eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Wrocław: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań.
Numer ogłoszenia: 331880 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP , ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444908, faks 071 3424901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dla zadania nr 1 Zamawiający uzna dysponowanie min. 2 osobami, posiadającymi licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 2 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 3 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 4 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 5 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 6 Zamawiający uzna dysponowanie min. 2 osobami, posiadającymi licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika do SIWZ. 2. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie przewidzianym w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Dolnośląską Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 50- 413 Wrocław ul. Wybrzeże Słowackiego 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 15:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Wybrzeże Słowackiego 9 w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Proejkt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.