eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie kursu frazeologii lotniczej w języku angielskim w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Rzeszów: Przeprowadzenie kursu frazeologii lotniczej w języku angielskim w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 333122 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechnicznych im. Gen. Władysława Andersa , ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 22 50, faks 17 748 22 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.resman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu frazeologii lotniczej w języku angielskim w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu frazeologii lotniczej w języku angielskim w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 80500000-9 Usługi szkoleniowe 1. Dane dotyczące projektu: 1). Informacje ogólne: Projekt pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet IX, Działanie 9.2. Projekt zakłada wdrożenie Programu Rozwoju Szkoły w zakresie kierunków lotniczych i obejmuje m.in.: a). dodatkowe zajęcia specjalistyczne w postaci kursów szybowcowych dla 60 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych, b). dodatkowe zajęcia pozalekcyjne w postaci kursów frazeologii lotniczej w języku angielskim dla 40 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych, c). wyposażenie szkoły w nowoczesne narzędzia dydaktyczne. Wymienione działania służą osiągnięciu celu głównego projektu, którym jest Podniesienie jakości oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie. 2). Miejsce realizacji projektu: województwo podkarpackie. 3). Biuro projektu: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 45a, pokój nr 3. 4). Termin realizacji projektu: od dnia 01.05.2010 do 30.09.2012 r. 5). Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 200 godzin lekcyjnych (a 45 min.) kursu frazeologii lotniczej w języku angielskim dla 20 uczestników wskazanych przez Zamawiającego, w okresie od 02.11.2010 do 30.04.2011 r. zgodnie z ramowym programem kursu zamieszczonym w ust. 3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1). Ilość grup i liczba uczestników szkolenia: 2 grupy, 20 osób. 2). Terminy kursów: a). Grupa I (100 godz.) - 02.11.2010 - 30.04.2011, w piątki od godz. 13.15 do 14.45 i soboty od godz. 9.00 do 10.30. b). Grupa II (100 godz.) - 02.11.2010 - 30.04.2011, w piątki od godz. 15.05 do 16.35 i soboty od godz. 10.45 do 12.15. 3). Liczebność grup szkoleniowych: 8-12 osób w grupie. 4). Tryb zajęć: zajęcia z lektorem. 5). Miejsce szkolenia: sala wykładowa w budynku Zamawiającego - Rzeszów, ul. Hetmańska 45A, w której Zamawiający zapewni wyposażenie niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, tj. stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, rzutnik multimedialny, tablicę interaktywną, tablicę suchościeralną, odtwarzacz CD/DVD. 3. Ramowy program kursu 1). Terminologia lotnicza opisująca sytuacje na ziemi, związane z obsługą samolotów (60% zajęć). Ta część kursu powinna być oparta na podręczniku frazeologii lotniczej, związanej z obsługą naziemną samolotów i zawierać zagadnienia podstawowe języka angielskiego w kontekście technicznej nomenklatury lotniczej takie jak: a). czasy gramatyczne, b). szyk określeń złożonych i szyk wyrazów w zadaniu, c). wyrazy umożliwiające opis lokalizacji, d). polecenia wynikające z procedur, e). końcówki wyrazów czyli przedrostki i przyrostki zmieniające znaczenie wyrazów o tym samym rdzeniu, f). łączniki, g). wyrazy opisujące cel, możliwość, prawdopodobieństwo, konieczność itp., h). wyrazy opisujące akcje, procesy, funkcje, stany, awarie i uszkodzenia. Zamawiający zastrzega konieczność użycia w nauce frazeologii lotniczej autentycznych materiałów źródłowych w postaci aktualnej dokumentacji technicznej. Wykonawca musi dysponować oryginalną dokumentacją techniczną w języku angielskim samolotów z silnikami tłokowymi o masie całkowitej do 5700 kg i udostępnić ją uczestnikom kursu podczas zajęć. Na dokumentację muszą składać się co najmniej: instrukcje użytkowania w locie, instrukcje obsługi technicznej. 2). Frazeologia lotnicza opisująca sytuacje w locie (40% zajęć) wg wymagań ICAO Level 4 musi obejmować następujące zagadnienia: a). terminologia techniczna związana z obsługą naziemną przeprowadzaną przez załogę, b). frazeologia związana z lotem, c). wyrażenia komunikacji radiowej, d). komunikacja między członkami załogi, e). komunikacja między członkami załogi a obsługa naziemną, f). odpowiednie użycie form czasowników, rzeczowników złożonych, rodzajników, liczebników, przymiotników, okoliczników, łączników itp., g). określenia wyrażające emocje, uczucia, postawy związane z charakterystycznymi sytuacjami w powietrzu lub na ziemi, h). sytuacje i występujące w nich wyrażenia, będące często wynikiem błędnie utrwalonego znaczenia tych wyrażeń. 