eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-Zdunowo › Wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki brukowej antracyt gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej z wypełnieniem spoin piaskiem, podbudowy z kruszywa naturalnego z montażem obrzeży betonowych 30x8cm następującej lokalizacjiPowierzchnie przeznaczone na ustawienie stojaków dla rowerów i pojemników na śmieci (trójkąty) o pow. 28m2 Wykonanie powierzchni przeznaczonych pod zasadzenie zieleni o pow. 89,5m2 z utwardzeniem kostką powierzchni powstałej po rozbiórce Wykonanie powierzchni utwardzonej przed drzwiami wejściowymi do pomieszczenia dla karetek o pow. 5m2



Ogłoszenie z dnia 2013-08-16

Szczecin-Zdunowo: Wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki brukowej antracyt gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej z wypełnieniem spoin piaskiem, podbudowy z kruszywa naturalnego z montażem obrzeży betonowych 30x8cm następującej lokalizacji: Powierzchnie przeznaczone na ustawienie stojaków dla rowerów i pojemników na śmieci (trójkąty) o pow. 28m2 Wykonanie powierzchni przeznaczonych pod zasadzenie zieleni o pow. 89,5m2 z utwardzeniem kostką powierzchni powstałej po rozbiórce Wykonanie powierzchni utwardzonej przed drzwiami wejściowymi do pomieszczenia dla karetek o pow. 5m2
Numer ogłoszenia: 331048 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki brukowej antracyt gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej z wypełnieniem spoin piaskiem, podbudowy z kruszywa naturalnego z montażem obrzeży betonowych 30x8cm następującej lokalizacji: Powierzchnie przeznaczone na ustawienie stojaków dla rowerów i pojemników na śmieci (trójkąty) o pow. 28m2 Wykonanie powierzchni przeznaczonych pod zasadzenie zieleni o pow. 89,5m2 z utwardzeniem kostką powierzchni powstałej po rozbiórce Wykonanie powierzchni utwardzonej przed drzwiami wejściowymi do pomieszczenia dla karetek o pow. 5m2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki brukowej antracyt gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej z wypełnieniem spoin piaskiem, podbudowy z kruszywa naturalnego z montażem obrzeży betonowych 30x8cm następującej lokalizacji: Powierzchnie przeznaczone na ustawienie stojaków dla rowerów i pojemników na śmieci (trójkąty) o pow. 28m2 Wykonanie powierzchni przeznaczonych pod zasadzenie zieleni o pow. 89,5m2 z utwardzeniem kostką powierzchni powstałej po rozbiórce Wykonanie powierzchni utwardzonej przed drzwiami wejściowymi do pomieszczenia dla karetek o pow. 5m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfin. przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Woj. Zach-pom. na lata 2007-2013 oraz budżetu Woj. Zach-pom. Tytuł projektu: Rozbudowa części środkowej budynku głównego wraz z dostosowaniem oddziałów chirurgicznych do wymogów fachowo-sanitarnych w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie - Zdunowie Nr projektu:RPOWZ/7.3.1/2009/001/PU/6/08, Nr umowy:UDA-RPZP.07.03.01-32-001/2009-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREEN FINGERS S.C. Agata Kika-Wróblewska, Krzysztof Wróblewski, ul. Madalińskiego 8, 70-101 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14021,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18193,40

  • Oferta z najniższą ceną: 18193,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18193,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 13.11.2012 r. Prezydent Miasta Szczecin wydał decyzję nr 1754/12, znak WUiAB-I.6740.233.2012.JK UNP: 31265/WUiAB/-XIII/12 zmieniającą decyzję pozwolenie na budowę nr 1791/09, znak WUiAB I/JK/73531/376/09 UNP:55750/WUiAB/-I/09. Zmiany wynikające z w/w decyzji dot. drogi pożarowej od strony wschodniej budynku głównego, zmiany ilości miejsc parkingowych i wprowadzenia alejek pieszych, zmiany lokalizacji czerpni terenowej, zamiany przepompowni ścieków na tłocznię ścieków, usunięcia kolizji istniejącego uzbrojenia terenu z projektowaną rozbudową budynku głównego, rezygnacji z bezodpływowego zbiornika na ścieki technologiczne oraz zmiany w przebiegu zewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, teletechnicznej, energetycznej (zasilającej i oświetleniowej) oraz przebudowy zewnętrznego odcinka instalacji gazów medycznych. W dniu 19.10.2012 r. w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zawarł umowę z Wykonawcą: GREEN FINGERS S.C. Agata Kika-Wróblewska, Krzysztof Wróblewski; ul. Madalińskiego 8; 70-101 Szczecin, na: Wykonanie zagospodarowania terenu, w tym - nasadzenia: drzew w ilości 74 szt., krzewów w ilości 4617 szt., bylin i krzewinek w ilości 2680 szt., cebulowych w ilości 2980 szt., trawników wykonanych przez darniowanie 1075,7m2, trawników z siewu 2284m2, z zastosowaniem automatycznego systemu nawadniania, - dokończenie robót budowlanych w zakresie: miejsca parkingowe z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow. 196,1 m2, drogi wewnętrzne z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow.204,2 m2, chodniki z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm o pow. 390,5 m2 - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.11.2012 r. pod nr 235105-2012. Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20 % zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67.1.6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.09.2012 r. pod nr 340192-2012. Zważywszy na konsekwencje wynikające z decyzji nr 1754/12 z dn. 13.11.2012 r. zmieniającej decyzję pozwolenie na budowę nr 1791/09 z dn. 25.11.2009 r.,a mające wpływ na zakres robót zleconych dotychczasowemu Wykonawcy w umowie podstawowej, zaistniała konieczność zlecenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego. Były generalny Wykonawca Grupa 3J z siedzibą w Warszawie, z którego winy odstąpiono od umowy, wykonał niezgodnie z zagospodarowaniem terenu część elementów drogowych i chodnikowych w rejonie ciągów pieszych. Wada została ujawniona na etapie postępowania przetargowego nr sprawy: 26/R/nasadzenia/2012, nr publikacji 340192-2012 z dn. 10.09.2012 r., opisanego j.w. Z uwagi na fakt, iż w tym czasie prowadzone było postępowanie związane z uzyskaniem zmian w planie zagospodarowania terenu w drodze decyzji zmieniającej decyzję pozwolenia na budowę (Decyzja zmieniająca nr 1754/12, znak WUiAB-I.6740.233.2012.JK UNP: 31265/WUiAB/-XIII/12 z dn. 13.11.2012 r.), dopiero po uzyskaniu pozwolenia na budowę można było określić zmiany przedmiotowych elementów robót. Roboty obejmują: Wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki brukowej antracyt gr. 8 cm na podsypce piaskowo- cementowej z wypełnieniem spoin piaskiem, podbudowy z kruszywa naturalnego z montażem obrzeży betonowych 30x8cm następującej lokalizacji: 1. Powierzchnie przeznaczone na ustawienie stojaków dla rowerów i pojemników na śmieci (trójkąty) o pow. 28m2 2.Wykonanie powierzchni przeznaczonych pod zasadzenie zieleni o pow. 89,5m2 z utwardzeniem kostką powierzchni powstałej po rozbiórce 3.Wykonanie powierzchni utwardzonej przed drzwiami wejściowymi do pomieszczenia dla karetek o pow. 5m2. Wartość zamówienia wg Kosztorysu Inwestorskiego wynosi 14 791,38 zł netto i nie przekracza 20% udzielonego Wykonawcy zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.