eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Warsztaty aktywizacji społecznej i edukacyjnej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Gorzów Wielkopolski: Warsztaty aktywizacji społecznej i edukacyjnej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego
Numer ogłoszenia: 330828 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266208 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp., ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7330-458, faks 0-95 7330-459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty aktywizacji społecznej i edukacyjnej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Warsztaty aktywizacji społecznej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego. Projekt Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane będzie zadanie Aktywna integracja ma na celu zmniejszenie ryzyka wystąpienia lub redukcji istniejącego już zjawiska wykluczenia społecznego u osób korzystających z pomocy społecznej z terenu Powiatu Gorzowskiego w wieku 15 - 64 lat. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca musi zapewnić przeprowadzenie usług w następującym zakresie: Część I Organizacja stacjonarnego wsparcia grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego. Część II Organizacja stacjonarnego poradnictwa specjalistycznego, służąca przywróceniu samodzielności życiowej oraz wzmocnieniu wiary we własne możliwości wychowawcze Część III Trening kompetencji i umiejętności społecznych poprzez integrację ze środowiskiem rodzicielstwa zastępczego Wymagania minimalne dotyczące czasu trwania, wyżywienia, transportu i ubezpieczenia: Część I Dla rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka lub osób z problemami opiekuńczo-wychowawczymi: (26 osób) zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnego wsparcia grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego. W czasie stacjonarnego wsparcia powinny odbyć się zajęcia wspierające relacje rodziców z dziećmi, podnoszące ich umiejętności wychowawcze, uczące w sposób kreatywny rozwiązywać konflikty. Grupa powinna zostać podzielona na 2 podgrupy, każda po 13 osób. W czasie stacjonarnego wsparcia grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć przez dwóch specjalistów, którzy będą jednocześnie prowadzili zajęcia z każdą z dwóch podgrup. Muszą one zawierać nie mniej niż 7 spotkań każde z nich trwające 2 godziny zegarowe. Spotkania muszą odbywać się w weekendy tj. sobota i/lub niedziela (z wyłączeniem dni ustawowo świątecznych). Łączna ilość godzin stacjonarnego wsparcia grupowego musi wynosić nie mniej niż 14 godzin dla każdej z dwóch podgrup. Dla obu podgrup zajęcia muszą odbywać się w osobnych terminach niezależnie od siebie i być prowadzone przez dwóch specjalistów. Część II Dla rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka lub osób z problemami opiekuńczo-wychowawczymi: (12 osób) organizacja grupowego stacjonarnego poradnictwa specjalistycznego mającego na celu podniesienie świadomości prawnej oraz wzmocnienie wiary we własne możliwości wychowawcze i ukierunkowanie rodzica w radzeniu sobie z przeszkodami natury formalnej (m.in. pozyskiwanie dokumentacji medycznej, sądowej, z urzędu stanu cywilnego, ośrodka pomocy społecznej, powiatowego centrum pomocy rodzinie), warsztaty praktyczne w oparciu o inne konkretne potrzeby, zgłoszone w trakcie zajęć. Wykonawca zapewni przeprowadzenie dwóch spotkań trwających po 3 godziny zegarowe z co najmniej jedną 15 minutową przerwą. Łączna ilość godzin: 6 godzin zegarowych. Część III Dla rodziców zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka lub osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi: (12 osób) organizacja treningu kompetencji i umiejętności społecznych poprzez integrację ze środowiskiem rodzicielstwa zastępczego. W czasie spotkań muszą odbyć się zajęcia wspierające proces mający na celu pomoc w ustaleniu przyczyn trudnych zachowań dzieci przyjętych oraz ukazanie sposobów radzenia sobie z tymi zachowaniami; zapoznanie uczestników z różnymi metodami rozwiązywania konfliktów, umożliwienie zintegrowania środowiska rodzin zastępczych, planowania ścieżki życiowej wychowanków, przygotowanie wychowanków do samodzielności. Muszą one zawierać nie mniej niż 3 spotkania każde z nich trwające 2 godziny zegarowe. Spotkania muszą odbywać się w weekendy tj. sobota - niedziela (z wyłączeniem dni ustawowo świątecznych). Łączna ilość godzin treningu kompetencji musi wynosić nie mniej niż 6. Spotkania muszą być prowadzone przez jednego specjalistę. Minimalny zakres przedmiotowy Część I Zakres przedmiotowy powinien zapewnić omówienie materiału z zakresu: - zajęć wspierających relacje rodziców z dziećmi, - zajęć podnoszących umiejętności wychowawcze, - zajęć ćwiczących postawy rodzicielskie, - kreatywnego sposobu rozwiązywania konfliktów, - budowania u dziecka samoakceptacji i poczucia własnej wartości Część II Zakres przedmiotowy powinien zapewnić omówienie materiału z zakresu: - podnoszenia świadomości prawnej i ukierunkowania rodzica (w tym rodzica zastępczego) w radzeniu sobie z przeszkodami natury formalnej (m.in. pozyskiwanie dokumentacji medycznej, sądowej, z urzędu stanu cywilnego, ośrodka pomocy społecznej, powiatowego centrum pomocy rodzinie), - opieki prawnej, - prawa rodziny zastępczej w świetle Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, - obowiązki