eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa szatni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-28

Ogłoszenie nr 332427 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.

Świdnik: Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa szatni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 312976-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, krajowy numer identyfikacyjny 6071619200000, ul. ul. Kard. S. Wyszyńskiego  18, 21040   Świdnik, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79, e-mail kkwiatkowska@lublin-wschod.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lublin-wschod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa szatni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

LWZP-2401-3/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usługi ochrony osób i mienia świadczone na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej, - polegającej na stałym dozorze sygnałów alarmowych; 2) usługi obsługi szatni. 2. Usługa ochrony będzie świadczona przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, będących w dyspozycji Wykonawcy posiadającego koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 1432 ). UWAGA: Jeżeli czynności wykonywane na w ramach realizacji zamówienia będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) wówczas . Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnienia przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Za czynności, o których mowa w art. 22§ 1 k.p. Zamawiający uważa w szczególności czynności osób pracowników ochrony fizycznej. W konsekwencji Zamawiający wymaga, aby ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z kserokopiami zawartych z nimi umów o pracę. W zakresie wrażliwych danych osobowych kopie dołączonych umów o pracę powinny zapewniać bezpieczeństwo i ochronę danych. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w celu weryfikacji powyższych danych, zobowiązany będzie posiadać stosowne pełnomocnictwa do przedłożenia przed ZUS/KRUS, Wykonawca na pierwsze wezwanie bezzwłocznie dostarczy je Zamawiającemu. W przypadku zmiany składu osobowego osób pozostających w stosunku pracy i realizujących czynności objęte zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo do aktualizacji wykazu wraz z załącznikami, nie później jednak niż przed niezwłocznie przed przystąpieniem danej osoby tych osób do pracy. 3. Miejsca wykonywania usługi: Bezpośrednia ochrona fizyczna obejmująca teren przyległy i budynek (obiekt): - ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku; - ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14 w Świdniku (w zakresie wskazanym w § 2 ust. 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia ) Dozór sygnałów alarmowych znajdujących się w obiektach: ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku ul. Lotnicza 8 w Lublinie ul. P. Ściegiennego 25 w Bychawie ul. A. Mickiewicza 5 w Świdniku Obsługa szatni znajdującej się w obiekcie: ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku 4. Ochrona obiektu powinna być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywanej przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 1432). Ilość osób ochraniająca budynek (obiekt) oraz ich czas przebywania w ochranianym obiekcie przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku nie powinna być mniejsza niż minimum 3 osoby, w tym: a) posterunek portierni (monitoringu): - jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu; b) posterunek bramki - dwie osoby, z których: - jedna osoba, w godzinach od 7:00 do 18:30 w poniedziałek i od 7:00 do 16:00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego; - druga osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu. 5. Dokonywanie obchodów w godzinach jak i po godzinach pracy Sądu wokół budynku mieszczącego się przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14 uwzględniając miejsca narażone na pomalowanie lub zniszczenie, a więc łatwo dostępne ściany elewacji budynku itp. Każdorazowy obchód budynku, ze wskazaniem godziny jego rozpoczęcia i zakończenia, powinien zostać odnotowany w książce dyżurów. Obchody powinny być dokonywane z częstotliwością nie mniejszą niż co 1:30 godziny. Na terenie Sądu obowiązuje system pracy służb ochrony. 6. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania i rejestracji pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i p.poż. (Zamawiający posiada 1 system SSWiN oraz 10 podsystemów do monitorowania, a także 2 centrale pożarowe). Monitorowanie w/w systemów będzie obowiązkiem Wykonawcy z wykorzystaniem nadajnika(ów) Wykonawcy np. drogą radiową lub satelitarną. Zamawiający nie dopuszcza monitorowania systemów z wykorzystaniem linii telefonicznych Zamawiającego. 7. Całodobowa usługa w formie monitorowania sygnałów alarmowych tj. monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, powinna być świadczona w niżej wymienionych obiektach: 1) Budynek przy ulicy Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku, 2) Budynek przy ulicy Lotniczej 8 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski), 3) Budynek przy ulicy P. Ściegiennego 25 w Bychawie (Ośrodek Kuratorski), 4) Budynek przy ulicy A. Mickiewicza 5 w Świdniku (Ośrodek Kuratorski). 8. Do zadań Wykonawcy należała będzie obsługa szatni zlokalizowanej w budynku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku. 9. Prognozowany czasookres obsługi szatni obejmuje 7 miesięcy tj. od miesiąca października 2016 r. do kwietnia 2017 r. Na termin rozpoczęcia obsługi szatni wpływ będzie miała przede wszystkim pogoda, od której zależeć będzie korzystanie lub rezygnacja z okryć wierzchnich przez osoby korzystające z szatni. Czasookres wymieniony powyżej może ulec zmianie. 10. Rozpoczęcie świadczenia usługi obsługi szatni nastąpi na żądanie Zamawiającego. 11. Zamawiający poinformuje o konieczności rozpoczęcia i zakończenia usługi prowadzenia szatni, z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. 12. Usługa obsługi szatni świadczona będzie w godzinach pracy Sądu tj. od 7:30 do 18:00 w poniedziałek i od 7:30 do 15:30 od wtorku do piątku. 13. Osoby wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa / przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. Osoby wykonujące usługę zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1167), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej. 14. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zatrudnionymi na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późni. zm.). 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79711000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa szatni
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT213608.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pan Piotr Mielniczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: OCHRONA24 Piotr Mielniczek,  biuro@ochrona24.com.pl,  ul. Wertera 46,  20-713,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262737,84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262737,84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286208,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.