eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › wykonanie robót budowlanych w budynku biurowym nr 1 we Wrocławiu, ul. Obornicka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33084

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: wykonanie robót budowlanych w budynku biurowym nr 1 we Wrocławiu, ul. Obornicka: część I - wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi, część II - remont elewacji wraz z ociepleniem budynku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: Wrona Agnieszka, ul. Mieszczańska 9, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663674, fax 071 7663699, e-mail: rzi@rzi.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w budynku biurowym nr 1 we Wrocławiu, ul. Obornicka: część I - wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi, część II - remont elewacji wraz z ociepleniem budynku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynku biurowym nr 1 we Wrocławiu, ul. Obornicka: część I - wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi, część II - remont elewacji wraz z ociepleniem budynku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie materiały uzyte do realizacji robót przed wbudowaniem winny posiadać stosowny dokument stwierdzający, że materiały i urządzenia są dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniają wymogi Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, także: 1. europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyikacje techniczne, 2. polskie normy przenoszące normy europejskie państw członkowskich Unii Europejskiej, 3. polskie normy wprowadzajace normy międzynarodowe, 4. polskie aprobaty techniczne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia na część I- demontaż okien w piwnicy, parteru, wykucie z muru podokienników lastrykowych przy oknach demontowanych, wywiezienie samochodami samowyladowczymi gruzu na wysypisko na odleglość 19 km., wywóz zdemontowanych okien do magazynów WAK 4 przy ul. Poznańskiej 58 - odległość 10 km, dostawa i montaż okien PCV o pow. do 06 m2, o pow. ponad 1,5 m2; dostawa i montaż podokiennikow z konglomeratu marmurowego o gr. 3 cm, odbicie tynków na ościeżnikach okien wymienianych celem przemurowania, przemurowanie ościeży okiennych ceglami o gr. 1/2 c. na zaprawie c/w, wykucie strzepi do przemurowania ościeży, przyklejenie styropianu gr 10 cm na nadprożu okien wymienianych, tynk na przemurowanych oscieżnikach kat. IIIo szer. do 50 cm, przyklejenie warstwy siatki z włókna szklanego na styropianie, wklejenie kątownika perforowanego aluminiowania systemowego na narozach wypukłych, zagruntowanie preparatem np. Ceresit powierzchni pionowej oscieży przed malowaniem, pomalować trzykrotnie ściany wewn. po wymianie okien oraz pomaloważ pomieszczenia przedstawicielstwa wojskowego, część II- docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie cookołu, licowanie portali wejściowych płytkami klinkierowymi 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystepujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część I - 8 400,00 zł, część II - 10 200,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełaniają wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie zlożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami w specyfikacji oraz właściwe potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginalem. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunkow Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia/ nie spelnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca osób), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyikację można otrzymać po uprzednim wplaceniu ww. kwoty do kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi. 1) Krótki opis: wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20. 3) Wielkość lub zakres: demontaż okien w piwnicy, parteru, wykucie z muru podokienników lastrykowych przy oknach demontowanych, wywiezienie samochodami samowyladowczymi gruzu na wysypisko na odleglość 19 km., wywóz zdemontowanych okien do magazynów WAK 4 przy ul. Poznańskiej 58 - odległość 10 km, dostawa i montaż okien PCV o pow. do 06 m2, o pow. ponad 1,5 m2; dostawa i montaż podokiennikow z konglomeratu marmurowego o gr. 3 cm, odbicie tynków na ościeżnikach okien wymienianych celem przemurowania, przemurowanie ościeży okiennych ceglami o gr. 1/2 c. na zaprawie c/w, wykucie strzepi do przemurowania ościeży, przyklejenie styropianu gr 10 cm na nadprożu okien wymienianych, tynk na przemurowanych oscieżnikach kat. IIIo szer. do 50 cm, przyklejenie warstwy siatki z włókna szklanego na styropianie, wklejenie kątownika perforowanego aluminiowania systemowego na narozach wypukłych, zagruntowanie preparatem np. Ceresit powierzchni pionowej oscieży przed malowaniem, pomalować trzykrotnie ściany wewn. po wymianie okien oraz pomaloważ pomieszczenia przedstawicielstwa wojskowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: remont elewacji wraz z ociepleniem budynku. 1) Krótki opis: remont elewacji wraz z ociepleniem budynku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.20. 3) Wielkość lub zakres: docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie cookołu, licowanie portali wejściowych płytkami klinkierowymi. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.