eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego będącego majątkiem Miasta Gorzowa Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Gorzów Wielkopolski: Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego będącego majątkiem Miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 331948 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282954 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego będącego majątkiem Miasta Gorzowa Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego oraz wykonywaniu obowiązków pogotowia oświetleniowego. Przedmiot zamówienia nie dotyczy usuwania awarii w przypadku klęsk żywiołowych. Po otrzymaniu od Zamawiającego bądź innego podmiotu np. Policji, Straży Miejskiej lub osoby prywatnej telefonicznego zgłoszenia dotyczącego wystąpienia awarii sieci oświetlenia ulicznego Wykonawca ma bezzwłocznie (do 30 minut od momentu zgłoszenia awarii) przystąpić do prac naprawczych oraz poinformować telefonicznie Zamawiającego o jej usunięciu. W przypadku wystąpienia okoliczności utrudniających usunięcie awarii lub powodujących opóźnienie wykonania naprawy, Wykonawca ma obowiązek odwrotnie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przejęcia na własny magazyn od Zamawiającego słupy oświetleniowe pochodzące z odzysku, których stan techniczny jest dobry, w celu ich przyszłego montażu w miejsce uszkodzonych słupów po kolizjach drogowych zakwalifikowanych do wymiany. W trakcie trwania umowy ilość słupów do przejęcia będzie nie większa niż 30 sztuk. Zakres zamówień konserwacyjno-eksploatacyjnych objęty niniejszym postępowaniem dotyczy wyłącznie urządzeń oświetleniowych stanowiących własność Zamawiającego oraz użyczonego do eksploatacji przez GDDKiA. W ramach zamówienia przewiduje się przejęcie do eksploatacji w trakcie trwania okresu umownego nowo wybudowane urządzenia oświetleniowe oraz przekazane Miastu Gorzów Wlkp. przez ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w ramach modernizacji drogi. 1. Zasady ogólne: Przez pojęcie eksploatacji należy rozumieć wykonywanie wszystkich działań, niezbędnych do funkcjonowania urządzeń elektrycznych. Działania te obejmują obsługę, tj. czynności łączeniowe, sterowanie, monitorowanie oraz konserwację, zarówno w zakresie prac elektrycznych, jak i nieelektrycznych. -Eksploatację urządzeń oświetlenia drogowego należy prowadzić zgodnie z: ogólnymi zasadami eksploatacji urządzeń elektrycznych - ujętych w przepisach eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, Prawie energetycznym, budowlanym, przepisach o ochronie przeciwporażeniowej, przepisach o dozorze technicznym. -Eksploatacja wybranych obiektów oświetleniowych powinna być wykonywana przez upoważniony do prowadzenia takich działań podmiot gospodarczy. 2. Oględziny mają na celu dokonanie oceny stanu technicznego urządzeń, a więc sprawdzenie: -stanu widocznych części przewodów, ich połączeń oraz osprzętu (opraw oświetleniowych, zamknięć wnęk w słupach, powierzchni lakierniczej słupów, czystości kloszy opraw i źródeł oświetlenia itp.), -stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych, -opisów obwodów w szafkach oświetleniowych i sterujących LEC, -stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, -stanu opisów ostrzegawczych, informacyjnych i oznakowania latarń. 3. Oględziny powinny być przeprowadzone nie rzadziej, niż jeden raz w roku zakończone sporządzeniem protokołu:Okresowej kontroli stanu technicznego obiektu i odnotowany w książce obiektu. Nieprawidłowości stwierdzone podczas oględzin należy usunąć. 4. Oględziny (objazdy) kontrolne wykonywane są w porze pracy urządzeń oświetleniowych, w celu określenia stanu ubytku czynnych źródeł światła, prawidłowości działania urządzeń sterowniczych, poziomu hałasu i drgań opraw oraz realizacji bieżących reklamacji. Zadanie polega na utrzymaniu co najmniej w 95 % sprawności oświetlenia przy czym nie mogą występować dwa ubytki obok siebie. Oględziny (objazdy) kontrolne, powinny być prowadzone przez zespół pracowników kwalifikowanych, który jest w stanie usunąć zauważone uszkodzenia - awarie lub wadliwą pracę urządzeń oświetlenia drogowego. W zakres prac, wykonywanych przez zespół objazdowy wchodzi m.in.: -ręczne załączenie lub wyłączenie sterowania szafek oświetleniowych, -wymiana przepalonych wkładek bezpiecznikowych w szafkach oświetleniowych i słupach, -regulacja zegarów sterowniczych oraz styczników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.53.22.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji transformatorów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SWARCO TRAFFIC POLSKA Sp. z o.o., ul. Mineralna 46B, 02-274 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 874419,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 710550,72

  • Oferta z najniższą ceną: 710550,72 / Oferta z najwyższą ceną: 948000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.