eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzków › Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gorzków-Wieś, nr działki 413, km 0+402 - 0+740

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Gorzków: Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gorzków-Wieś, nr działki 413, km 0+402 - 0+740
Numer ogłoszenia: 334572 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267520 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, woj. lubelskie, tel. 084 6838156, faks 084 6838111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gorzków-Wieś, nr działki 413, km 0+402 - 0+740.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji odcinka drogi gminnej położonej na działce o numerze ewid. 413 w miejscowości Gorzków-Wieś, km 0+402 - 0+740, dł. odc. 0, 338 km. Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji zawiera: wyrównanie istniejącego profilu przez mechaniczne profilowanie pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni - 1216,80 m2; wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu - 1216,80 m2; warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane mechanicznie o gr 10 cm, pod płyty ażurowe żelbetowe o wymiarach 100x75x12,5 cm - 676,00 m2; nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o pow. do 1 m2) - budowa, wypełnienie otworów w płytach kruszywem 0/31,5 - 676,00 m2; wykonanie odwodnienia z elementów betonowych 60x50x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 7 cm - 338,00 m, utwardzenie poboczy na szerokości 0,5 m przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym 0/31,5 o grubości 12 cm ze spadkiem poprzecznym 6% w kierunku jezdni; ręczne plantowanie pozostałej części poboczy gruntowych o szerokości 0,5 m ze spadkiem pobocza utwardzonego 6% - 338,00 m2. Użyte materiały budowlane powinny spełniać wymogi oraz być oznaczone zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. (Dz.U z 2011 nr 04 poz. 195). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości). Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami, zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię i surowce we własnym zakresie i na koszt własny, utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku, wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli, jakości. Jest wymagany okres 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe PRIMA-BUD, ul. Wiśniowa 5 A., 22-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113329,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96133,20

  • Oferta z najniższą ceną: 96133,20 / Oferta z najwyższą ceną: 124244,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.