eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Buczkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Buczkowice: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Buczkowice
Numer ogłoszenia: 330890 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Buczkowice , ul. Lipowska 730, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990066 w. 15, 39, faks 033 4990066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Buczkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór od mieszkańców wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich - o kodach: 17 06 01* - materiały izolacyjne zawierające azbest, 17 06 05 *- materiały konstrukcyjne zawierające azbest wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r w sprawie katalogu odpadów (Dz .U. Nr 112, poz. 1206), pochodzących z rozbiórki pokryć dachów i elewacji budynków na terenie Gminy Buczkowice, a następnie transport i przekazanie do unieszkodliwienia w/w odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szacunkowa ilość odpadów 50 ton Zakres usługi: a) odbiór płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich z miejsc ich tymczasowego złożenia na posesjach b) ważenie zapakowanych odpadów w obecności właściciela posesji. c) załadunek zapakowanych w szczelne opakowania o wytrzymałości uniemożliwiającej ich rozdarcie i zabezpieczonych przed możliwością uwalniania pyłów do otoczenia , oznakowane znakiem uwaga azbest , przy użyciu własnych maszyn i urządzeń, (certyfikowane worki oraz folię zapewnia bezpłatnie Wykonawca usługi), d) pisemne potwierdzenie przez mieszkańca ilości odebranych z posesji odpadów. e) wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów, f) przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów tj. karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych. Wszelkie prace muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwanie wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71 poz. 649). Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których dopuścił się podczas wykonywania usługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) posiadają zezwolenie wydane przez właściwy organ na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. b) posiadają aktualną umowę z firmą przyjmującą do unieszkodliwienia wyroby zawierające azbest. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a/ udokumentuje, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia b) dysponują pracownikami przeszkolonymi w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest c) dysponują sprzętem odpowiednim do bezpiecznego załadunki i transportu wyrobów zawierających azbest, samochód do transportu musi być wyposażony w urządzenie do ważenia odpadów . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 upzp zgodnie z treścią załącznika nr 2 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z treścią zał. nr 3, 4. wykaz sprzętu odpowiedniego do bezpiecznego załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie z treścią zał.nr 4, 5. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie zał nr 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6. wykaz pracowników którzy będą wykonywać zamówienia wraz z załączonymi zaświadczeniami potwierdzającymi ich przeszkolenie w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest, zgodnie z treścią zał nr 5 7. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, zał.nr 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8. kopia polisy odpowiedzialności cywilnej lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. kopia zezwolenia wydanego przez właściwy organ na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. 10. kopia aktualnej umowę z firmą przyjmującą do unieszkodliwienia wyroby zawierające azbest..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Buczkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Buczkowice ul.Lipowska 730, 43-374 Buczkowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.