eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi utrzymania porządku i czystości dla następujących nieruchomościul. Smolna 4, ul. Jana Kazimierza 62, ul. Sokratesa 15, ul. Grójecka 97 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Warszawa: Usługi utrzymania porządku i czystości dla następujących nieruchomości: ul. Smolna 4, ul. Jana Kazimierza 62, ul. Sokratesa 15, ul. Grójecka 97 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 332838 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa , ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, faks 8368061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania porządku i czystości dla następujących nieruchomości: ul. Smolna 4, ul. Jana Kazimierza 62, ul. Sokratesa 15, ul. Grójecka 97 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania porządku i czystości dla następujących nieruchomości: ul. Smolna 4, ul. Jana Kazimierza 62, ul. Sokratesa 15 i ul. Grójecka 97w Warszawie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca lub podwykonawca, co najmniej: Część 1 Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - TEREN - 1 zadanie obejmujące cykliczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych o łącznej powierzchni minimum 1200 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 6 000,00 zł brutto, Część 2 Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - BUDYNEK Centrum Przedsiębiorczości - 1 zadanie obejmujące cykliczne sprzątanie budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 1300 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 25 000,00 zł brutto, Część 3 Nieruchomość przy ul. Jana Kazimierza 62 - 1 zadanie obejmujące cykliczne sprzątanie pomieszczeń biurowych i części wspólnych budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 1000 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 20 000,00 zł brutto, Część 4 Nieruchomość przy ul. Sokratesa 15 - 1 zadanie obejmujące cykliczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych o łącznej powierzchni minimum 18000 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 10 000,00 zł brutto. Część 5 Nieruchomość przy ul. Grójeckiej 97 Hala Targowa Zieleniak - 1 zadanie obejmujące cykliczne sprzątanie budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 6000 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 80 000,00 zł brutto, Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 11.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ i przedłożonych dowodów dotyczących głównych usług wymienionych w wykazie potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom: Program nadzoru nad wykonywaniem usług (program zapewnienia jakości) sprawowanego przez przedstawiciela wykonawcy, mający na celu zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości usług oraz bieżącej czystości obiektu. Czynności nadzoru winny być dokumentowane w książce kontroli czystości obiektu, zapewnionej i prowadzonej przez wykonawcę, która musi być całodobowo dostępna na danym obiekcie dla upoważnionych pracowników zamawiającego. Program powinien określać w szczególności: 1. Deklarowany przez wykonawcę sposób nadzoru nad utrzymującymi czystość pracownikami (organizacja nadzoru) sprawowanego przez przedstawiciela wykonawcy, lub Wykonawcę mający na celu zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości usług, bieżącej czystości budynku/terenu, ciągłości zaopatrzenia w środki niezbędne do wykonania danego zadania. 2. Deklarowany sposób reagowania na uwagi i spostrzeżenia Zamawiającego lub zauważone uchybienia w wykonywaniu usługi, sprawność komunikowania się z Zamawiającym i dokumentowania czynności nadzoru, szybkość reakcji i przystąpienia do usuwania nieprawidłowości, metody dyscyplinowania pracowników oraz zasady poprawy jakości świadczonych usług, do których zgłoszono zastrzeżenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument: - wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie, - zawierał informację, który zasób jest udostępniany przez inny podmiot, - w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.), - jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę, kontrakt, inne). Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych przez zamawiającego: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 18.2 SIWZ) - załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Program zapewnienia jakości - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, ul. Jana Kazimierza 62, IV piętro, pok. nr 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, ul. Jana Kazimierza 62, IV piętro, pok. nr 500.