eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 333572 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na okres 18 miesięcy. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamówienia na sprzęt jednorazowy składane będą telefonicznie przez Kierownika Apteki lub Kierownika Działu Administracyjno - Eksploatacyjnego. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE; Zamówienie obejmuje 42 odrębne pakiety: Pakiet nr 1- Igły i strzykawki Pakiet nr 2 - Aparaty do przetoczeń Pakiet nr 3 - Ogólny Pakiet nr 4 - Woda do inhalatora Pakiet nr 5 - Rękawice Pakiet nr 6 - Artykuły włókninowe Pakiet nr 7 - Opakowania do sterylizacji Pakiet nr 8 - Testy do sterylizacji Pakiet nr 9 - Sprzęt do EEG i EKG Pakiet nr 10 - Cewniki do żył centralnych Pakiet nr 11 - Cewniki do żywienia pozajelitowego dla wcześniaków i noworodków z niska wagą urodzeniową Pakiet nr 12 - Sondy i cewniki Pakiet nr 13 - Rurki tracheostomijne Pakiet nr 14 - Igły do punkcji Pakiet nr 15 - Zestawy do przetoczeń i kaniule dotętnicze Pakiet nr 16 - Ostrza do noży Pakiet nr 17 - Lancety Pakiet nr 18 - Rurki bez mankietu do przedłużonej intubacji Pakiet nr 19 - Rurki do krótkotrwałych intubacji i inne Pakiet nr 20 - Rurki do podaży surfaktantu Pakiet nr 21 - Zestawy do drenażu jamy opłucnej i inne Pakiet nr 22 - Zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia Pakiet nr 23 - Dreny do drenażu ran Pakiet nr 24 - Zestaw do przeszczepu skóry Pakiet nr 25 - Specjalistyczny sprzęt jednorazowy - laryngologiczny Pakiet nr 26 - Sprzęt do inhalatorów typu THOMEX Pakiet nr 27 - Sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR Pakiet nr 28 - Zamknięty system próżniowego pobierania krwi Pakiet nr 29 - Igły motylkowe Pakiet nr 30 - Ssaki próżniowe Pakiet nr 31 - Kaniule donosowe, bibuły do nawilżaczy Pakiet nr 32 - Okularki do fototerapii Pakiet nr 33 - Czujniki do pomiaru SpO2 Pakiet nr 34- Czujniki do pomiaru SpO2 kompatybilne z technologią Nellkor - jednorazowego użytku Pakiet nr 35 - Terapia oddechowa Pakiet nr 36 - Maski krtaniowe - jednorazowego użytku Pakiet nr 37 - Laboratoryjny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 38 - Bakteriologiczny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 39 - Mikrometoda Pakiet nr 40 - Groty Kirschnera Pakiet nr 41 - Śruby zwykłe (krzyżakowe) Pakiet nr 42 - Implanty Oferta może obejmować dowolną ilość pakietów, decydując się na dany pakiet należy zrealizować go w całości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.24 - 33.14.12.24 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.41 - Sondy 33.14.19.00 - Lancety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w dalszej treści SIWZ. - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Formularz asortymentowo - cenowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 7. Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy także podmiotów zbiorowych. 8. Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy także podmiotów zbiorowych. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Pochodzące od producenta dokumenty zawierające parametry techniczne i jakościowe oferowanego towaru wraz z aktualnymi certyfikatami CE zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20.04.2004 (Dz. U. Nr 93, poz. 896), spełniające wymogi określone w załączniku nr 2 do SIWZ i w rozdz. IV SIWZ - Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia. 11. Próbki oferowanego towaru dla pozycji określonych w rozdz. IV SIWZ. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżone wyłącznie do wiadomości Zamawiającego, Wykonawca winien podać w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów określonych w pkt 5-8, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane. Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostawy - 10
  • 3 - termin dostawy citowej - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała - Budynek Administracji - Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała - Budynek Administracji - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.