eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGA UTYLIACJI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Warszawa: USŁUGA UTYLIACJI
Numer ogłoszenia: 17401 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, fax 022 6855101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.jw1560.m.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UTYLIACJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)ZAKRES NR 1 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH W SŁUŻBIE ŻYWNOŚCIOWEJ 2)ZAKRES NR 2 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA FILTRÓW OLEJU, PALIWA I POWIETRZA ORAZ CZYŚCIWA ZAOLEJONEGO W SŁUŻBIE SAMOCHODOWEJ 3)ZAKRES NR 3 - USŁUGI UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH - CPV 90122200-0 - UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH ORAZ UTYLIZACJA ODPADÓW RADIOAKTYWNYCH - CPV 90122110-2 - UTYLIZACJA BATERII ALKALICZNYCH W AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH 4)ZAKRES NR 4 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA TWORZYWA SZTUCZNEGO, PLASTIKU W SEKCJI SZKOLENIOWEJ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.12.21.10 - Usługi odpadów radioaktywnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.10.00 - Usługi obróbki odpadów radioaktywnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie informacji z: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru; -albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt 9 ustawy; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Zezwolenie w formie Decyzji Wojewody, zezwalająca na transport, magazynowanie i unieszkodliwianie nw. odpadów niebezpiecznych (odpowiednio do zakresu składanej oferty) : odpady kuchenne ulegające biodegradacji - kod 20 01 08, filtry oleju, paliwa, powietrza - kod 16 01 07, czyściwo zaolejone - kod 15 02 02,odpady medyczne - kod 18 01 01, leki przeterminowane - kod 18 01 09, baterie alkaliczne - kod 16 06 04, tworzywo sztuczne (plastik) - kod 17 02 03. -W przypadku współpracy z podwykonawcą posiadającym ww. decyzje zezwalające - umowa koordynująca tę współpracę w przedmiotowym zakresie i ww. decyzje wydane podwykonawcy. ważne w okresie realizacji umowy w przedmiotowej sprawie Warunek nr 1 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu organy administracji publicznej, będą wydane lub wystawione podmiotowi/om składającemu/ym ofertę do niniejszego postępowania, poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby do tego uprawnione. Decyzje Wojewody zezwalającą na transport, magazynowanie i unieszkodliwianie ww. odpadów niebezpiecznych w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustaw, obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej od momentu odbioru odpadu do zakończenia jego unieszkodliwiania. 2) Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 2 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 3 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony data i podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4) Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 4 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa -albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do - reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu i pełnomocników -1 arkusz w 1 egzemplarzu. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa -w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu (dokument fakultatywny- wymagany wyłącznie od podmiotów którym ww. informacja przysługuje). 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego -potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, wystawione z datą nie wcześniejszą niż na 3 miesiące od daty wyznaczonej na dzień składania ofert - w 1 egzemplarzu. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych -potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu. 6) Oświadczenia - druk -opracowany wg druku dołączonego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 3 - w 1 egzemplarzu. 7) Zezwolenie w formie Decyzji Wojewody, zezwalająca na transport, magazynowanie i unieszkodliwianie nw. odpadów niebezpiecznych (odpowiednio do zakresu składanej oferty) : odpady kuchenne ulegające biodegradacji - kod 20 01 08, filtry oleju, paliwa, powietrza - kod 16 01 07, czyściwo zaolejone - kod 15 02 02,odpady medyczne - kod 18 01 01, leki przeterminowane - kod 18 01 09, baterie alkaliczne - kod 16 06 04, tworzywo sztuczne (plastik) - kod 17 02 03. -kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, wystawiona na podmiot składający ofertę lub na podwykonawcę, z którym podmiot składający ofertę ma podpisaną umowę regulującą współpracę w przedmiotowym zakresie, dokument wystawiony przez uprawnione do tego celu organa administracji państwowej, ważny w całym okresie realizacji umowy - w 1 egzemplarzu. 8) W przypadku współpracy z podwykonawcą posiadającym ww. decyzje zezwalające - umowa koordynująca tę współpracę w przedmiotowym zakresie i ww. decyzje wydane podwykonawcy - dokument fakultatywny (obowiązuje podmioty które wykonają usługę z podwykonawcą) -kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, zawarta pomiędzy podmiotem składającym ofertę o firmą posiadającą ww. zezwolenia, ważna w całym okresie realizacji umowy - w 1 egzemplarzu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.jw1560.m.win.