eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie Gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Koszęcin: przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie Gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin
Numer ogłoszenia: 287778 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie Gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin w ramach działania 9.1.2 PO KL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zajęć pozalekcyjnych Planowany termin realizacji zajęć: rok szkolny 2014-2015 w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku. Zajęcia realizowane będą na terenie szkół objętych projektem, w udostępnionych na potrzeby realizacji projektu salach dydaktycznych. W ramach zajęć pozalekcyjnych Wykonawca będzie miał obowiązek: -Realizacji zajęć dla uczniów, w grupach co do ilości zgodnej z założeniami projektu. -Realizacji przedmiotu zamówienia prowadzącego do osiągnięcia celu projektu oraz wskaźników pomiaru celu zgodnie z zatwierdzonym do realizacji projektem Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin, w tym z wnioskiem o dofinansowanie przedmiotowego projektu, Wytycznymi Instytucji Zarządzającej i Pośredniczącej oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. -Opracowania harmonogramu realizacji zajęć oraz programu nauczania. Program nauczania oraz harmonogram realizacji zajęć będzie podlegał zatwierdzeniu przez Dyrektora danej placówki. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia ww. dokumentów Zamawiającemu tj. programu nauczania i harmonogramu realizacji zajęć w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. -Prowadzenia zajęć w godzinach dostosowanych do obowiązującego w roku szkolnym 2014/2015 planu realizowanych zajęć przez daną placówkę. -Prowadzenia dzienników zajęć oraz imiennych list obecności uczestników i uczestniczek zajęć pozalekcyjnych. -Przygotowania i przeprowadzenia w zależności od rodzaju zajęć: ankiet sprawdzających wiedzę, testów sprawdzianów wiedzy, ocen opisowych uczniów, z częstotliwością pomiaru zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu. -Współudziału w przygotowaniu (we współpracy z Zamawiającym) kwartalnego sprawozdania (wniosek o płatność) w zakresie: -postępu rzeczowego realizacji projektu (z uwzględnieniem działań na rzecz równości szans kobiet i mężczyzn), -szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia, w tym stopnia osiągnięcia wartości wskaźników, -planowanego przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, -informacji na temat problemów trudności związanych z realizacją projektu w terminach zgodnych z terminami składania przez Beneficjenta okresowych wniosków o płatność wynikających z umowy o dofinansowanie projektu. Powyższe informacje Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co kwartał do 5 dnia miesiąca przypadającego po kwartale rozliczeniowym. -Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi zasadami równości szans, w tym zasad równości płci, w szczególności poprzez eliminowanie, podczas prowadzonych zajęć, jednej z istotnych barier równości płci dotyczącej stereotypów związanych z płcią. -Współpracy z Zamawiającym w zakresie informacji i promocji projektu poprzez informowanie o fakcie współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. -Przekazania po zakończeniu realizacji usługi całej dokumentacji związanej z wykonaniem umowy Zamawiającemu. -Ponoszenia odpowiedzialność za uczniów i uczennice w czasie trwania zajęć pozalekcyjnych. -Umożliwienia wizytowania zajęć dodatkowych i przeprowadzenia kontroli zarówno przez przedstawicieli Zamawiającego jak i przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej w zakresie prawidłowej ich realizacji. -Osobistego uczestnictwa w spotkaniach organizacyjnych w terminach określanych przez poszczególnych dyrektorów szkół oraz koordynatora projektu ze strony gmin. -Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczyciel. Wykaz zajęć zaplanowanych w ramach projektu - szczegółowy opis w SIWZ. Dostawa materiałów edukacyjnych Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do 2 szkół podstawowych w Gminie Koszęcin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawy nastąpią bezpośrednio do siedziby szkół, na koszt wykonawcy. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie przez uprawnionego pracownika szkoły protokołu odbioru. Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla uczniów szkół podstawowych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w pełni bezpieczne. Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Wykonawca na podstawie poniższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Wykaz sprzętu i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu - szczegółowy opis w SIWZ. Wyjazdy edukacyjne W ramach ww. zajęć Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania 6 wyjazdów edukacyjnych. Organizacja wyjazdów edukacyjnych stanowi rozszerzenie oferty szkoły o nowe formy edukacyjne oparte na zasadzie poglądowości. Możliwość poszerzenia wiedzy teoretycznej zdobytej w szkole, w wyniku bezpośredniego kontaktu z kulturą, sztuką czy historią, pozwala uczniom lepiej poznać i zrozumieć omawiany temat, co w efekcie przełoży się na podniesienie jakości procesu nauczania. Wyjazdy będą organizowane w roku szkolnym 2014/2015 zgodnie z harmonogramem projektu, będą miały formę jednodniową. W ramach wyjazdów edukacyjnych Wykonawca będzie miał obowiązek: -Sporządzenia szczegółowych harmonogramów i programów wyjazdów edukacyjnych. -Realizacji przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ oraz zatwierdzonymi szczegółowymi harmonogramami i programami wyjazdów edukacyjnych. -Sporządzania innych wskazanych przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych dla potrzeb realizacji projektu (karta wycieczki, lista obecności). -Zapewnienia opieki wychowawców. -Zapewnienie dojazdu i przejazdu środkami transportu (autokar), sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu i odpowiadającymi wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r poz. 1414 z późn. zm.) tj. posiadającymi aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie; wyposażonymi w sprawną klimatyzację, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa, z dostosowaną liczbą miejsc siedzących dla każdego uczestnika. -Zapewnienia obsługi środków transportu - osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami. -Ubezpieczenia wszystkich uczestników wycieczki NNW. -Pokrycia wszystkich wymaganych kosztów opłat drogowych i parkingowych. -Zapewnienia biletów wstępu do atrakcji turystycznych/miejsc dla wszystkich uczestników wycieczki. -Zapewnienia wcześniejszej rezerwacji wstępu do zwiedzanych miejsc. -Zapewnienia wyżywienia dla każdego uczestnika wycieczki (prowiant + 1 ciepły posiłek). -Zapewnienia zastępczego środka transportu w przypadku awarii celem uniknięcia opóźnień. Wykaz zaplanowanych wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu - szczegółowy opis w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.09.2014 r. do godz. 10.00 2. Wadium może by wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koszęcinie nr konta: 84 8288 0004 2000 0000 0013 0010 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Koszęcinie (parter), natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Dokument w innej formie niż pieniężna winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby Wykonawca wykazał się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował: -minimum trzy usługi edukacyjne na rzecz szkół podstawowych obejmujące łącznie realizację zajęć edukacyjnych oraz dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości minimum 160.000,00 PLN realizowane dla co najmniej 160 uczniów każda. -minimum trzy usługi na rzecz szkół podstawowych obejmujące realizacje wyjazdów edukacyjnych dla uczniów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 4.2. dokument zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzający dysponowaniem wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, zdolnościach finansowych, z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego), Zaleca się, aby pisemne zobowiązanie zawierało informacje dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy). 4.4. kopia dowodu wniesienia wadium. 4.5 Rekomendacje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba uczniów szkół podstawowych przeszkolonych w ramach usług edukacyjnych należycie zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich 3 lat - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT za robotę objętą przedmiotem umowy - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. e) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy skutkującego zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego Wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koszęcin, ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin, pokój nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Koszęcinie, ul. Powstańców Śl. 10 na biurze podawczym (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.