eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie prac informatycznych i geodezyjnych obejmującychI. aktualizację bazy ewidencji gruntów, budynków i lokali, II. aktualizację zasadniczej mapy numerycznej, III. poprawienie bazy mapy numerycznej w systemie Geo-Info 6 Mapa dla obrębów ewidencyjnychP-37 P-38.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Łódź: Wykonanie prac informatycznych i geodezyjnych obejmujących: I. aktualizację bazy ewidencji gruntów, budynków i lokali, II. aktualizację zasadniczej mapy numerycznej, III. poprawienie bazy mapy numerycznej w systemie Geo-Info 6 Mapa dla obrębów ewidencyjnych: P-37 P-38.
Numer ogłoszenia: 330764 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Ośrodek Geodezji , ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6374706, faks 42 6374777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac informatycznych i geodezyjnych obejmujących: I. aktualizację bazy ewidencji gruntów, budynków i lokali, II. aktualizację zasadniczej mapy numerycznej, III. poprawienie bazy mapy numerycznej w systemie Geo-Info 6 Mapa dla obrębów ewidencyjnych: P-37 P-38..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac informatycznych i geodezyjnych obejmujących: I. aktualizację bazy ewidencji gruntów, budynków i lokali, II. aktualizację zasadniczej mapy numerycznej, III. poprawienie bazy mapy numerycznej w systemie Geo-Info 6 Mapa dla obrębów ewidencyjnych: P-37 P-38..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5000 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie prac informatycznych i geodezyjnych nr sprawy OG.2710/52/2012

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: A) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: dokument (np. Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający, że prace geodezyjne i kartograficzne stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą lub inną jednostkę organizacyjną utworzoną zgodnie przepisami prawa, jeżeli przedmiot jej działania obejmuje prowadzenie tych prac, zgodnie z treścią art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.). Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowiskach: a) geodety - posiadają uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 (minimum 4 osoby), dla zakresu 2 (minimum 4 osoby) lub 1 i 2 zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2005 r. nr 240, poz. 2027, z późn. zm.) b) posiadają wiedzę i umiejętności z zakresu: obsługi oprogramowania EGBIL lub równoważnego (6 osób); obsługi oprogramowania dla operatorów GEO-INFO 6 Mapa lub równoważnego (6 osób); obsługi oprogramowania dla administratorów GEO-INFO 6 Mapa lub równoważnego (1 osoba) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. B) posiadania wiedzy i doświadczenia. W szczcegolności wykonawca musi wykazać, że że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca: a) łącznie jedną dostawę/usługę polegającą na: modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zurbanizowanym obszarze miejskim o powierzchni powyżej 600 ha i wartości powyżej 100 000 PLN oraz b) łącznie jedną usługę/dostawę polegającą na: wykonaniu obiektowej numerycznej mapy zasadniczej dla skali 1:500 w oparciu o archiwalne i aktualne pomiary sytuacyjne, obliczenia współrzędnych wszystkich naziemnych elementów sytuacyjnych wraz z wykorzystaniem inwentaryzacji urządzeń podziemnych i obliczeniem współrzędnych położenia osi przewodów podziemnych dla obszaru miejskiego o wielkości ponad 400 ha i wartości ponad 200 000 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. C) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że dysponuje, co najmniej 11 osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług i kierowanie dostawami/usługami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami spełniającymi co najmniej następujące wymagania: 1.Geodeta - minimum 11 osób o następujących kwalifikacjach: a) wykształcenie geodezyjne, b) uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 (minimum 4 osoby), dla zakresu 2 (minimum 4 osoby) lub 1 i 2 zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2005 r. nr 240, poz. 2027, z późn. zm.) c) wiedzę i umiejętności z zakresu: c.1. obsługi oprogramowania EGBIL lub równoważnego ( 6 osób) do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków; c.2. obsługi oprogramowania dla operatorów GEO-INFO 6 Mapa lub równoważnego (6 osób) do budowy baz danych mapy numerycznej; c.3. obsługi oprogramowania dla administratorów GEO-INFO 6 Mapa lub równoważnego (1 osoba) do budowy baz danych mapy numerycznej; d) doświadczenie zawodowe w zakładania mapy numerycznej i modernizacji ewidencji gruntów, zakładaniu ewidencji budynków i lokali e) udział w roli geodety w co najmniej 1 zamówieniu. 2. Kierownik zespołu - minimum 1 osoba o następujących kwalifikacjach: a) wykształcenie wyższe geodezyjne, b) udział w roli kierownika w co najmniej 1 zamówieniu. D). Potencjal techniczny. