eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › "Przebudowa stadionu w Kobierzycach - Etap I prace przygotowawcze. Etap I - Rozbiórka wałów ziemnych okalających kompleks sportowy, rekultywacja terenu w rejonie Hali Widowiskowo Sportowej przy ul. Parkowej w Kobierzycach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-28

Ogłoszenie nr 332851 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.

Kobierzyce: "Przebudowa stadionu w Kobierzycach - Etap I prace przygotowawcze. Etap I - Rozbiórka wałów ziemnych okalających kompleks sportowy, rekultywacja terenu w rejonie Hali Widowiskowo Sportowej przy ul. Parkowej w Kobierzycach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 322507


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury i Sportu, krajowy numer identyfikacyjny 93212983800000, ul. ul. Ludowa  7, 55040   Kobierzyce, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 111 200, faks 713 111 852, e-mail gckis@kultura-kobierzyce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kultura-kobierzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa stadionu w Kobierzycach - Etap I prace przygotowawcze. Etap I - Rozbiórka wałów ziemnych okalających kompleks sportowy, rekultywacja terenu w rejonie Hali Widowiskowo Sportowej przy ul. Parkowej w Kobierzycach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1211/21/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. 3 SIWZ tj.: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Nazwa zamówienia: "Przebudowa stadionu w Kobierzycach - Etap I prace przygotowawcze. Etap I - Rozbiórka wałów ziemnych okalających kompleks sportowy, rekultywacja terenu w rejonie Hali Widowiskowo Sportowej przy ul. Parkowej w Kobierzycach". 3.2. Nazwy i kody CPV: 1) 45111200 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 2) 77211400 - 6 Usługi wycinania drzew 3.3. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przygotowaniu terenu budowy, ułożeniu dróg czasowych z utrzymaniem i rozbiórką dróg czasowych, usunięcie drzew kolidujących z projektowanymi obiektami, rozbiórka wałów ziemnych, wywóz urobku, rozładunek i rozplantowanie urobku oraz rekultywacja terenu w rejonie hali Sportowo - Widowiskowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania został ujęty w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) oraz Kosztorysie Ofertowym stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3.4. Miejsce i lokalizacja Inwestycja jest zlokalizowana w Kobierzycach przy ul. Sportowej 28, na terenie działki 384/2 obr. Kobierzyce oraz ul. Parkowej 3.5. Zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze, wycinka drzew a) Wykonanie prac związanych z przygotowaniem terenu pod czasowe drogi kołowe i place z płyt żelbetowych (wykonanie koryta, układanie czasowych dróg, utrzymanie dróg czasowych, rozbieranie dróg czasowych) b) Mechaniczna wycinka drzew, karczowanie zieleni i pni (Drewno należy pociąć na odcinki 120 cm) c) Oczyszczanie terenu po wycince i karczowaniu d) Wywiezienie dłużyc, karpin, gałęzi 2) Roboty ziemne- rozbiórka wałów ziemnych przy stadionie gminnym przy ul. Sportowej w Kobierzycach a) Wykonanie robót ziemnych przygotowawczych, sprzętem mechanicznym (ciężkim) b) Mechaniczne plantowanie skarp i dna wykopów c) Wywóz ziemi, rozładunek (na miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 3 km od miejsca wykonywanych robót) d) Mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża spycharkami gąsienicowymi lub innym sprzętem d tego celu przeznaczonym 3) Roboty rekultywacyjne terenu przy hali widowiskowo - sportowej przy ul. Parkowej w Kobierzycach a) Mechaniczna wycinka drzew, karczowanie krzaków, zagajników, samosiewów, wykaszanie chwastów b) Oczyszczanie terenu c) Wywożenie dłużyc, karpiny, gałęzi d) Odmładzanie starszych drzew e) Ręczne rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z nawiezieniem warstwy humusu (rozścielenie ziemi przywiezionej ze stadionu sportowego) f) Zagęszczenie humusu walcem do trawników g) Nawożenie mineralne lub wapniowe h) Wykonanie łąk parkowych i) Ręczne formowanie nasypów j) Zamontowanie dostarczonego opornika na koronie i u podnóża skarpy. Wyłożenie na całej długości skarpy agro włókniny. k) Układanie nawierzchni gruntowej piaskowych placów i dróg ogrodowych (warstwa żwirowa) l) Nasadzenia krzewów iglastych na skarpach (jałowiec płożący 2szt./m2 zgodnie z kosztorysem ofertowym). Nasadzenia wykonuje Wykonawca we własnym zakresie. Należy skalkulować w całości oferty m) Pielęgnacja terenu w czasie trwania umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę 3.6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.7. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 2 dni od daty podpisania umowy 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i z zakresem zawartym w materiałach przetargowych - SST. 3) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy oraz zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich. 4) Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5) Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby, przy pomocy których będzie realizowany przedmiot umowy, będą ubrane w odzież umożliwiającą ich identyfikację oraz widoczność. 6) Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 7) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 8) Wykonawca zobowiazuje się zapewnić, na czas trwania robót, kierownictwo: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działajacych w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnić nowego kandydata z Zamawiajacym. 9) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usuniecia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia calego terenu budowy i robót czystego oraz nadającego się do użytkowania. 10) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy, odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 12) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 13) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 15) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiajacego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 16) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 17) Wykonawca winien uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 18) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą i odbiorową dla całego przedmiotu umowy oraz przekaże ją Zamawiającemu w 1 egz. 19) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do końcowego odbioru przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorach. 20) Wykonawca zapewnia że realizacja zamówienia będzie przebiegała zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. 21) Pozostałe wymagania dotyczące wymagań stawianych wykonawcy zostały opisane w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 5.1. do SIWZ 3.8. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom 2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli Zamawiający, stwierdzi że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.1. do SIWZ. 3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys ofertowy, plany sytuacyjne, opis techniczny oraz lokalizacja stanowią odrębne pliki do SIWZ. 3.10. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ 3.11. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) i Kosztorysem Ofertowym 3.12. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.): 1) Kierownika budowy 3.13. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt. czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 2 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących w/w czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4.1. do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych przedkładać będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie 3.14. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a) za oddelegowanie do wykonywania prac na stanowiskach wskazanych w pkt. 3.12. osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - w wysokości 1.000,00zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie, o którym mowa w § 6 ust. 6 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ lub Wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu do wglądu dowodów zatrudnienia jej na umowę o pracę) - dotyczy to także osób zatrudnionych przez Podwykonawców b) za odmowę podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności wskazanych w pkt. 3.12. na zasadach określonych w § 6 ust. 4 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ - w wysokości 1.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez Wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w § 6 ust. 6) umowy stanowiącej załącznik nr 4.1. do SIWZ 3.15. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 77211400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający - Gminne Centrum Kultury i Sportu, informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: "Przebudowę stadionu w Kobierzycach - Etap I prace przygotowawcze. Etap I - Rozbiórka wałów ziemnych okalających kompleks sportowy, rekultywacja terenu w rejonie Hali Widowiskowo Sportowej przy ul. Parkowej w Kobierzycach", ponieważ osiem ofert, jakie wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie do w/w postępowania zawierają cenę ofertową brutto przewyższającą środki finansowe, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. W trakcie sesji otwarcia ofert, Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 170 394,00 zł brutto. Ceny ofertowe Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu przewyższyły kwotę zabezpieczoną przez zamawiającego. Ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, przesłanki przytoczonego powyżej art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości i postępowanie należało unieważnić.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.