eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › grupa A remont torped

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33138

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: grupa A remont torped: bojowej 6 szt. oraz ćwiczebnej 1 szt., grupa B: przegląd techniczny agregatów do torped, głowicy do torped, zapalnika Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Portu Wojennego Gdynia, do kontaktów: HONORATA HALLMANN, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266892, 6262198, fax 058 6262314, e-mail: wak1al@mw.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mw.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: grupa A remont torped: bojowej 6 szt. oraz ćwiczebnej 1 szt., grupa B: przegląd techniczny agregatów do torped, głowicy do torped, zapalnika. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 10. Główne miejsce świadczenia usług: PORT WOJENNY GDYNIA oraz siedziba wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Grupa A Remont torped: bojowej 6 szt. oraz ćwiczebnej 1 szt.: Remont średni torpedy bojowej SET-53M - 6 szt.: nr 7737, 7770, 7775, 7777, 7779, 7784 (wg TT-0343/82); Remont średni torpedy ćwiczebnej SET-53M - 1 szt.: nr 7772 (wg TT-0343/82); Grupa B: Przegląd techniczny agregatów do torped, głowicy do torped, zapalnika: Przegląd techniczny agregatów do torped SET-53M z przygotowaniem do strzału bojowego - 4 kpl (wg TT-0131/76); Przegląd techniczny agregatów do torpedy ćwiczebnej SET-53 z przygotowaniem do strzałów ćwiczebnych - 4 kpl. (wg TT-0131/76); Przegląd techniczny głowicy ćwiczebnej torpedy SET-53 - 1 kpl.: nr 6055 (wg TT-0131/76); Przegląd techniczny głowicy ćwiczebnej torpedy SET-53M - 2 kpl.: nr 7124, 7126 (wg TT-0131/76); Przegląd techniczny zapalnika UDW-60 - 1 szt; Przegląd techniczny RBG-60 - 1 szt. Po przeprowadzeniu każdego z przeglądów wykonawca sporządzi szczegółowy protokół usterek do usunięcia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawijący nie wymaga tego rodzaju dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.84.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji broni i systemów uzbrojenia Kod CPV wg słownika 2008: 50.84.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji broni i systemów uzbrojenia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 05.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Grupa A: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP: 2. wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4. przedstawienie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, 5. przedstawienie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy PZP, 6. wniesienie wadium (grupa A), 7. posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8. posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu wyrobami i technologiami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym obejmującą przedmiot zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty - wymienione w pkt. VI SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium (grupa A). 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt.9 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu wyrobami i technologiami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym obejmującą przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:00, Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Sala Konferencyjna ( I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Grupa A Remont torped: bojowej 6 szt. oraz ćwiczebnej 1 szt. 1) Krótki opis: Remont średni torpedy bojowej SET-53M - 6 szt.: nr 7737, 7770, 7775, 7777, 7779, 7784 (wg TT-0343/82); Remont średni torpedy ćwiczebnej SET-53M - 1 szt.: nr 7772 (wg TT-0343/82);. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 05.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Grupa B: Przegląd techniczny agregatów do torped, głowicy do torped, zapalnika. 1) Krótki opis: Przegląd techniczny agregatów do torped SET-53M z przygotowaniem do strzału bojowego - 4 kpl (wg TT-0131/76); Przegląd techniczny agregatów do torpedy ćwiczebnej SET-53 z przygotowaniem do strzałów ćwiczebnych - 4 kpl. (wg TT-0131/76); Przegląd techniczny głowicy ćwiczebnej torpedy SET-53 - 1 kpl.: nr 6055 (wg TT-0131/76); Przegląd techniczny głowicy ćwiczebnej torpedy SET-53M - 2 kpl.: nr 7124, 7126 (wg TT-0131/76); Przegląd techniczny zapalnika UDW-60 - 1 szt; Przegląd techniczny RBG-60 - 1 szt. Po przeprowadzeniu każdego z przeglądów wykonawca sporządzi szczegółowy protokół usterek do usunięcia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.