłoszenia: 335406 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246926 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5324281, faks 081 5321910.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych objętych Kontraktem nr K3: Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlu Rudnik oraz kanalizacji sanitarnej i wodociągu w osiedlu Lipniak w ramach Projektu pn.: Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie - Etap II współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z odgałęzieniami w zakresie pasa drogowego do wszystkich posesji wzdłuż projektowanej i budowanej sieci oraz jednej przepompowni ścieków wraz z instalacjami elektrycznymi i rurociągiem tłocznym w ul. Kosynierów, w zakresie poniższych zadań inwestycyjnych: Zadanie inwestycyjne nr 1 - Kanalizacja sanitarna w ul. Kosynierów: kanał grawitacyjny o średnicy DN0,20 m wraz z odgałęzieniami o łącznej długości ok. 420 m, kanał tłoczny o orientacyjnej średnicy DN80 mm i długości ok. 150 m oraz pompownia ścieków sanitarnych o orientacyjnej wydajności Q=16 m3/h jako w pełni zautomatyzowany obiekt. Zadanie inwestycyjne nr 2 - Kanalizacja sanitarna w ul. Ziemiańskiej: kanał grawitacyjny o średnicy DN0,20 m wraz z odgałęzieniami o łącznej długości ok. 264 m. Zadanie inwestycyjne nr 3 - Kanalizacja sanitarna w ul. Onyszkiewicza: kanał grawitacyjny o średnicy DN0,20 m wraz z odgałęzieniami o łącznej długości ok. 726 m. Zadanie inwestycyjne nr 4 - Kanalizacja sanitarna w ulicach Turczynowicza i Wośki: kanał grawitacyjny o średnicy DN0,20 m wraz z odgałęzieniami o łącznej długości ok. 499 m. Zadanie inwestycyjne nr 5 - Kanalizacja sanitarna w ulicach Piątkowskiego i Krwawicza: kanał grawitacyjny o średnicy DN0,20 m wraz z odgałęzieniami o łącznej długości ok. 444 m. Zadanie inwestycyjne nr 6 - Wodociąg w ul. Ziemiańskiej - o średnicy DN100 mm wraz z odgałęzieniami o łącznej długości ok. 124 m. Zadanie inwestycyjne nr 7 - Wodociąg w ulicach Onyszkiewicza i Kołaczkowskiego - o średnicy DN100 mm wraz z odgałęzieniami o łącznej długości ok. 444 m. Zadanie inwestycyjne nr 8 - Wodociąg w ulicach Turczynowicza i Wośki - o średnicy DN100 mm wraz z odgałęzieniami o łącznej długości ok. 1 067 m. Zadanie inwestycyjne nr 9 - Wodociąg w ulicach Piątkowskiego, Krwawicza i Lazurowej - o średnicy DN100 mm wraz z odgałęzieniami o łącznej długości 1 041 m. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac projektowych i wykonawczych niezbędnych do realizacji zamówienia zawarty jest w TOMIE III: Opis Przedmiotu Zamówienia - Program funkcjonalno-użytkowy. Zakres prac objętych zamówieniem. 1.Opracowanie kompletnych i odrębnych dla wszystkich zadań wymienionych w pkt. 4.1 IDW dokumentacji projektowych, obejmujących wszystkie niezbędne branże, w tym sanitarną, konstrukcyjną, elektryczną i automatykę pompowni, drogową, w szczególności: - Projektów Budowlanych (PB), - Projektów Wykonawczych (PW), - Informacji dotyczących Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), - Projektów organizacji ruchu zastępczego na czas budowy, - Opracowań odtworzenia nawierzchni, - Projektów wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji, w tym projektów przebudowy obcej infrastruktury kolidującej z projektowanymi sieciami wod. i kan. Uwaga: Podana przez Wykonawcę cena za opracowanie dokumentacji projektowej w danym zadaniu inwestycyjnym nie może przekraczać 6% wartości całego zadania inwestycyjnego. 2. Uzyskanie map do celów projektowych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanych projektów budowlanych oraz uzyskanie pozwoleń na budowę w imieniu Zamawiającego. 3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych. 4. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanych zadań. Nadzór będzie obejmował cały zakres branżowy zadań inwestycyjnych i będzie pełniony przez cały okres realizacji zadań, aż do zakończenia okresu gwarancyjnego. Zakres robót towarzyszących i tymczasowych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również n/w prace i czynności, które Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej: 1.Ubezpieczenie przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenie terenu budowy wskazujące jako Beneficjenta MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie. Wykonawca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych, przedłoży Zamawiającemu oryginał dokumentu ubezpieczeniowego oraz przekaże jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, obejmującego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia wraz z odpowiedzialnością za produkt i wykonaną usługę. Klauzula dodatkowa do ubezpieczenia OC powinna zawierać odpowiedzialność z tytułu wykonywania usług budowlano-montażowych. Franszyza redukcyjna w każdej szkodzie rzeczowej nie wyższa niż 500 PLN. Ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN.W przypadku, gdy dokument ubezpieczeniowy będzie obejmować okres krótszy niż okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu na każde jego żądanie oryginału dokumentu ubezpieczeniowego wraz z jego kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem, celem wykazania ciągłości ubezpieczenia na czas wymagany zgodnie z niniejszą umową. W przypadku nie wywiązywania się z obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia lub jej utrzymywania przez okres wykonywania prac, Zamawiający jest uprawiony do zawarcia umowy lub dokonywania w niej zmian we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy. Wykonawca wyraża na to zgodę i upoważnia Zamawiającego do dokonywania zmian w obowiązujących polisach. 2. Organizacja i utrzymanie zaplecza budowy. 3. Dozór budowy. 4. Złożenie do zarządcy dróg wniosku o zajęcie pasa drogowego oraz poniesieniem kosztów zajęcia tego pasa na czas prowadzenia robót. 5. Uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości na prowadzenie robót budowlanych. 6. Umieszczenie oznakowania drogowego (zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu), utrzymanie i likwidacja tego oznakowania po zakończeniu robót oraz poinformowanie w środkach masowego przekazu o utrudnieniach ruchu w związku z planowanymi robotami. 7. Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy. 8. Ustawienie kładek dla pieszych i mostków przejazdowych na drogach gruntowych i lokalnych krzyżujących się z trasą projektowanej sieci. 9. Odtworzenie rozebranych elementów pasa drogowego po robotach sieciowych w ulicach, wg uzgodnionych przez zarządcę drogi opracowań odtworzenia nawierzchni. 10. Utrzymanie stałego dostępu do wszystkich posesji przylegających do terenu budowy przez cały czas trwania robót. 11. Roboty geodezyjne - wytyczenie trasy sieci i skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem, wyznaczenie i oznakowanie stref niebezpiecznych w czasie trwania robót, bieżąca obsługa, inwentaryzacja powykonawcza (w 4 egz. dla zakresu objętego każdym pozwoleniem na budowę). 12. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej - przed rozpoczęciem robót - utrwalającej istniejący stan obiektów i elementów zagospodarowania terenu, w tym także nawierzchni (jako materiał dowodowy w razie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości w związku z prowadzonymi robotami). 13. Wszelkie niezbędne pomiary i badania laboratoryjne. 14. Dokumentowanie przeprowadzonych badań stopnia zagęszczenia zasypki wykopów zgodnie z dokumentacją projektową. 15. Wykonanie zabezpieczenia kolizji z istniejącym uzbrojeniem na czas wykonywania robót oraz odbiór wykonanego zabezpieczenia przez dysponentów sieci. 16. Dokumentowanie przeprowadzonych robót zanikających. 17. Przeprowadzenie i udokumentowanie próby szczelności sieci kanalizacyjnej, próby ciśnieniowej oraz bakteriologicznej sieci wodociągowej. 18. Przyłączenia wykonanej sieci wodociągowej do sieci istniejącej. 19. Wykonanie (na własny koszt Wykonawcy) monitoringu telewizyjnego sieci kanalizacyjnej potwierdzającego prawidłowe jej wykonanie wraz z zapisem obrazu. 20. Wywóz i zagospodarowanie we własnym zakresie materiałów rozbiórkowych, nadmiaru ziemi oraz wyciętych drzew i krzewów - z poszanowaniem przepisów określonych w ustawie z dnia 14.12.2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) (wraz z poniesieniem opłat z tym związanych). 21. Przywrócenia terenu i elementów jego zagospodarowania (tj. rowy, chodniki, trawniki itp.) do stanu poprzedniego. 22. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu (przed terminem zakończenia budowy) wymaganych dokumentów wymienionych w art. 57 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 1409, z późn. zm.). 23. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej. Obowiązki Wykonawcy. 1. Wykonawca ma obowiązek udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji jakości robót licząc od daty protokolarnego, bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych. 2. Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego kosztami za wodę zużytą do płukania oraz przeprowadzenia prób szczelności wybudowanych sieci i obiektów. