eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 36 miesięcy usługi outsourcingowej zapewniającej kompletną infrastrukturę sprzętowo programową dla potrzeb przetwarzania systemu informatycznego Wojewódzkiego Zbioru Meldunkowego w siedzibie Zamawiająceg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Lublin: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 36 miesięcy usługi outsourcingowej zapewniającej kompletną infrastrukturę sprzętowo programową dla potrzeb przetwarzania systemu informatycznego Wojewódzkiego Zbioru Meldunkowego w siedzibie Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 332367 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Informatyki - Terenowy Bank Danych LUW , ul. Czechowska 15, 20-072 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5329201 do 04, faks 081 5329205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woi.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 36 miesięcy usługi outsourcingowej zapewniającej kompletną infrastrukturę sprzętowo programową dla potrzeb przetwarzania systemu informatycznego Wojewódzkiego Zbioru Meldunkowego w siedzibie Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: dokonania instalacji i wdrożenia infrastruktury sprzętowo programowej w siedzibie Zamawiającego, w tym wykonanie migracji aplikacji, baz danych i przetwarzania do udostępnianego środowiska i uruchomienie całego przetwarzania w nowym środowisku, zapewnienia kompletnego środowiska sprzętowego systemu komputerowego o architekturze IBM z Series. Szczegółowe wymagania co do architektury opisane są w załączniku numer 2 do SIWZ, zapewnienia wszystkich wymaganych licencji na oprogramowanie niezbędnych do prowadzenia eksploatacji systemu informatycznego Wojewódzki Zbiór Meldunkowy. Zamawiający jest uprawniony do korzystania z SZBD JANTAR (właścicielem autorskich praw majątkowych jest MSWiA) oraz oprogramowania aplikacji TBD (właścicielem autorskich praw majątkowych jest MSWiA). Wszystkie pozostałe licencje musi zapewnić w ramach świadczonej usługi Wykonawca,w tym na korzystanie z oprogramowania monitor teletransmisji - łącznik do SZBD JANTAR. Zamawiający nie określa dokładnej listy oprogramowania, dobór oprogramowania i potrzebnych narzędzi (a tym samym wybór dostawców poszczególnych komponentów) Zamawiający pozostawia do decyzji Wykonawcy, z tym, że Wykonawca jest odpowiedzialny za poprawną pracę aplikacji w zakresie nie mniejszym i w sposób, nie gorszy od dotychczasowego. Dla informacji oferentów Zamawiający podaje w załączniku numer 3 do SIWZ zestawienie oprogramowania, z którego Zamawiający obecnie korzysta, zastosowane oprogramowanie musi umożliwiać spełnienie wymogów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) i wydanych na tej podstawie aktów wykonawczych, w szczególności rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U z 2004 r. Nr 100 poz. 1024). Wymaga się w szczególności poprzez rejestrowanie wszystkich dostępów do systemu, do danych osobowych i zbiorów baz danych, oraz zapewnienie autoryzacji i bezpieczeństwa dostępu użytkowników (zmiana hasła przez użytkownika nie rzadziej niż co 30 dni), zapewnienie sprawności udostępnianego rozwiązania - maksymalny czas przywrócenia systemu do sprawności stosownie do warunków podanych we wzorcu umowie, zapewnienie obsługi serwisowej w zakresie systemu operacyjnego, Wykonawca wykona migrację aplikacji, baz danych i przetwarzania do udostępnianego środowiska i uruchomi całe przetwarzanie w nowym środowisku w czasie maksimum 30 dni od daty podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp to jest: 1.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ustęp 1 ustawy PZp oraz wraz ze złożeniem oferty. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą poprzez stosowanie formuły -spełnia- nie spełnia. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt. V składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca są obowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz.U. Nr 87,poz.605) a) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI a) składa dokument potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, licząc od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 70.000,00 zł brutto rocznie, z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty wykonania i oznaczenia odbiorców usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zostanie uznana usługa polegająca na świadczeniu w siedzibie odbiorcy usług, usługi udostępniania kompletnego środowiska wraz z zapewnieniem obsługi dla rozwiązań o architekturze IBM mainframe (zSeries lub S/390). W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie, co najmniej dwóch podobnych usług. Dokumenty podane w punkcie VI lit. a) i b) składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Wykonawcy ubiegający się wspólnie, dokumenty z w punktu VI lit. a) składają dla każdego z wykonawców, zaś wykaz i referencji, o których mowa w punkcie VI lit. b)- wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument taki musi być złożony w formie oryginału lub w formie poświadczonej notarialnie kserokopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woi.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.woi.netbip.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie 20-072 Lublin ul. Czechowska 15. I piętro Sekretariat pok. 29..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 07.01.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.