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Klauzule społeczne Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonujące czynności fizyczne (pracownik fizyczny) związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia. Zastrzeżenie powyższe nie dotyczy Wykonawcy, który osobiście będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - TEREN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzą : 1. Codzienne utrzymanie czystości w otoczeniu budynku i na terenie zewnętrznym bezpośrednio przylegającym do ogrodzenia nieruchomości w tym: - zamiatanie, - usuwanie śmieci z zewnętrznych koszy wraz z ich myciem, - zbieranie śmieci z terenu utwardzonego, pasów zieleni oraz terenu przyległego do ogrodzenia (2 m od ogrodzenia) i wrzucanie do pojemnika, - usuwanie liści z części utwardzonych i terenu zielonego wraz z załadunkiem do worków do tego celu przeznaczonych, - raz na 2 tygodnie wywóz zgromadzonych worków z liśćmi na składowiska do tego przeznaczone, - wykonywanie innych czynności utrzymujących estetykę nieruchomości, 2. codzienne utrzymywanie czystości w pomieszczeniu śmietnika oraz w pomieszczeniu składziku na sprzęt Wykonawcy, wskazanym przez Zamawiającego, 3. raz w miesiącu, a w okresie wiosenno-letnim raz w tygodniu, ciśnieniowe mycie altany śmietnikowej wraz z dezynfekcją, 4. czyszczenie dna kanału odwodnienia terenu zielonego z liści i śmieci - minimum raz na 2 tygodnie a jeśli zajdzie potrzeba to częściej, 5. w okresie zimowym odśnieżanie terenu utwardzonego i posypywanie właściwą mieszanką w celu likwidacji oblodzenia, usuwanie błota pośniegowego (wykonawca przystąpi do odśnieżania w ciągu 2 godzin od chwili wystąpienia opadów śniegu także w dni wolne od pracy). Zgarnięty śnieg może być pryzmowany na części zieleni nie dłużej niż 2 tygodnie. Po upływie tego czasu pryzmy śniegu należy wywieść na składowiska do tego przeznaczone. Maksymalna ilość czynności odśnieżania w okresie trwania umowy nie może przekroczyć 30-tu razy w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Program zapewnienia jakości - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - BUDYNEK Centrum Przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres obowiązków: 1. Codzienne sprzątanie budynku od poniedziałku do niedzieli (7 razy w tygodniu) w tym: - dokładne odkurzanie wykładzin, - dokładne zamiatanie (ew. odkurzanie) i mycie pozostałego rodzaju podłóg oraz schodów klatki schodowej, przy czym klatka schodowa i hol wejściowy przy recepcji - 2 razy dziennie - przed 8:00 i ok. 14:00, - dokładne mycie urządzeń sanitarnych w toaletach (także usuwanie kamienia i rdzy), armatury, luster w toaletach, akcesoriów, drzwi do kabin ustępowych (czarny lakier połysk) i klamek - 2 razy dziennie - przed 8:00 rano i ok. 14:00, - utrzymanie czystości w aneksach kuchennych (zlewy, armatura, blaty, stoły, siedziska) - 2 razy dziennie - przed 8.00 rano i ok. 14.00, - czyszczenie i mycie kuchenek mikrofalowych - szt. 2, - czyszczenie i mycie ekspresów do kawy - szt. 2, - wycieranie wyposażenia pomieszczeń biurowych (meble - zarówno powierzchnie poziome jak i widoczne powierzchnie pionowe) środkami przeznaczonymi do czyszczenia mebli, - mycie parapetów wewnętrznych, - wyrzucanie śmieci z koszy znajdujących się w pomieszczeniach, również w toaletach (Zamawiający dysponuje pojemnikami na odpady) oraz wymiana toreb higienicznych, - czyszczenie wycieraczek wejściowych budynku, - mycie drzwi wejściowych do budynku, - wykładanie i uzupełnianie środków toaletowych takich jak papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie (akcesoria w toaletach marki Merida), kostki zapachowe do pisuarów i muszli ustępowych, środki do mycia naczyń, środki do zmywarek (kostki marki SOMAT, sól do zmywarek, nabłyszczasz) do wszystkich toalet i aneksów kuchennych (w toaletach usytuowanych na parterze uzupełnianie środków toaletowych w takiej samej ilości co na I piętrze budynku - pozostałą ilość uzupełnia najemca kawiarni).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nieruchomość przy ul. Jana Kazimierza 62.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach sprzątania budynku Zleceniobiorca jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności: 1) Pomieszczenie ochrony, hol, korytarze, winda i klatka schodowa, -codzienne odkurzanie wykładzin w korytarzach oraz stopni i podestów klatek schodowych, -codzienne czyszczenie windy (drzwi, posadzka, lustro i ściany wewnętrzne) -codzienne zmywanie, odkurzanie podłóg, ścieranie parapetów wewnętrznych, wyrzucanie śmieci, opróżnianie popielniczek, -mycie w miarę potrzeby, nie rzadziej niż raz w miesiącu, drzwi i futryn, grzejników, plafonów oświetleniowych, koszy na śmiecie, balustrad schodowych, lamperii, 2) Pomieszczenia biurowe, -codzienne odkurzanie wykładzin pokojowych, na korytarzu oraz klatce schodowej przed windą, -codzienne ścieranie kurzu z biurek, szaf, szafek, półek i innych sprzętów znajdujących się w pokojach, -codzienna konserwacja blatów biurek, stołów i szafek oraz drzwi szaf biurowych przeznaczonymi do tego środkami, -w miarę potrzeby mycie, nie rzadziej niż raz w tygodniu drzwi, futryn, lamperii olejnej, wyłączników oświetlenia, parapetów i grzejników oraz zdejmowanie pajęczyn, -codzienne wyrzucanie śmieci z koszy. 