eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie Gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Koszęcin: Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie Gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin
Numer ogłoszenia: 333490 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287778 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin, ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie Gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin w ramach działania 9.1.2 PO KL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zajęć pozalekcyjnych Planowany termin realizacji zajęć: rok szkolny 2014-2015 w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku. Zajęcia realizowane będą na terenie szkół objętych projektem, w udostępnionych na potrzeby realizacji projektu salach dydaktycznych. W ramach zajęć pozalekcyjnych Wykonawca będzie miał obowiązek: -Realizacji zajęć dla uczniów, w grupach co do ilości zgodnej z założeniami projektu. -Realizacji przedmiotu zamówienia prowadzącego do osiągnięcia celu projektu oraz wskaźników pomiaru celu zgodnie z zatwierdzonym do realizacji projektem Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin, w tym z wnioskiem o dofinansowanie przedmiotowego projektu, Wytycznymi Instytucji Zarządzającej i Pośredniczącej oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. -Opracowania harmonogramu realizacji zajęć oraz programu nauczania. Program nauczania oraz harmonogram realizacji zajęć będzie podlegał zatwierdzeniu przez Dyrektora danej placówki. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia ww. dokumentów Zamawiającemu tj. programu nauczania i harmonogramu realizacji zajęć w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. -Prowadzenia zajęć w godzinach dostosowanych do obowiązującego w roku szkolnym 2014/2015 planu realizowanych zajęć przez daną placówkę. -Prowadzenia dzienników zajęć oraz imiennych list obecności uczestników i uczestniczek zajęć pozalekcyjnych. -Przygotowania i przeprowadzenia w zależności od rodzaju zajęć: ankiet sprawdzających wiedzę, testów sprawdzianów wiedzy, ocen opisowych uczniów, z częstotliwością pomiaru zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu. -Współudziału w przygotowaniu (we współpracy z Zamawiającym) kwartalnego sprawozdania (wniosek o płatność) w zakresie: -postępu rzeczowego realizacji projektu (z uwzględnieniem działań na rzecz równości szans kobiet i mężczyzn), -szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia, w tym stopnia osiągnięcia wartości wskaźników, -planowanego przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, -informacji na temat problemów trudności związanych z realizacją projektu w terminach zgodnych z terminami składania przez Beneficjenta okresowych wniosków o płatność wynikających z umowy o dofinansowanie projektu. Powyższe informacje Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co kwartał do 5 dnia miesiąca przypadającego po kwartale rozliczeniowym. -Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi zasadami równości szans, w tym zasad równości płci, w szczególności poprzez eliminowanie, podczas prowadzonych zajęć, jednej z istotnych barier równości płci dotyczącej stereotypów związanych z płcią. -Współpracy z Zamawiającym w zakresie informacji i promocji projektu poprzez informowanie o fakcie współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. -Przekazania po zakończeniu realizacji usługi całej dokumentacji związanej z wykonaniem umowy Zamawiającemu. -Ponoszenia odpowiedzialność za uczniów i uczennice w czasie trwania zajęć pozalekcyjnych. -Umożliwienia wizytowania zajęć dodatkowych i przeprowadzenia kontroli zarówno przez przedstawicieli Zamawiającego jak i przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej w zakresie prawidłowej ich realizacji. -Osobistego uczestnictwa w spotkaniach organizacyjnych w terminach określanych przez poszczególnych dyrektorów szkół oraz koordynatora projektu ze strony gmin. -Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczyciel. Wykaz zajęć zaplanowanych w ramach projektu - szczegółowy opis w SIWZ. Dostawa materiałów edukacyjnych Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do 2 szkół podstawowych w Gminie Koszęcin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawy nastąpią bezpośrednio do siedziby szkół, na koszt wykonawcy. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie przez uprawnionego pracownika szkoły protokołu odbioru. Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla uczniów szkół podstawowych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w pełni bezpieczne. Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Wykonawca na podstawie poniższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Wykaz sprzętu i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu - szczegółowy opis w SIWZ. Wyjazdy edukacyjne W ramach ww. zajęć Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania 6 wyjazdów edukacyjnych. Organizacja wyjazdów edukacyjnych stanowi rozszerzenie oferty szkoły o nowe formy edukacyjne oparte na zasadzie poglądowości. Możliwość poszerzenia wiedzy teoretycznej zdobytej w szkole, w wyniku bezpośredniego kontaktu z kulturą, sztuką czy historią, pozwala uczniom lepiej poznać i zrozumieć omawiany temat, co w efekcie przełoży się na podniesienie jakości procesu nauczania. Wyjazdy będą organizowane w roku szkolnym 2014/2015 zgodnie z harmonogramem projektu, będą miały formę jednodniową. W ramach wyjazdów edukacyjnych Wykonawca będzie miał obowiązek: -Sporządzenia szczegółowych harmonogramów i programów wyjazdów edukacyjnych. -Realizacji przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ oraz zatwierdzonymi szczegółowymi harmonogramami i programami wyjazdów edukacyjnych. -Sporządzania innych wskazanych przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych dla potrzeb realizacji projektu (karta wycieczki, lista obecności). -Zapewnienia opieki wychowawców. -Zapewnienie dojazdu i przejazdu środkami transportu (autokar), sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu i odpowiadającymi wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r poz. 1414 z późn. zm.) tj. posiadającymi aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie; wyposażonymi w sprawną klimatyzację, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa, z dostosowaną liczbą miejsc siedzących dla każdego uczestnika. -Zapewnienia obsługi środków transportu - osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami. -Ubezpieczenia wszystkich uczestników wycieczki NNW. -Pokrycia wszystkich wymaganych kosztów opłat drogowych i parkingowych. -Zapewnienia biletów wstępu do atrakcji turystycznych/miejsc dla wszystkich uczestników wycieczki. -Zapewnienia wcześniejszej rezerwacji wstępu do zwiedzanych miejsc. -Zapewnienia wyżywienia dla każdego uczestnika wycieczki (prowiant + 1 ciepły posiłek). -Zapewnienia zastępczego środka transportu w przypadku awarii celem uniknięcia opóźnień. Wykaz zaplanowanych wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu - szczegółowy opis w SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 114980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.