Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-15
Wrocław: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań.
Numer ogłoszenia: 331880 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP , ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444908, faks 071 3424901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dla zadania nr 1 Zamawiający uzna dysponowanie min. 2 osobami, posiadającymi licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 2 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 3 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 4 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 5 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. dla zadania nr 6 Zamawiający uzna dysponowanie min. 2 osobami, posiadającymi licencję zawodową doradcy zawodowego I lub II stopnia i przynajmniej 3 letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika do SIWZ. 2. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie przewidzianym w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Dolnośląską Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 50- 413 Wrocław ul. Wybrzeże Słowackiego 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 15:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Wybrzeże Słowackiego 9 w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Proejkt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 zadań. CPV 79632000-3. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - we Wrocławiu, b) Zadanie nr 2 - w Legnicy, c) Zadanie nr 3 - w Jeleniej Górze, d) Zadanie nr 4 - w Wołowie, e) Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu f) Zadanie nr 6 - w Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu - 40 osób - 2 doradców zawodowych, Legnicy - 20 osoby - 1 doradca zawodowy, Wałbrzychu- 10 osób - 1 doradca zawodowy , Świdnicy - 10 osób - 1 doradca zawodowy, Jeleniej Górze- 20 osób - 1 doradca zawodowy oraz Wołowie - 30 osób - 2 doradców zawodowych, miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Minimalny zakres tematyczny szkoleń: Część I (realizowana od listopada 2010r. do stycznia 2011r, ) - po 5 h na osobę: o określenie własnych predyspozycji zawodowych oraz stworzenie Indywidualnego Planu działania dla każdego uczestnika, o przybliżenie uczestnikom zagadnień z obszaru Rynku Pracy, o omówienie metod aktywnego poszukiwania pracy, o zapoznanie uczestników z zasadami sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz z zasadami autoprezentacji. Część II (realizowana od marca 2011r. do kwietnia 2011 r.) - po 2 h na osobę: o dopracowanie przygotowanych w pierwszej części szkolenia dok. aplikacyjnych, o przygotowanie uczestników do rozmowy rekrutacyjnej, o omówienie z uczestnikiem dostrzeganych przez niego problemów i obaw związanych o z wejściem na rynek pracy . Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić oznaczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji w projektach PO KL dziennik zajęć w którym powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin szkolenia b) Dane uczestników szkolenia w formie list obecności c) Zakładany program (wraz z planowaną do realizacji ilością godzin) d) Wpisywana na bieżąco realizację treningów przez prowadzącego e) Informacje o odbytych hospitacjach, kontrolach itp. f) Co miesięczne sprawozadanie z realizacji zadania. 7. Prowadzący ma obowiązek sprawdzać obecność uczestników zajęć i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. W przypadku nie zgłoszenia powyższego faktu przez Wykonawcę - w momencie kiedy absencja uczestnika przekroczy 20% - zostanie on skreślony z listy uczestników projektu, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za jego udział w zajęciach. 8. Prowadzący może skreślić osobę z listy uczestników z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym między innymi: koszty dojazdów do Biura Projektu, koszty dojazdu na zajęcia, ewentualnych diet i/lub noclegów oraz koszty wytworzenia materiałów dydaktycznych niezbędnych dla uczestników projektu. 10. Prowadzący musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.