To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-28
Ogłoszenie nr 332427 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.
Świdnik: Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa szatni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312976-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, krajowy numer identyfikacyjny
6071619200000, ul.
ul. Kard. S. Wyszyńskiego
18,
21040
Świdnik, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 464 88 79, faks
81 464 88 79, e-mail
kkwiatkowska@lublin-wschod.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lublin-wschod.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa szatni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):LWZP-2401-3/16
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usługi ochrony osób i mienia świadczone na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej, - polegającej na stałym dozorze sygnałów alarmowych; 2) usługi obsługi szatni. 2. Usługa ochrony będzie świadczona przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, będących w dyspozycji Wykonawcy posiadającego koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 1432 ). UWAGA: Jeżeli czynności wykonywane na w ramach realizacji zamówienia będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) wówczas . Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnienia przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Za czynności, o których mowa w art. 22§ 1 k.p. Zamawiający uważa w szczególności czynności osób pracowników ochrony fizycznej. W konsekwencji Zamawiający wymaga, aby ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z kserokopiami zawartych z nimi umów o pracę. W zakresie wrażliwych danych osobowych kopie dołączonych umów o pracę powinny zapewniać bezpieczeństwo i ochronę danych. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w celu weryfikacji powyższych danych, zobowiązany będzie posiadać stosowne pełnomocnictwa do przedłożenia przed ZUS/KRUS, Wykonawca na pierwsze wezwanie bezzwłocznie dostarczy je Zamawiającemu. W przypadku zmiany składu osobowego osób pozostających w stosunku pracy i realizujących czynności objęte zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo do aktualizacji wykazu wraz z załącznikami, nie później jednak niż przed niezwłocznie przed przystąpieniem danej osoby tych osób do pracy. 3. Miejsca wykonywania usługi: Bezpośrednia ochrona fizyczna obejmująca teren przyległy i budynek (obiekt): - ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku; - ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14 w Świdniku (w zakresie wskazanym w § 2 ust. 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia ) Dozór sygnałów alarmowych znajdujących się w obiektach: ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku ul. Lotnicza 8 w Lublinie ul. P. Ściegiennego 25 w Bychawie ul. A. Mickiewicza 5 w Świdniku Obsługa szatni znajdującej się w obiekcie: ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku 4. Ochrona obiektu powinna być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywanej przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 1432). Ilość osób ochraniająca budynek (obiekt) oraz ich czas przebywania w ochranianym obiekcie przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku nie powinna być mniejsza niż minimum 3 osoby, w tym: a) posterunek portierni (monitoringu): - jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu; b) posterunek bramki - dwie osoby, z których: - jedna osoba, w godzinach od 7:00 do 18:30 w poniedziałek i od 7:00 do 16:00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego; - druga osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu. 5. Dokonywanie obchodów w godzinach jak i po godzinach pracy Sądu wokół budynku mieszczącego się przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14 uwzględniając miejsca narażone na pomalowanie lub zniszczenie, a więc łatwo dostępne ściany elewacji budynku itp. Każdorazowy obchód budynku, ze wskazaniem godziny jego rozpoczęcia i zakończenia, powinien zostać odnotowany w książce dyżurów. Obchody powinny być dokonywane z częstotliwością nie mniejszą niż co 1:30 godziny. Na terenie Sądu obowiązuje system pracy służb ochrony. 6. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania i rejestracji pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i p.poż. (Zamawiający posiada 1 system SSWiN oraz 10 podsystemów do monitorowania, a także 2 centrale pożarowe). Monitorowanie w/w systemów będzie obowiązkiem Wykonawcy z wykorzystaniem nadajnika(ów) Wykonawcy np. drogą radiową lub satelitarną. Zamawiający nie dopuszcza monitorowania systemów z wykorzystaniem linii telefonicznych Zamawiającego. 7. Całodobowa usługa w formie monitorowania sygnałów alarmowych tj. monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, powinna być świadczona w niżej wymienionych obiektach: 1) Budynek przy ulicy Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku, 2) Budynek przy ulicy Lotniczej 8 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski), 3) Budynek przy ulicy P. Ściegiennego 25 w Bychawie (Ośrodek Kuratorski), 4) Budynek przy ulicy A. Mickiewicza 5 w Świdniku (Ośrodek Kuratorski). 8. Do zadań Wykonawcy należała będzie obsługa szatni zlokalizowanej w budynku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku. 9. Prognozowany czasookres obsługi szatni obejmuje 7 miesięcy tj. od miesiąca października 2016 r. do kwietnia 2017 r. Na termin rozpoczęcia obsługi szatni wpływ będzie miała przede wszystkim pogoda, od której zależeć będzie korzystanie lub rezygnacja z okryć wierzchnich przez osoby korzystające z szatni. Czasookres wymieniony powyżej może ulec zmianie. 10. Rozpoczęcie świadczenia usługi obsługi szatni nastąpi na żądanie Zamawiającego. 11. Zamawiający poinformuje o konieczności rozpoczęcia i zakończenia usługi prowadzenia szatni, z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. 12. Usługa obsługi szatni świadczona będzie w godzinach pracy Sądu tj. od 7:30 do 18:00 w poniedziałek i od 7:30 do 15:30 od wtorku do piątku. 13. Osoby wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa / przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. Osoby wykonujące usługę zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1167), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej. 14. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zatrudnionymi na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późni. zm.). 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79711000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa szatni |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT213608.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 262737,84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.