eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa sprzętu medycznego - 11 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33130

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa sprzętu medycznego - 11 pakietów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Piotr Strąk - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, fax 071 7660630, e-mail: zam.pub@4wsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.4wsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Sylwia Komorek - Sekcja Sprzętu Medycznego, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660 462, fax 071 7660 462, e-mail: zam.pub@4wsk.pl, www.4wsk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Agnieszka Karpińska - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7669 119, fax 071 7669 119, e-mail: zam.pub@4wsk.pl, www.4wsk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Pracownicy Kancelarii Tajnej, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660 705, fax 071 7660 630, e-mail: zam.pub@4wsk.pl, www.4wsk.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego - 11 pakietów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego - 11 pakietów: Pakiet 1. Dostawa aparatu do uciskowego masażu sekwencyjnego z wyposażeniem - 1 kpl. Pakiet 2. Dostawa stołu rehabilitacyjnego dwusegmentowego z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 1 szt. Pakiet 3. Dostawa aparatu do elektroterapii z możliwością terapii TENS - 1 szt. Pakiet 4. Dostawa dwukanałowego elektrostymulatora - 1 szt. Pakiet 5. Dostawa ssaków operacyjnych elektrycznych dwubutlowych - 9 szt. (powtórne postępowanie). Pakiet 6. Dostawa aparatów EKG - 3 kpl. (powtórne postępowanie). Pakiet 7. Dostawa materacy przeciwodleżynowych - 8 szt. (powtórne postępowanie). Pakiet 8. Dostawa lamp zabiegowych - 2 szt. (powtórne postępowanie). Pakiet 9. Dostawa negatoskopów z regulacją natężenia oświetlenia. Pakiet 10. Dostawa mebli medycznych. Pakiet 11. Dostawa wózków inwalidzkich. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przypadku wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych co najmniej przez okres związania z ofertą dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu na oferowany wyrób medyczny w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.84.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu medycznego - 11 pakietów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 PZP.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Konsorcjantów musi spełniać warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Konsorcjantów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 PZP.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Konsorcjantów musi spełniać warunki udziału w postępowaniu - za spełnienie wymogu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, które będzie oceniane według formuły \spełnia - nie spełnia2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Konsorcjantów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z treści art. 44 PZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w Rozdziale IV pkt. 1,2 SIWZ składa każdy z Konsorcjantów oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wsk.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na podstawie wystawionej faktury lub bezpłatnie na stronie internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 11:00, 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, budynek logistyki (sala odpraw).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa aparatu do uciskowego masażu sekwencyjnego z wyposażeniem. 1) Krótki opis: Dostawa aparatu do uciskowego masażu sekwencyjnego z wyposażeniem - 1 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa stołu rehabilitacyjnego dwusegmentowego z elektryczną zmianą wysokości leżyska. 1) Krótki opis: Dostawa stołu rehabilitacyjnego dwusegmentowego z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa aparatu do elektroterapii z możliwością terapii TENS. 1) Krótki opis: Dostawa aparatu do elektroterapii z możliwością terapii TENS - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa dwukanałowego elektrostymulatora. 1) Krótki opis: Dostawa dwukanałowego elektrostymulatora - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dostawa ssaków operacyjnych elektrycznych dwubutlowych. 1) Krótki opis: Dostawa ssaków operacyjnych elektrycznych dwubutlowych - 9 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawa aparatów EKG. 1) Krótki opis: Dostawa aparatów EKG - 3 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dostawa materacy przeciwodleżynowych. 1) Krótki opis: Dostawa materacy przeciwodleżynowych - 8 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Dostawa lamp zabiegowych. 1) Krótki opis: Dostawa lamp zabiegowych - 2 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Dostawa negatoskopów z regulacją natężenia oświetlenia. 1) Krótki opis: Dostawa negatoskopów z regulacją natężenia oświetlenia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Dostawa mebli medycznych. 1) Krótki opis: Dostawa mebli medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Dostawa wózków inwalidzkich. 1) Krótki opis: Dostawa wózków inwalidzkich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20. 3) Wielkość lub zakres: --. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.