Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-02
Ogłoszenie nr 334877 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.
Chorzów: Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych: wózka, kardiomonitorów, aparatu EKG, defibrylatorów, pomp infuzyjnych, ssaka próżniowego oraz lodówki na leki dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, krajowy numer identyfikacyjny
27150341000000, ul.
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 499 115, e-mail
, faks
322 413 952.
Adres strony internetowej (URL): www.zsm.com.pl; e-mail: zp@zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zsm.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
siedziba Zamawiającego, sekretariat, ul. Strzelców Bytomskich 11, Chorzów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych: wózka, kardiomonitorów, aparatu EKG, defibrylatorów, pomp infuzyjnych, ssaka próżniowego oraz lodówki na leki dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
Numer referencyjny: SPZOZ ZSM/ ZP/ 35/ 2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych: wózków, kardiomonitorów, aparatu EKG, defibrylatorów, pomp infuzyjnych, ssaka próżniowego oraz lodówki na leki dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formie tabelarycznej w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: parametry, wymagania techniczne, warunki graniczne i pożądane. Tabela 1 - Lodówka na leki; Tabela 2 - Wózek reanimacyjny; Tabela 3 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa z zasilaczem i stojakiem; Tabela 4 - Ssak próżniowy z regulatorem i pojemnikiem antyprzelewowym na podstawie jezdnej; Tabela 5 - Aparat EKG 12 kanałowy z dedykowanym wózkiem i akcesoriami; Tabela 6 - Kardiomonitor kompaktowy z wyposażeniem: 3 sztuki mocowane na wysięgnikach / uchwytach; ściennych (w systemie łatwo odejmowalnym); 3 sztuki na dedykowanych wózkach jezdnych; Tabela 7 - Defibrylator z monitorem i wyposażeniem oraz torbą transportową.
II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
Dodatkowe kody CPV:39711100-0, 33194110-0, 33182100-0, 33190000-8, 33123200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 146185.19
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie od 05.12.2016r do 15.12.2016r. Zamawiający wymaga by dostawa wyposażenia i urządzeń medycznych była zrealizowana w jednym dniu w okresie wskazanym powyżej. Zamawiający nie posiada wolnych przestrzeni magazynowych, które mogłyby służyć do przechowania zakupywanego wyposażenia i urządzeń. 2. Zamawiający informuje, że miejsce dostawy (oddział szpitalny) zostanie wskazane Wykonawcy przy zawarciu umowy poprzetargowej, przy czym lokalizacja dostawy dotyczy oddziałów umiejscowionych przy ul. Strzelców Bytomskich 11 w Chorzowie (siedziba Zamawiającego). 3. Nieprzekraczalny termin dostawy (oddania urządzeń i sprzętu do eksploatacji) to dzień 15.12.2016r. 4. Zamawiający informuje, że zakup sprzętu finansowany jest z dotacji celowej, w związku z czym wymagane jest dostarczenie urządzeń i rozliczenie dotacji w grudniu 2016r. Opóźnienie dostawy może spowodować blokadę rozliczenia i brak środków finansowych na realizacje przedmiotowego zamówienia. 5. Dostawa i montaż urządzeń realizowana będzie w godz. 8.00 - 14.00 na koszt i siłami Wykonawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena sytuacji podmiotowej wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą przetargową. Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu przetargowym lub ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 Pzp). Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie przedłożył w ofercie przetargowej oświadczenie stanowiące potwierdzenie, iż nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - "Prawo zamówień publicznych". Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do art. 24 ustawy PZP i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (pkt. 10.). 2) Zgodnie z art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 [- po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach], Wykonawca przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający w wyznaczonym przez siebie terminie (nie krótszym niż 5 dni) może wymagać od Wykonawców złożenia w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej lub tradycyjnej dokumentów potwierdzających treść oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu złożonego przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy, pkt 9 i 10, a w przypadku podmiotów trzecich także pkt 8 i 9 . Wezwanie do złożenia dokumentów jest czynnością fakultatywną, a dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w złożonej ofercie przetargowej i załączonych do niej oświadczeniach. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Celem potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający wymaga zaoferowania w ofercie przetargowej wyposażenia szpitalnego (urządzenia i sprzęt medyczny) posiadającego oznakowanie, czyli zaświadczenia, poświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymogi i normy dopuszczające je do sprzedaży oraz stosowania w jednostkach służby zdrowia na obszarze gospodarczym Unii Europejskiej. 