3). Symulacja komunikacji z wykorzystaniem dostarczonego przez Zamawiającego oprogramowania Relta. Zamawiający zastrzega konieczność przeprowadzenia symulacji autentycznych rozmów, jakie przeprowadza załoga samolotu z kontrolą ruchu powietrznego, z użyciem specyficznej frazeologii i zachowaniem odpowiednich procedur. Podczas symulacji odegrane zostaną dialogi, w których uczestnicy kursu wcielać się będą w rolę załogi przeprowadzającej lot, a lektor w rolę kontrolera ruchu powietrznego. Po odpowiednim przygotowaniu uczestnicy zdolni będą odgrywać podobne dialogi bez udziału lektora. 4). Praca samodzielna z materiałami zamieszczonymi na platformie e-learningowej. Wykonawca kursu zobowiązuje się do załadowania treści dydaktycznych przerabianych na kursie frazeologii lotniczej czyli tzw. contentu na platformę e-learningową administrowaną przez Zamawiającego, tak by umożliwić kursantom naukę własną z wykorzystaniem internetu w ilości co najmniej 120 godzin w trakcie trwania kursu. Materiały dydaktyczne umieszczone na platformie powinny zawierać ćwiczenia umożliwiające powtórzenie i utrwalenie materiału poznanego na ćwiczeniach grupowych w miejscu szkolenia. 5). Szkolenia muszą obejmować: testy i scenariusze jako formę ćwiczeń praktycznych w trakcie zajęć, konwersację z lektorem, interakcje z uczestnikami w ramach metodyki prowadzenia szkolenia, certyfikację oraz niezbędne prezentacje multimedialne. 4. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: 1). Doświadczenie w zakresie nauki lotniczego języka angielskiego (Aviaton English) oraz dysponowanie kadrą z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń Aviaton English. 2). Przygotowanie, na podstawie Ramowego Programu Kursu zawartego w rozdziale II, ust. 3, Szczegółowego Programu Kursu, który po akceptacji Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy. 3). Przeprowadzenie egzaminów oceniających poziom wiedzy uczestników kursu z zakresu Aviation English, pierwszego i ostatniego dnia zajęć szkoleniowych. 4). Przygotowanie i zamieszczenie na platformie e-learningowej administrowanej przez Zamawiającego, treści dydaktycznych do nauki własnej uczestników kursu, w wymiarze 120 godzin. 5). Przygotowanie certyfikatów ukończenia kursu i certyfikatów zdania egzaminu końcowego. 6). Przygotowanie raportu, który będzie zawierał w szczególności: a). imienne wskazanie uczestników szkolenia, b). omówienie trudności, z jakimi spotkał się Wykonawca przy realizacji umowy w odniesieniu również do każdego uczestnika szkolenia, c). uwagi zgłoszone przez uczestników szkolenia co do treści szkolenia, d). wynik egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego przez Wykonawcę w pierwszym i ostatnim dniu szkolenia wraz z wnioskami. 5. Wymagania dodatkowe stawiane Wykonawcy: 1). Należyta staranność przy realizacji umowy, 2). Zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 3). Sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów, 4). Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nr 1 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi polegające na szkoleniu z języka angielskiego Aviation English dla co najmniej 20 osób. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi polegające na szkoleniu z języka angielskiego Aviation English dla co najmniej 20 osób. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione na podstawie Wykazu wykonanych lub wykonywanych usług polegających na szkoleniu z języka angielskiego Aviation English, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nr 2 - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagany potencjał techniczny to dysponowanie oryginalną dokumentacją techniczną w języku angielskim, co najmniej trzech samolotów z silnikami tłokowymi o masie do 5700 kg. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione na podstawie Wykazu zasobów technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia muszą posiadać: wykształcenie lotnicze, uprawnienia - minimum ICAO English Level 4, doświadczenie dydaktyczne oraz znać procedury w kontrolowanym ruchu lotniczym. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Dopuszcza się w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsm.resman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie Adres: ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul Hetmańska 45A, sekretariat - pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.