eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000,00 PLN NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO NA ROK 2012 ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH Z ZAKRESU INFRASTRUKTURY TRANSPORTOWEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I POŻYCZEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Wartkowice: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000,00 PLN NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO NA ROK 2012 ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH Z ZAKRESU INFRASTRUKTURY TRANSPORTOWEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I POŻYCZEK
Numer ogłoszenia: 334132 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286042 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, tel. 043 6785105, faks 043 6785170.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000,00 PLN NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO NA ROK 2012 ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH Z ZAKRESU INFRASTRUKTURY TRANSPORTOWEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I POŻYCZEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętego kredytu oraz na pokrycie deficytu budżetowego na rok 2012 związanego z realizacją zadań inwestycyjnych z zakresu infrastruktury transportowej i ochrony środowiska oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2)Wysokość kredytu - 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). 3)Okres kredytowania - 20 kwartałów. 4)Kredyt zostanie udzielony według zmiennej stopy procentowej. Oprocentowanie kredytu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wyliczane będzie jako stawka WIBOR 3M aktualna dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który będą naliczane odsetki od wykorzystanej części kredytu powiększona lub pomniejszone o marżę Wykonawcy Mz, która będzie stała w okresie kredytowania - obowiązywania umowy. Pojęcie marży Mz w niniejszym postępowaniu nie jest tożsame z definicją marży handlowej określonej w przepisach ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach ( Dz. U. z 2001 r. Nr 97, poz. 1050).W przypadku zaoferowania marży ujemnej Wykonawca, zobowiązany jest złożyć opis sposobu obliczenia marży, potwierdzający, iż zastosowanie marży ujemnej nie spowoduje poniesienia przez niego straty, np. że zamierza pozyskać środki na udzielenie kredytu w inny, tańszy sposób niż pożyczki na rynku bankowym, gdzie stosuje się stawkę WIBOR, a złożona oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji; 5)Waluta kredytu: PLN. 6)Spłata kapitału nastąpi w ratach kwartalnych - 20 rat po 50.000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) - płatnych w ostatnim dniu kalendarzowym danego kwartału i rozpocznie się w dniu 30 września 2013 roku, aż do całkowitej spłaty kredytu, która przypada w dniu 30 czerwca 2018r. , 7)Na potrzeby obsługi kredytu Wykonawca nie będzie wymagał od Zamawiającego otwarcia rachunku pomocniczego. 8)Spłata odsetek będzie następowała miesięcznie - w ostatnim dniu kalendarzowym danego miesiąca. Obliczając odsetki należy przyjąć za podstawę obliczeń faktyczną ilość dni kredytowania w roku kalendarzowym w odniesieniu do liczby dni kalendarzowych w danym roku (365/366). Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu za faktyczną ilość dni, które upłynęły od daty uruchomienia kredytu do dnia poprzedzającego dzień spłaty kredytu. 9)Jeżeli termin spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy lub wolny od pracy dla Wykonawcy, to wpływ środków z tytułu spłaty kredytu w pierwszym dniu roboczym po tym dniu jest traktowany jako spłata w terminie. 10)Postawienie kredytu do dyspozycji nastąpi w dwóch transzach: A)I transza w terminie do dnia 10 października 2012r. w kwocie 830000,00 PLN (słownie: osiemset trzydzieści tysięcy złotych). B)II transza w terminie do dnia 10 grudnia 2012r. w kwocie 170000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych). 11)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy kredytowej w zakresie zmiany harmonogramu spłat. 12)Zamawiający zastrzega, a Wykonawca wyraża zgodę na możliwość spłaty całości lub części kredytu przed terminem bez ponoszenia dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 13)Prowizja Wykonawcy od przyznanego kredytu nie może być wyższa niż 0,5 % pełnej kwoty kredytu. 14)Kwota prowizji zostanie naliczona wyłącznie od wykorzystanej przez Kredytobiorcę kwoty kredytu i zostanie pobrana w dniach uruchomienia kolejnych transz kredytu od kwoty danej transzy. 15)Jedyną dopuszczalną formą zabezpieczenia kredytu w dniu zawarcia umowy, akceptowaną przez Zamawiającego jest weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 16)Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji innych niż określone w niniejszej SIWZ. 17)Wstępnej oceny zdolności kredytowej Zamawiającego Wykonawca może dokonać na podstawie dokumentów wskazanych w Rozdziale XVIII SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Wartkowicach, ul. Targowa 12, 99-220 Wartkowice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202761,21

  • Oferta z najniższą ceną: 202761,21 / Oferta z najwyższą ceną: 202761,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.