1. Zamawiający wymaga przedstawienia aktualnych świadectw rejestracyjnych dla wyrobów medycznych wydanych przez upoważnione do tego jednostki, wpisów do rejestru wyrobów medycznych, poświadczeń nadania znaku CE oferowanym wyrobom, bądź deklaracji zgodności wydanych przez niezależną organizację potwierdzającą zgodność wyrobów z odpowiednimi normami lub też deklaracji zgodności dla wyrobów wydanej przez producentów potwierdzających zgodność wyrobów z odpowiednimi normami, lub atestów i certyfikatów wystawionych przez upoważnione do tego jednostki badawcze w obszarze gospodarczym Unii Europejskiej. Uwaga: Wymienione powyżej dokumenty potwierdzające oznakowanie wyrobów jest uzależnione od klasy wyrobu medycznego i wymagań określonych w odpowiednich normach dla danego wyrobu. Zamawiający dla produktów niebędących wyrobami medycznymi wymaga poświadczenia przez producenta zgodności wyrobu z obowiązującymi odpowiednimi w danym zakresie normami i poświadczenia przez niego zastosowania wyrobu. Wymagania szczegółowo wskazano w tabelach zawierających opis przedmiotu zamówienia i przytoczono poniżej: Tabela 1 - Lodówka na leki: Certyfikat CE / Deklaracja zgodności potwierdzająca nadanie znaku CE Tabela 2 - Wózek reanimacyjny: Certyfikat CE / Deklaracja zgodności potwierdzająca nadanie znaku CE; Tabela 3 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa z zasilaczem i stojakiem: Certyfikat CE / Wpis do rejestru wyrobów medycznych; Tabela 4 - Ssak próżniowy z regulatorem i pojemnikiem antyprzelewowym na podstawie jezdnej: Certyfikat CE / Wpis do rejestru wyrobów medycznych; Tabela 5 - Aparat EKG 12 kanałowy z dedykowanym wózkiem i akcesoriami: Certyfikat CE / Wpis do rejestru wyrobów medycznych; Tabela 6 - Kardiomonitor kompaktowy z wyposażeniem: 3 sztuki mocowane na wysięgnikach / uchwytach ściennych (w systemie łatwo odejmowalnym); 3 sztuki na dedykowanych wózkach jezdnych: Certyfikat CE / Wpis do rejestru wyrobów medycznych; Tabela 7 - Defibrylator z monitorem i wyposażeniem oraz torbą transportową: Certyfikat CE / Wpis do rejestru wyrobów medycznych; 2. przedstawienia w ofercie przetargowej katalogów lub innych materiałów opisujących przedmiot zamówienia opracowanych przez producenta celem potwierdzenia minimalnych parametrów technicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga: Zamawiający oczekuje złożenia dokumentów wymienionych w części IV pkt. C4 (powyżej) w formie elektronicznej - skany oryginalnych dokumentów lub ich kopii zapisane na płycie CD/DVD. Zamawiający wymaga zapisania skanów dokumentów w sposób uniemożliwiający ich edycję. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania dokumentów w formie tradycyjnej papierowej.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z Podwykonawców powinien poinformować o tym Zamawiającego poprzez zaznaczenie Podwykonawstwa w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy, strona 2, pkt. 8) 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w Załączniku nr 3 do SIWZ - "Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby" (Wykonawca może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego załącznika, może też modyfikować jego treść). Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z potencjału udostępnianego powinien poinformować o tym Zamawiającego poprzez zaznaczenie niniejszego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy, strona 2, pkt. 9).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do zabezpieczenia ofert wadium w wysokości: 4 400 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych).
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517
Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na oprocentowany rachunek bankowy. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich.
Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.11.2016r. o godzinie 10:00
Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy - "Prawo zamówień publicznych" z późn. zm.
W celu potwierdzenia zabezpieczenia złożonej oferty wadium Zamawiający wymaga załączenia kserokopii wniesionego wadium do oferty przetargowej. Wartość i formy, w jakich Wykonawca może zabezpieczyć ofertę wadium, podano powyżej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne, przy czym nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, które zostały zastrzeżone w terminie składania ofert przez Wykonawcę zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy - "Prawo zamówień publicznych", i które należy każdorazowo przekazywać Zamawiającemu w odrębnej, opisanej i trwale zaklejonej kopercie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty składane są w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- "Remont Pawilonu Przyrodnika na terenie Parku Śląskiego S.A."
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł - postępowanie II"
- MODERNIZACJA PLACU ZABAW NA TERENIE SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ "NAD RAWĄ"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- Zakup i dostawa endoskopu mysiego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Realizacja robót budowlanych polegających na dostosowaniu istniejącego budynku prosektorium na potrzeby dydaktyczne Wydziału Medycznego
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.