eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD Susz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Iława: Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD Susz.
Numer ogłoszenia: 33095 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6485468.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD Susz..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - usługi świadczone samochodami samowyładowczymi o ładowności 5 Mg (1200 godzin)na terenie OD Iława. Zadanie 2 - usługi świadczone równiarką samojezdną (150 godzin) na terenie OD Iława Zadanie 3 - usługi świadczone walcem ogumionym (150 godzin) na terenie OD Iława. Zadanie 4 - usługi świadczone koparko - ładowarką o pojemności łyżki 0,25 m3 (100 godzin) na terenie OD Iława. Zadanie 5 - usługi świadczone samochodami samowyładowczymi o ładowności 5 Mg (200 godzin) na terenie OD Susz. Zadanie 6 - usługi świadczone równiarką samojezdną (100 godzin) na terenie OD Susz. Zadanie 7 - usługi świadczone koparko - ładowarką o pojemności łyżki 0,25 m3 (100 godzin) na terenie OD Susz.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta-wy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sprzęt musi być sprawny technicznie, posia-dać aktualne dokumenty dopuszczające sprzęt do pracy, kierowcy i operatorzy muszą po-siadać aktualne dokumenty kwalifikujące do obsługi (kierowania) sprzętu; Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,; Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępo-wania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokony-waniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczci-wej konkurencji; Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków za-mówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nie-uczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podsta-wie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o doku-menty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. 4. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie ofer-ty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej dzia-łalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamó-wień publicznych składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wnio-sek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych, sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z in-formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; W przypadku, kiedy środki transportu lub sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia nie są własnością wykonawcy, a także, gdy osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami firmy wykonawcy konieczne jest złożenie zobowiązania do współpracy (świadczącego usługę robocizny, wynajmującego sprzęt); Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień: ksero-kopia prawa jazdy, kserokopia uprawnień do obsługi sprzętu. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Zaakceptowany projekt umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14 - 200 Iława, pokój nr 36.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14 - 200 Iława, pokój nr 36.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi samochodem samowyładowczym (2 jednostki) o ładowności do 5 Mg.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samochodami samowyładowczymi (2 jednostki) o ładowności do 5 Mg, przewidywane zatrudnienie do 1200 godzin (łącznie dla dwóch samochodów). Samochody będą wykorzy-stane bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg po-wiatowych na terenie OD Iława oraz przy ścince poboczy przy drogach powiatowych na te-renie całego powiatu (OD Iława i OD Susz). Wymagania indywidualne dla zadania - samochody (wraz z kierowcami) muszą być podsta-wione na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie, lub OD Susz), we wska-zane miejsce na terenie OD Iława, a przy ścince poboczy na terenie powiatu..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi równiarką samojezdną na terenie OD Iława.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżą-cym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - równiarka (wraz z operatorem) musi być podstawio-na na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na te-renie OD Iława..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi walcem ogumionym na terenie OD Iława.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi walcem ogumionym (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Walec będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzy-maniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - walec (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława. Kod CPV 45500000-2.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi koparko - ładowarką na terenie OD Iława.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samojezdną koparko - ładowarką o poj. łyżki 0,25 m3 (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych (pogłębianie ro-wów przydrożnych, odbudowa przepustów i odwodnienia, porządkowanie i ścinka poboczy) na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - koparko - ładowarka (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława. Kod CPV 45520000-8.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi samochodem samowyładowczym na terenie OD Susz.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samochodem samowyładowczym (1 jednostka) o ładowności do 5 Mg, przewidywane zatrudnienie do 200 godzin. Samochód będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywa-niu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - samochód (wraz z kierowcą) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na tere-nie OD Susz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi równiarką samojezdną na terenie OD Susz.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżą-cym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - równiarka (wraz z operatorem) musi być podstawio-na na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na te-renie OD Susz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi koparko - ładowarką na terenie OD Susz.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samojezdną koparko - ładowarką o poj. łyżki 0,25 m3 (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych (pogłębianie ro-wów przydrożnych, odbudowa przepustów i odwodnienia, porządkowanie i ścinka poboczy) na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - koparko - ładowarka (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na terenie OD Susz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.