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany - najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy - do złożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzyskania jego akceptacji. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzyskanie przed datą odbioru technicznego oraz końcowego robót, protokołów odbioru pasów drogowych oraz protokołów odbiorów nieruchomości zajętych na cele budowlane, poświadczonych przez ich właścicieli. 5. Koszty robót tymczasowych i towarzyszących (np. organizacji ruchu, itp.) Wykonawca musi uwzględnić proporcjonalnie w cenie ofertowej, 6. Wykonawca musi wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisami Prawa budowlanego, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów BHP, przepisów przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież. 7. W przypadku podzlecenia robót, Wykonawca ma obowiązek wskazać te części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Zawarcie umowy z podwykonawcą każdorazowo wymaga zgody Zamawiającego. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne roboty wykonywane przez podwykonawców, tak jakby wykonywał je sam. 9. Wszyscy pracownicy Wykonawcy (podwykonawcy) obecni na placu budowy winni nosić oznakowane ubrania robocze celem umożliwienia jednoznacznej identyfikacji firmy jaką reprezentują. 10. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie warunki socjalne oraz inne przewidziane prawem warunki i świadczenia dla swoich pracowników - z tego tytułu Wykonawca nie będzie wysuwał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 11. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni wszelkie media niezbędne do prowadzenia robót. 12. Dla każdego z zadań inwestycyjnych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 3 komplety dokumentacji projektowej w wersji papierowej (1 kpl. przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę oraz 2 kpl. wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę, w tym jeden ostemplowany i zatwierdzony przez organ wydający pozwolenie na budowę) oraz 1 kpl. w wersji elektronicznej (formaty plików umożliwiające edycję oraz PDF). 13. Wykonawca oprócz całkowitej oferty cenowej przedstawi wykaz cen dla poszczególnych zadań, w wersji pisemnej oraz w wersji elektronicznej (na płycie CD, w powszechnie stosowanym formacie plików). W przypadku rozbieżności między wersjami, jako wiążąca będzie traktowana wersja pisemna. 14. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach roboczych z Zamawiającym organizowanych co najmniej 1 raz w miesiącu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały) określone w programie funkcjonalno-użytkowym, pochodzące od konkretnych producentów są określone parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać towary (materiały), aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie towarów (materiałów) równoważnych opisywanym w PFU, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności), tzn. załączyć do oferty karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) z pełną charakterystyką, potwierdzające ich równoważność. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w PFU. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w PFU, jest obowiązany wykazać, że proponowany przez niego sposób wykonania robót budowlanych spełnia określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Warunkiem równoważności, o której mowa powyżej, jest ponadto oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania równoważne gwarantują wykonanie robót zgodnie z PFU oraz nie będą generować dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. W treści ww. oświadczenia Wykonawca musi zobowiązać się również do zrealizowania przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i rozwiązań równoważnych w terminach określonych w pkt 8 IDW. UWAGA: Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z wybudowanych sieci i ich użytkowania po odbiorze technicznym. W przypadku wystąpienia wad lub usterek w eksploatowanych sieciach, Wykonawca ma obowiązek usunąć wady lub usterki w ramach realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn.: Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie - Etap II współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAYLOR Sp. z o.o., ul. Bursaki 18 A, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3135785,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2955321,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2955321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4576517,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.