3) Kuchnie i sanitariaty, -codzienne mycie podłogi, lamperii, glazury i wszystkich urządzeń sanitarnych, -mycie i przecieranie w miarę potrzeb, nie mniej niż raz w tygodniu drzwi wraz z futrynami, parapetów, grzejników, osłon oświetleniowych, koszy na śmieci i innego wyposażenia, -2 razy w roku mycie lodówek szt. 3. 4) Mycie okien : dwa razy w roku (wiosna, jesień). 5) Pranie wykładziny dywanowej: jeden raz w roku (w razie potrzeby w terminie wskazanym przez Zamawiającego). 6) Mechaniczne mycie posadzek kamiennych - 1 raz w roku (klatka schodowa, hol i korytarze parteru i poziomu -1) 7) Inne czynności : -wykonywanie innych czynności mających wpływ na czystość i estetykę budynku uzgodnionych ze Zleceniodawcą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nieruchomość przy ul. Sokratesa 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzą : 1. Bieżące utrzymanie czystości w otoczeniu budynków i na terenie zewnętrznym bezpośrednio przylegającym do ogrodzenia nieruchomości ( zamiatanie, zbieranie śmieci i inne czynności utrzymujące estetykę nieruchomości). 2. Utrzymanie czystości pomieszczeń zajmowanych przez Zamawiającego: magazyn 500m2, pom biurowe 11m2 , korytarz 30m2. - Zamiatanie i mycie podłóg - Wykonywanie innych czynności mających wpływ na czystość i estetykę pomieszczeń uzgodnionych ze Zleceniodawcą Maksymalna ilość ww. prac w okresie trwania zamówienia nie może przekroczyć 6-u razy w roku 3. Koszenie trawników w tym; - W razie potrzeby wygrabienie liści i wyzbieranie śmieci - Wykaszanie trawy przy krawężnikach - Wywóz skoszonej trawy, śmieci i liści Maksymalna ilość ww. prac w okresie trwania zamówienia nie może przekroczyć 6-u razy w roku 4. Odśnieżanie terenów utwardzonych w tym: - odśnieżanie dróg , parkingów , chodników wewnętrznych i zewnętrznych - Posypywanie solą i piaskiem w celu likwidacji oblodzenia ( utrzymanie chodników czarnych) - usuwanie błota pośniegowego z chodników wewnętrznych i zewnętrznych. Maksymalna ilość ww. prac w okresie trwania umowy nie może przekroczyć 26-u razy w roku. Przystąpienie do odśnieżania w ciągu 2 godzin od chwili, kiedy zacznie padać śnieg. 5. Raz w roku we wrześniu odchwaszczanie pasa zieleni izolacyjnej wraz z wyzbieraniem śmieci z terenu odchwaszczanego oraz wywozem chwastów i śmieci. Wszelki sprzęt potrzebny do wykonania usług oraz sól , piasek i transport odpadów zabezpiecza Wykonawca. Wszelkie odpady należy wywozić na składowiska do tego przeznaczone.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nieruchomość przy ul. Grójeckiej 97 Hala Targowa Zieleniak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeczowy zakres usługi - utrzymanie porządku i czystości: Utrzymanie czystości i sprzątanie targowiska Zieleniak, zlokalizowanego na działkach ew. nr 60 o pow. 5403 m2 i nr 62/1 o pow. 1211 m2 z obrębu 2-03-09, położonych przy ul. Grójeckiej 97 w Warszawie. Na targowisku znajduje się pawilon handlowo usługowy o powierzchni zabudowy 3143 m2 i plac targowy o powierzchni ok. 700.m 2 . Pawilon handlowy trzykondygnacyjny: wysokość budynku 8,10 m2, 2 kondygnacje naziemne (pow. użytkowe), parter -2811,00 m2, I piętro -2962,00 m2, 1 kondygnacja garażowa podziemna (pow. użytkowa) - 2853,00 m2 w budynku są trzy klatki schodowe. Usługa obejmuje w szczególności: a) utrzymanie czystości i sprzątanie hali targowej na parterze pawilonu handlowo-usługowego, b) utrzymanie czystości i sprzątanie garażu podziemnego, c) utrzymanie czystości i sprzątanie pomieszczeń administracyjnych znajdujących się na I piętrze pawilonu handlowo-usługowego, d) utrzymanie w czystości części wspólnych w pawilonie handlowo-usługowym (ciągów komunikacyjnych, toalet, pomieszczeń socjalnych i gospodarczych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz okien), e) utrzymanie w czystości placu targowego oraz terenów bezpośrednio przyległych do targowiska, f) odśnieżanie terenu oraz dachu pawilonu. Godziny funkcjonowania targowiska: a) parter pawilonu i plac targowy od poniedziałku do piątku , w godz. od 6.00 do 19.00 w soboty, w godz. od 7.30 do 20.00 w niedzielę nieczynne, za wyjątkiem niedziel handlowych wymienionych w punkcie c, b) piętro pawilonu od poniedziałku do piątku, w godz. od 10.00 do 22.00, soboty w godz. od 8.00 do 22.00 w niedzielę nieczynne, c) w 2016 r. targowisko będzie funkcjonować w dwie tradycyjne handlowe niedziele tj. 20.03.2016 r. i 18.12.2016 r., godz. otwarcia od 7.30 do 20.00. Administrator obiektu w uzasadnionych przypadkach może skrócić bądź wydłużyć czas funkcjonowania targowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.