eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w budynku Zarządu oraz pielęgnację zieleni i odśnieżanie terenu przyległego do budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w budynku Zarządu oraz pielęgnację zieleni i odśnieżanie terenu przyległego do budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 331587 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292721 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Zarządu oraz pielęgnację zieleni i odśnieżanie terenu przyległego do budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje 1.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałego i właściwego stanu sanitarno - epidemiologicznego : - w pomieszczeniach biurowych - korytarzach, - ciągach pieszych - tarasach balkonowych - pomieszczeniach piwnicznych: archiwum, świetlicy, serwerowniach, kotłowni należących do zamawiającego. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia powinien wykorzystywać sprzęt taki jak: odkurzacze , froterki, maszyny do czyszczenia płytek podłogowych i paneli, miotły oraz środki i materiały higieniczne do utrzymania czystości : - worki na śmieci, - w okresie jesiennym specjalne worki zakupione w ZGKM na liście, - środki dezynfekcyjne ( środki zapachowe używane do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i zmywania podłóg o zapachach: kwiatowych, morskich, leśnych, lawendowych, - odświeżacze powietrza w sanitariatach w rozpylaczu bądź aerozolu ( wszystkie toalety w budynku) - ręczniki papierowe i papier toaletowy w WC - niebarwiące. W/w materiały zapewnia wykonawca . 2. Sprzątanie terenu wokół budynku oraz przyległych do budynku chodników 3. Pielęgnacja zieleni wokół budynku : koszenie trawy - przy dużym przyroście co najmniej raz w tygodniu grabienie trawy codzienne sprzątanie w okresie letnim i jesiennym liści plewienie chwastów pielenie trawy rosnącej pomiędzy kostkami polbruku, zbieranie papierów, podlewanie zieleni Ww urządzenia i sprzęty zapewnia wykonawca . 4. Zimowe odśnieżanie i posypywanie piaskiem terenu posesji oraz przyległych do posesji chodników w godzinach porannych od godz. 6,00 i późniejszych w miarę potrzeb- (obfitych opadów ściegu) z uwzględnieniem dni świątecznych, sobót, niedziel i wszystkich dni dodatkowo wolnych od pracy. Piasek do posypywania terenu objętego odśnieżaniem zapewnia wykonawca . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o, Al. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31633,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35471,76

  • Oferta z najniższą ceną: 35471,76 / Oferta z najwyższą ceną: 41940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.