Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-09
Sosnowiec: dostawę fabrycznie nowego pojazdu samochodowego brygadowego skrzyniowego
o DMC mniejszej lub równej 3,5 tony
Numer ogłoszenia: 33313 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Ulic i Mostów , ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę fabrycznie nowego pojazdu samochodowego brygadowego skrzyniowego o DMC mniejszej lub równej 3,5 tony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE : Rok prod. 2011 lub 2012 UKŁAD NAPĘDOWY Napęd na tylną oś Silnik: Wysokoprężny Norma emisji spalin: EURO5 ( bez konieczności stosowania składnika AdBlue) Typu diesel Wielopunktowy wtrysk bezpośredni common rail O mocy min. nie mniejszej niż 100 KM Pojemność nie mniej niż 2200 cm3 2 akumulatory (podwójny akumulator) UKŁAD HAMULCOWY Hamulce tarczowe wszystkich kół UKŁAD JEZDNY tylna oś pojazdu: koła bliźniacze Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy w połączeniu z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania i systemem rozdziału siły hamowania System zmniejszający poślizg kół napędowych przy ruszaniu UKŁAD KIEROWNICZY Ze wspomaganiem hydraulicznym ZABUDOWA skrzynia ładunkowa: WYMIARY: Długość min. 3,3 m Szerokość 2,1 m Wysokość burt 0,4 m Uchwyty do mocowania ładunku Hak holowniczy - kulowy do holowania przyczepy o DMC 2000 kg Fartuchy przeciwbłotne przód i tył POZOSTAŁE Kabina: Wlew paliwa zamykany na osobny kluczyk (niezależny od stacyjki) Drugi kluczyk z pilotem Listwy boczne Fotel kierowcy z reg. wys. i podłokietnikiem Poduszka powietrzna kierowcy 7 miejsc siedzących (podwójny fotel pasażera + kanapa 4 osobowa) Nadwozie 4-drzwiowe z instalacją radiową i antenową, z radiem, z możliwością obsługi dodatkowych urządzeń komplet dywaników gumowych na dachu zamontowana belka podświetlona z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA, zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym - lampy wyładowcze (bez części ruchomych) tzw ksenony. Ogrzewana szyba przednia Klimatyzacja kabiny, Urządzenie utrzymujące stałą prędkość, Centralny, podwójny zamek ze zdalnym sterowaniem obrotomierz elektroniczny układ zabezpieczający przed kradzieżą akustyczna sygnalizacja niedomkniętych drzwi daszki p/słoneczne regulacja reflektorów, światła do jazdy dziennej elektryczne podnośniki szyb dla kierowcy i pasażera (w części przedniej kabiny) 3-punktowe pasy bezpieczeństwa Zagłówki przy wszystkich siedzeniach Wszystkie siedzenia z pokrowcami ze skaju Lusterka zewnętrzne: podgrzewane, regulowane elektrycznie Oświetlenie przedziału dla pasażerów Minimum 1 gniazdo 12 V w przestrzeni pasażerskiej Środkowa cześć zderzaka i krata wlotu powietrza w kolorze nadwozia Komplet opon zimowych - 6 szt. GWARANCJA (od dnia przekazania/odbioru): 24 miesiące (bez limitu przebiegu km) - silnik 24 miesiące - pojazd WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Samochód winien posiadać wszystkie dokumenty nie zbędne do zarejestrowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. 2002 nr 133 poz. 1123 z późn. zm) 2. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie RP.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
WARUNKI GWARANCJI I SERWISU POGWARANCYJNEGO ( opis )
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: elektronicznie: biuro@mzuim.sosnowiec.pl lub osobiście czy w korespondencji pocztowej: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22-I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 12:45, miejsce: osobiście, Sosnowiec, ul. Plonów 22-I, sekretsraiat pokój nr 23 lub w korespondencji pocztowej: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22-I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, STAPLERÓW, HEMOSTATYKÓW, JEDNORAZOWYCH WSZCZEPIALNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Modernizacja lądowiska Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu w celu dostosowania do aktualnie obowiązujących wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrow(...)
- "Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby wyposażenia budynku Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu"
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój systemu zbierania odpadów komunalnych w ramach funkcjonujących Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Dostawa samochodu osobowego dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2
- Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu osobowego "mikrobusa" przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa samochodu osobowego dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 3
- "Zakup taboru niskoemisyjnego dla Gminy Sadowie" - Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych pojazdów do przewozu osób
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.