To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Sanok: Zakup produktów żywnościowych w 2011 r. do stołówki Zespołu Szkół Nr 4 w Sanoku ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok
Numer ogłoszenia: 332443 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314925 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego, ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0 13 464 75 00, faks 0 13 464 75 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup produktów żywnościowych w 2011 r. do stołówki Zespołu Szkół Nr 4 w Sanoku ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup cykliczny produktów żywnościowych w 2011 roku do stołówki Zespołu Szkół Nr 4 w Sanoku ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok, których szacunkową liczbę określa Załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych zgodnie z załącznikiem Nr 2 pkt.1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców, ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15819,30
Oferta z najniższą ceną: 15819,30 / Oferta z najwyższą ceną: 15819,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców, ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21043,00
Oferta z najniższą ceną: 21043,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21043,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mleka i jego przetworów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Przemyska 22, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18262,70
Oferta z najniższą ceną: 18262,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18262,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawa mięsa i jego przetworów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "DOMICELA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "DOMICELA" SP. Z O.O.
- Firma Handlowa DOMICELA Sp. z o.o., ul. Towarowa 27, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23428,75
Oferta z najniższą ceną: 23428,75 / Oferta z najwyższą ceną: 23428,75
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: dostawa owoców, warzyw i jaj kurzych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bułdak Halina HURT-DETAL HANDEL OBWOŹNY
jakie przetargi wygrała firma
Bułdak Halina HURT-DETAL HANDEL OBWOŹNY
- Hurt Detal Handel Obwoźny Halina Bułdak, Sanoczek 182, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21242,00
Oferta z najniższą ceną: 21242,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25230,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa materiałów drogowych i kruszyw budowlanych
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Sanoka
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- na dostawę odczynników do badań mikrobiologicznych dla SPZOZ w Sanoku
- dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH ORAZ TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I ZWIERZĘCYCH DO OŚRODKA SZKOLENIA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W POPOWIE ORAZ ODDZIAŁU ZAMIEJSCOWEGO W KIKITACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.