To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Lublin: Organizacja promocji walorów województwa lubelskiego, podczas wydarzenia kulturalno-turystycznego Festiwal Konfrontacje Teatralne organizowanego przez Centrum Kultury w Lublinie ul. Narutowicza 32 w dniach 16-23 października 2010 r. oraz w październiku 2011 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 335269 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271659 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja promocji walorów województwa lubelskiego, podczas wydarzenia kulturalno-turystycznego Festiwal Konfrontacje Teatralne organizowanego przez Centrum Kultury w Lublinie ul. Narutowicza 32 w dniach 16-23 października 2010 r. oraz w październiku 2011 w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest promocja województwa lubelskiego podczas Festiwalu Konfrontacje Teatralne organizowanego przez Centrum Kultury w Lublinie ul. Narutowicza 32 w dniach 16-23 października 2010 r. oraz w październiku 2011 w Lublinie. Przedmiot zamówienia na lata 2010 - 2011 obejmuje następujące elementy: 1. wyznaczenie i przygotowanie miejsca do wyeksponowania banerów z herbem województwa lubelskiego podczas trwania Festiwalu, 2. umieszczenie informacji o województwie lubelskim oraz herbu województwa: 1) na stronach internetowych www.konfrontacje.pl. oraz www.ck.lublin.pl, 2) umieszczenie logo w okazjonalnym dodatku do prasy ogólnopolskiej - zasięg regionalny/ogólnopolski), logotyp umieszczony zostanie w module sponsorskim. Zasięgi regionalne obejmują miasta m. in.: Lublin, Warszawa, Trójmiasto, Wrocław, Poznań, Kraków, Łódź); 3) logotyp w reklamie prasowej w prasie regionalnej. 3. umieszczenie logo na materiałach reklamowych Festiwalu: 1) logotyp na ulotce festiwalowej format A5, full color, ok. 8 000 sztuk (ulotka dwustronna zawierająca harmonogram festiwalu wraz z logotypami instytucji, firm i mediów oraz grafika festiwalowa; 2) logotyp w folderze festiwalowym format A5, full color, ok. 1000 sztuk, min. 28 stron ze szczegółowymi opisami wydarzeń festiwalowych, fotografiami oraz strona sponsorska z logotypami instytucji, firm i mediów wspierających Festiwal; 4. umieszczenie logo w przestrzeni miasta; 1) logotyp na planszy eksponowanej na ogrodzeniu Parku Saskiego, format planszy z logotypami 100 cm/ 100 cm, full color, 2) logotyp na 4 stojakach w 4 punktach Centrum Miasta, format planszy z logotypami 100 cm / 100 cm, full color (stojak festiwalowy z 6 planszami do prezentacji plakatów, harmonogramu w wersji polskiej i angielskiej, opis aktualnej edycji Festiwalu w wersji polskiej i angielskiej oraz logotypy instytucji, firm i mediów (prezentacja m.in: Plac Litewski, Plac Łokietka, Trybunał Koronny, Miasteczko Akademickie). 5. reklamę spikerską podczas otwarcia Festiwalu w formie podziękowania Urzędowi będzie miała miejsce w dniu 17 października 2010 r. podczas Oficjalnego Otwarcia Festiwalu oraz podczas 16. edycji Festiwalu w październiku 2011 r., 6. dystrybucję materiałów promocyjnych powierzonych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego wśród gości biorących udział w wydarzeniu, 7. wykonawca zobowiązany jest się do ekspozycji podczas trwania imprezy rollupów i banerów z informacją: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, 8. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 10 dni po zakończeniu imprezy informacje oraz opracowane materiały fotograficzne z przebiegu imprezy na nośnikach elektronicznych wraz z protokołem odbioru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013 z działania 7.2 Promocja kultury i turystyki, projekt: Opracowanie i wdrożenie systemu promocji Województwa Lubelskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kultury w Lublinie, ul. Narutowicza 32, 20-016 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100000,00
Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych. Centrum Kultury jest jedynym organizatorem w/w wydarzenia, dlatego też promocja województwa w czasie Festiwalu możliwa jest po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z w/w Wykonawcą W związku z realizacją projektu własnego Województwa Lubelskiego pt. Opracowanie i wdrożenie systemu promocji Województwa Lubelskiego w ramach Działania 7.2, RPO WL na lata 2007-2013, utworzono listę wydarzeń, podczas których zaplanowana została promocja województwa lubelskiego. Wybrano imprezy, które przyciągają znaczącą liczbę uczestników, w tym turystów odwiedzających Lubelszczyznę, co powinno zagwarantować dodarcie z informacjami promującymi walory województwa do maksymalnie dużej liczby odbiorców. Lista ta powstała w zgodzie z wynikami przeprowadzonego audytu turystycznego oraz treścią opracowanej Strategii promocji województwa lubelskiego. Wśród tych wydarzeń znalazły się KOnfronatacje Teatralne. Departament Promocji i Turystyki UMWL wybrał sposoby promocji umożliwiające dotarcie do maksymalnej grupy odbiorców oraz dostosowane min. do posiadanych nośników promocyjnych (tj. balony, banery, rollapy, materiały promocyjne - foldery własne), których umieszczenie i dystrybucję na terenie odbywania się wydarzeń można było zlecić podmiotowi, który dysponował tym terenem w trakcie realizowania tego wydarzenia, a więc Centrum Kultury. Ponadto do zamieszczenia informacji promujących województwo lubelskie we wkładkach do prasy czy ulotkach przygotowywanych na zlecenie Centrum Kultury, mogło wyrazić zgodę tylko Centrum Kultury. Analogicznie, zamieszczenie informacji o województwie lubelskim na stronie internetowej www.nockultury.pl było w wyłącznej gestii Centrum Kultury. W związku z powyższym, jedynym podmiotem któremu można było zlecić organizację zaplanowanej promocji był organizator tego wydarzenia, a więc Centrum Kultury w Lublinie. Zawarcie umowy w sprawie promocji Województwa Lubelskiego podczas w/w wydarzenia możliwe było po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z w/w Wykonawcą
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa: kuwety do oznaczania hemoglobiny; krwi kontrolnej; akcesoriów do czyszczenia i konserwacji do hemoglobinometrów HemoCue 21 DM.
- Dostawa kolektora frakcji
- Dostawa terminali wideokonferencyjnych wraz z wyposażeniem
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Dostawa siatek przepuklinowych na potrzeby COZL.
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowana do odbiorców wsparcia, której zadaniem jest promocja działań wdrażanych przez WUP w Warszawie
- Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju judo
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.