eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa utylizacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Warszawa: Usługa utylizacji
Numer ogłoszenia: 33340 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 17401 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560, ul. Radiowa, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, fax 022 6855101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)ZAKRES NR 1 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH W SŁUŻBIE ŻYWNOŚCIOWEJ -odbiór i utylizacja odpadów kat. 3 o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, -Wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego i odpowiednio je rozmieści na własny koszt, -Wykonawca wyposaży poszczególne Jednostki Wojskowe w urządzenia do przechowywania i schładzania odpadów, nie obciążając JW ewidencyjnie i finansowo, -odbiór ma następować w pojemnikach będących własnością wykonawcy, -odbiór zgłaszany będzie telefonicznie lub faxem, według potrzeb, -odbiór z JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370 minimum dwa razy w tygodniu, -przewidywana całkowita ilość roczna odpadu wyniesie 25.000 kg ( w tym JW 1560 /stołówka żołnierska i PŻK/ 8.800 kg, pozostałe Jednostki Wojskowe po 5.400 kg). -Prawo opcji o wielkości 20% przedmiotu zamówienia: a)Ilości określone w prawie opcji są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi. W przypadku, gdy zdaniem Zamawiającego zaistnieją okoliczności wymagające realizacji dodatkowych ilości wówczas Zamawiający może je zlecić w ramach niniejszego zamówienia w ramach zawartej z Wykonawcą umowy po cenie jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy. b)Z tytułu niewykorzystania (nie odebrania) przez Zamawiającego ilości w prawie opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne. -obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu, miesięcznie, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560). 2)ZAKRES NR 2 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA FILTRÓW OLEJU, PALIWA I POWIETRZA ORAZ CZYŚCIWA ZAOLEJONEGO W SŁUŻBIE SAMOCHODOWEJ -odbiór i utylizacja odpadów o kodzie 16 01 07: filtry oleju, paliwa i powietrza w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1000 kg, -odbiór i utylizacja odpadów o kodzie 15 02 02: czyściwo zaolejone w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 600 kg, -Wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego tj. 8 sztuk i odpowiednio je rozmieści tj. po 2 sztuki w JW 1560, w JW 1037, w JW 2361 i w JW 2370 na własny koszt, -odbiór ma następować w pojemnikach będących własnością wykonawcy, -odbiór z JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370 dwukrotnie w ciągu roku w miesiącach: do końca czerwca i do końca listopada, w dwóch równych partiach, -Obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560). 3)ZAKRES NR 3 - USŁUGI UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH - CPV 90122200-0 - UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH ORAZ UTYLIZACJA ODPADÓW RADIOAKTYWNYCH - CPV 90122110-2 - UTYLIZACJA BATERII ALKALICZNYCH W AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH -odbiór i utylizacja odpadów o kodzie: 18 01 01 odpady medyczne i 18 01 09 leki przeterminowane w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej 118 kg, -odbiór i utylizacja odpadów o kodzie 16 06 04: baterie alkaliczne w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej 6 kg, -odbiór z JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370 odpadów o kodzie: 18 01 01 odpady medyczne i 18 01 09 leki przeterminowane jeden raz w miesiącu, zaczynając od marca 2008 r. do grudnia 2008 r. włącznie, -odbiór z JW 1560 odpadów o kodzie 16 06 04 baterie alkaliczne jeden raz w roku, -Wykonawca dostarczy (po zawarciu umowy) w ramach usługi obioru baterii alkalicznych 1 szt. pojemnika na składowanie baterii, -Wykonawca dostarczy w ramach usługi odbioru odpadów medycznych i leków przeterminowanych 1 raz w miesiącu pojemniki i worki w ilości: pojemniki na odpady medyczne o pojemności 10 l - w ilości 4 szt. (po 1 szt. do JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370) worki na odpady medyczne o pojemności 60 l, czerwone, oznakowane zgodnie z przepisami - w ilości 4 szt. (po 1 szt. do JW 1560 , JW 1037, JW 2361 i JW 2370), -kosztami ww. pojemników i worków Wykonawca obciąży Zamawiającego, -Obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu, fakturą wystawioną po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560). 4)ZAKRES NR 4 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA TWORZYWA SZTUCZNEGO, PLASTIKU W SEKCJI SZKOLENIOWEJ -odbiór i utylizacja odpadów po wybrakowaniu sprzętu sportowego o kodzie: 17 02 03 odpady z tworzywa sztucznego w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej 200 kg, -odbiór odpadów z JW 1560 z magazynu sprzętu sportowego sekcji szkoleniowej jeden raz w roku, w terminie od 1 do 10 grudnia 2008 r., -Obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu, fakturą wystawioną po wykonanej usłudze, dla Jednostki Wojskowej 1560,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.12.21.10 - Usługi odpadów radioaktywnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.10.00 - Usługi obróbki odpadów radioaktywnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14176 EUR.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych w służbie żywnościowej.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe HETMAN Sp.z o.o., Florianów 24, 99-311 Bedlno, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2,00
  • Oferta z najniższą ceną: 2,00 / oferta z najwyższą ceną: 2,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Utylizacja filtrów oleju, paliwa i powietrza oraz czyściwa zaolejonego w służbie samochodowej.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usłufowa EKO - TOP Sp. z o.o., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1,60
  • Oferta z najniższą ceną: 1,60 / oferta z najwyższą ceną: 2,50
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Utylizacja odpadów medycznych oraz utylizacja baterii alkalicznych w Ambulatorium z izbą chorych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOZYSK 1 Sp. z o.o., Nowy Modlin 45, 05-180 Pomiechówek, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40,38
  • Oferta z najniższą ceną: 40,38 / oferta z najwyższą ceną: 167,25
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Utylizacja tworzywa sztucznego (plastiku) w sekcji szkoleniowej.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa EKO - TOP Sp. z o.o., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 0,95
  • Oferta z najniższą ceną: 0,95 / oferta z najwyższą ceną: 1,50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.