rodziny zastępczej (występowanie o alimenty, pozbawienie władzy rodzicielskiej). Ponadto zakres przedmiotowy powinien zapewnić przeprowadzenie warsztatów praktycznych w oparciu o inne konkretne potrzeby, zgłoszone w trakcie zajęć. Część III Zakres przedmiotowy powinien zapewnić omówienie materiału z zakresu: - organizacji zajęć mających na celu pomoc w ustaleniu przyczyn trudnych zachowań dzieci przyjętych do rodziny zastępczej oraz ukazanie sposobów radzenia sobie z tymi zachowaniami - zapoznania uczestników z różnymi metodami rozwiązywania konfliktów, w tym konfliktów w relacjach wychowanek - rodzic zastępczy-rodzic biologiczny - wyzwań wychowawczych związanych z dorastaniem, - dojrzałości do rozstania jako etapu rozwojowego, - założenia funkcjonowania grupy wsparcia rodzin zastępczych - dlaczego tworzy się grupy wsparcia, podstawy ich funkcjonowania. Wymagania dotyczące kadry: Część I Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zaplanowanej usługi przez dwóch specjalistów prowadzących jednocześnie czasie zajęcia dla grupy (zajęcia obu podgrup muszą odbywać się w oddzielnych terminach i zajęcia w każdej podgrupie muszą prowadzić dwaj specjaliści, łącznie dla jednej podgrupy zajęcia mają obejmować 14 godzin zegarowych i muszą być prowadzone przez dwóch specjalistów jednocześnie), dopuszcza się prowadzenie zajęć przez: a) dwóch pedagogów lub b) pedagoga i psychologa lub c) dwóch psychologów. Każdy z w/w specjalistów musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe. Na koniec warsztatów każdy uczestnik musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w warsztatach. Część II Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zaplanowanej usługi przez prawnika lub radcę prawnego specjalizującego się w prawie rodzinnym. Część III Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zaplanowanej usługi przez co najmniej następujących specjalistów: a) pedagoga, posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe i c) psychologa, posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie w zawodowe Wymagania dotyczące budynków, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia Część I Zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Szkolenie musi być prowadzone w sali szkoleniowej, przystosowanej do prowadzenia kursów. Każdy uczestnik powinien mieć zapewniony stolik z krzesłem, w sali powinna znajdować się tablica. Wykonawca musi zapewnić także niezbędny sprzęt multimedialny np. telewizor, DVD, magnetofon. Część II Zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Szkolenie musi być prowadzone w sali szkoleniowej, przystosowanej do prowadzenia kursów. Każdy uczestnik powinien mieć zapewniony stolik z krzesłem, w sali powinna znajdować się tablica. Wykonawca zapewnia także zabezpieczenie niezbędnego sprzętu multimedialnego np. telewizora DVD, magnetofonu. Część III Zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Szkolenie musi być prowadzone w sali szkoleniowej, przystosowanej do prowadzenia kursów. Każdy uczestnik powinien mieć zapewniony stolik z krzesłem, w sali powinna znajdować się tablica. Wykonawca zapewnia także zabezpieczenie niezbędnego sprzętu multimedialnego np. telewizora DVD, magnetofonu. Pozostałe zobowiązania i postanowienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń, 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć stanowiącej dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin pracy i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie zajęć, 3) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie. Wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 5)Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się, nie później niż w dniu podpisania umowy, w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą. Wydruk z rejestracji na w/w stronie Wykonawca zobligowany jest przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 8) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.3, 9) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami, 10) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 11) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 12) W zakresie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań, 13) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt. 10, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę, 14) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty, 15) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane jest zadanie Aktywna integracja współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja stacjonarnego wsparcia grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społecznozawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salon Laurent Akademia Laurent Akademia Kształcenia Zawodowego AKZ, ul. Górczyńska 23, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Organizacja stacjonarnego poradnictwa specjalistycznego, służąca przywróceniu samodzielności życiowej oraz wzmocnieniu wiary we własne możliwości wychowawcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Sikorskiego 95, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Trening kompetencji i umiejętności społecznych poprzez integrację ze środowiskiem rodzicielstwa zastępczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Sikorskiego 95, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.