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1560 00-908 WARSZAWA, UL. RADIOWA 2 BUDYNEK 86 POK.10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 1560, 00-908 Warszawa ul. Radiowa 2 bud. 86, II piętro, pok. 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKRES NR 1 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH W SŁUŻBIE ŻYWNOŚCIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odbiór i utylizacja odpadów kat. 3 o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, - Wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego i odpowiednio je rozmieści na własny koszt, - Wykonawca wyposaży poszczególne Jednostki Wojskowe w urządzenia do przechowywania i schładzania odpadów, nie obciążając JW ewidencyjnie i finansowo, - odbiór ma następować w pojemnikach będących własnością wykonawcy, - odbiór zgłaszany będzie telefonicznie lub faxem, według potrzeb, - odbiór z JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370 minimum dwa razy w tygodniu, - przewidywana całkowita ilość roczna odpadu wyniesie 25.000 kg ( w tym JW 1560 /stołówka żołnierska i PŻK/ 8.800 kg, pozostałe Jednostki Wojskowe po 5.400 kg). - Prawo opcji o wielkości 20% przedmiotu zamówienia: a) Ilości określone w prawie opcji są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi. W przypadku, gdy zdaniem Zamawiającego zaistnieją okoliczności wymagające realizacji dodatkowych ilości wówczas Zamawiający może je zlecić w ramach niniejszego zamówienia w ramach zawartej z Wykonawcą umowy po cenie jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy. b) Z tytułu niewykorzystania (nie odebrania) przez Zamawiającego ilości w prawie opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne. - obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu, miesięcznie, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKRES NR 2 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA FILTRÓW OLEJU, PALIWA I POWIETRZA ORAZ CZYŚCIWA ZAOLEJONEGO W SŁUŻBIE SAMOCHODOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odbiór i utylizacja odpadów o kodzie 16 01 07: filtry oleju, paliwa i powietrza w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 1000 kg, - odbiór i utylizacja odpadów o kodzie 15 02 02: czyściwo zaolejone w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej odpadu 600 kg, - Wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego tj. 8 sztuk i odpowiednio je rozmieści tj. po 2 sztuki w JW 1560, w JW 1037, w JW 2361 i w JW 2370 na własny koszt, - odbiór ma następować w pojemnikach będących własnością wykonawcy, - odbiór z JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370 dwukrotnie w ciągu roku w miesiącach: do końca czerwca i do końca listopada, w dwóch równych partiach, - Obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKRES NR 3 - USŁUGI UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH - CPV 90122200-0 - UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH ORAZ UTYLIZACJA ODPADÓW RADIOAKTYWNYCH - CPV 90122110-2 - UTYLIZACJA BATERII ALKALICZNYCH W AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odbiór i utylizacja odpadów o kodzie: 18 01 01 odpady medyczne i 18 01 09 leki przeterminowane w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej 118 kg, - odbiór i utylizacja odpadów o kodzie 16 06 04: baterie alkaliczne w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej 6 kg, - odbiór z JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370 odpadów o kodzie: 18 01 01 odpady medyczne i 18 01 09 leki przeterminowane jeden raz w miesiącu, zaczynając od marca 2008 r. do grudnia 2008 r. włącznie, - odbiór z JW 1560 odpadów o kodzie 16 06 04 baterie alkaliczne jeden raz w roku, - Wykonawca dostarczy (po zawarciu umowy) w ramach usługi obioru baterii alkalicznych 1 szt. pojemnika na składowanie baterii, - Wykonawca dostarczy w ramach usługi odbioru odpadów medycznych i leków przeterminowanych 1 raz w miesiącu pojemniki i worki w ilości: a) pojemniki na odpady medyczne o pojemności 10 l - w ilości 4 szt. (po 1 szt. do JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370) b) worki na odpady medyczne o pojemności 60 l, czerwone, oznakowane zgodnie z przepisami - w ilości 4 szt. (po 1 szt. do JW 1560 , JW 1037, JW 2361 i JW 2370), - kosztami ww. pojemników i worków Wykonawca obciąży Zamawiającego, - Obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu, fakturą wystawioną po wykonanej usłudze, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0, 90.12.21.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKRES NR 4 - USŁUGI UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI - CPV 90110000-1 - UTYLIZACJA TWORZYWA SZTUCZNEGO, PLASTIKU W SEKCJI SZKOLENIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór i utylizacja odpadów po wybrakowaniu sprzętu sportowego o kodzie: 17 02 03 odpady z tworzywa sztucznego w przewidywanej maksymalnej, łącznej ilości rocznej 200 kg, - odbiór odpadów z JW 1560 z magazynu sprzętu sportowego sekcji szkoleniowej jeden raz w roku, w terminie od 1 do 10 grudnia 2008 r., - Obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu, fakturą wystawioną po wykonanej usłudze, dla Jednostki Wojskowej 1560,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.