Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Lublin: Organizacja promocji walorów województwa lubelskiego, podczas wydarzenia kulturalno-turystycznego Festiwal Konfrontacje Teatralne organizowanego przez Centrum Kultury w Lublinie ul. Narutowicza 32 w dniach 16-23 października 2010 r. oraz w październiku 2011 w Lublinie [OP.IV.KD.3331/101/10]
Numer ogłoszenia: 271659 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja promocji walorów województwa lubelskiego, podczas wydarzenia kulturalno-turystycznego Festiwal Konfrontacje Teatralne organizowanego przez Centrum Kultury w Lublinie ul. Narutowicza 32 w dniach 16-23 października 2010 r. oraz w październiku 2011 w Lublinie [OP.IV.KD.3331/101/10].
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest promocja województwa lubelskiego podczas Festiwalu Konfrontacje Teatralne organizowanego przez Centrum Kultury w Lublinie ul. Narutowicza 32 w dniach 16-23 października 2010 r. oraz w październiku 2011 w Lublinie. Przedmiot zamówienia na lata 2010 - 2011 obejmuje następujące elementy: 1. wyznaczenie i przygotowanie miejsca do wyeksponowania banerów z herbem województwa lubelskiego podczas trwania Festiwalu, 2. umieszczenie informacji o województwie lubelskim oraz herbu województwa: 1) na stronach internetowych www.konfrontacje.pl. oraz www.ck.lublin.pl, 2) umieszczenie logo w okazjonalnym dodatku do prasy ogólnopolskiej - zasięg regionalny/ogólnopolski), logotyp umieszczony zostanie w module sponsorskim. Zasięgi regionalne obejmują miasta m. in.: Lublin, Warszawa, Trójmiasto, Wrocław, Poznań, Kraków, Łódź); 3) logotyp w reklamie prasowej w prasie regionalnej. 3. umieszczenie logo na materiałach reklamowych Festiwalu: 1) logotyp na ulotce festiwalowej format A5, full color, ok. 8 000 sztuk (ulotka dwustronna zawierająca harmonogram festiwalu wraz z logotypami instytucji, firm i mediów oraz grafika festiwalowa; 2) logotyp w folderze festiwalowym format A5, full color, ok. 1000 sztuk, min. 28 stron ze szczegółowymi opisami wydarzeń festiwalowych, fotografiami oraz strona sponsorska z logotypami instytucji, firm i mediów wspierających Festiwal; 4. umieszczenie logo w przestrzeni miasta; 1) logotyp na planszy eksponowanej na ogrodzeniu Parku Saskiego, format planszy z logotypami 100 cm/ 100 cm, full color, 2) logotyp na 4 stojakach w 4 punktach Centrum Miasta, format planszy z logotypami 100 cm / 100 cm, full color (stojak festiwalowy z 6 planszami do prezentacji plakatów, harmonogramu w wersji polskiej i angielskiej, opis aktualnej edycji Festiwalu w wersji polskiej i angielskiej oraz logotypy instytucji, firm i mediów (prezentacja m.in: Plac Litewski, Plac Łokietka, Trybunał Koronny, Miasteczko Akademickie). 5. reklamę spikerską podczas otwarcia Festiwalu w formie podziękowania Urzędowi będzie miała miejsce w dniu 17 października 2010 r. podczas Oficjalnego Otwarcia Festiwalu oraz podczas 16. edycji Festiwalu w październiku 2011 r., 6. dystrybucję materiałów promocyjnych powierzonych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego wśród gości biorących udział w wydarzeniu, 7. wykonawca zobowiązany jest się do ekspozycji podczas trwania imprezy rollupów i banerów z informacją: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, 8. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 10 dni po zakończeniu imprezy informacje oraz opracowane materiały fotograficzne z przebiegu imprezy na nośnikach elektronicznych wraz z protokołem odbioru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych. Centrum Kultury jest jedynym organizatorem w/w wydarzenia, dlatego też promocja województwa w czasie Festiwalu możliwa jest po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z w/w Wykonawcą
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Centrum Kultury w Lublinie, ul. Narutowicza 32, 20-016 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa gadżetów promocyjnych
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Usługa wyżywienia specjalnego polegającą na sukcesywnym świadczeniu społecznych usług przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków na specjalne potrzeby KUL
- Zakup usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem policjantów delegowanych do pełnienia służby w sezonowych posterunkach Policji w m. Okuninka nad Jeziorem Białym oraz w m. Białka nad Jeziorem Bialskim
- Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 roku do 31.08.2025 roku
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.