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował/posiadał: a) łącze internetowe o prędkości co najmniej 6Mb w celu zdalnego połączenia z bazą ewidencji gruntów i budynków EGBiL; b) co najmniej sześć licencji do aplikacji Geo-Info Mapa w wersji oraclowej, która umożliwi wyeksportowanie danych do pliku, który zostanie zaimportowany do bazy mapy numerycznej w wersji GI6Mapa, w taki sposób aby bezbłędnie i bezkonfliktowo zaimportowały się wszystkie obiekty; c) co najmniej cztery wysokowydajne komputery. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek do spełnienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Uwaga: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w s.i.w.z. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej: I. Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia na podstawie: wykazu wykonanych, w że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca: a) łącznie jedną dostawę/usługę polegającą na: modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zurbanizowanym obszarze miejskim o powierzchni powyżej 600 ha i wartości powyżej 100 000 PLN oraz b) łącznie jedną usługę/dostawę polegającą na: wykonaniu obiektowej numerycznej mapy zasadniczej dla skali 1:500 w oparciu o archiwalne i aktualne pomiary sytuacyjne, obliczenia współrzędnych wszystkich naziemnych elementów sytuacyjnych wraz z wykorzystaniem inwentaryzacji urządzeń podziemnych i obliczeniem współrzędnych położenia osi przewodów podziemnych dla obszaru miejskiego o wielkości ponad 400 ha i wartości ponad 200 000 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz dostaw stanowiący załącznik nr 3 do wzoru s.i.w.z.oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni jako spełniony warunek o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia stanowiącego załącznik nr 6 do s.i.w.z. oraz na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w ust.VI.s.i.w.z.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował/posiadał: a) łącze internetowe o prędkości co najmniej 6Mb w celu zdalnego połączenia z bazą ewidencji gruntów i budynków EGBiL; b) co najmniej sześć licencji do aplikacji Geo-Info Mapa w wersji oraclowej, która umożliwi wyeksportowanie danych do pliku, który zostanie zaimportowany do bazy mapy numerycznej w wersji GI6Mapa, w taki sposób aby bezbłędnie i bezkonfliktowo zaimportowały się wszystkie obiekty; c) co najmniej cztery wysokowydajne komputery. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: oraz złozyć oświadczenie stanowiące wzór do s.i.w.z. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że dysponuje, co najmniej 11 osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług i kierowanie dostawami/usługami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami spełniającymi co najmniej następujące wymagania: 1. Geodeta - minimum 11 osób o następujących kwalifikacjach: a) wykształcenie geodezyjne, b) uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 (minimum 4 osoby), dla zakresu 2 (minimum 4 osoby) lub 1 i 2 zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2005 r. nr 240, poz. 2027, z późn. zm.) c) wiedzę i umiejętności z zakresu: c.1. obsługi oprogramowania EGBIL lub równoważnego ( 6 osób) do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków; c.2. obsługi oprogramowania dla operatorów GEO-INFO 6 Mapa lub równoważnego (6 osób) do budowy baz danych mapy numerycznej; c.3. obsługi oprogramowania dla administratorów GEO-INFO 6 Mapa lub równoważnego (1 osoba) do budowy baz danych mapy numerycznej; d) doświadczenie zawodowe w zakładania mapy numerycznej i modernizacji ewidencji gruntów, zakładaniu ewidencji budynków i lokali e) udział w roli geodety w co najmniej 1 zamówieniu. 2. Kierownik zespołu - minimum 1 osoba o następujących kwalifikacjach: a) wykształcenie wyższe geodezyjne, b) udział w roli kierownika w co najmniej 1 zamówieniu. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz dostaw stanowiący załącznik nr 4 do s.i.w.z. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od niniejszej Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.W przypadkach, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 3.Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone do umowy w razie zaistnienia co najmniej jednego z poniższych przypadków: a) w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia zmianie ulegną postanowienia umowy dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji; b) w razie zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wywołują potrzebę zmian postanowień Umowy, zmianie ulęgną stosowne postanowienia Umowy w odpowiednim do zmian przepisów zakresie; c) postanowienia umowy dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego lub Wykonawcy czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy - w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby; d) w przypadku, gdy wystąpi konieczność usunięcia istotnych braków lub błędów w Specyfikacji technicznej, na podstawie której realizowane są dostawy, w tym również polegających na niezgodności specyfikacji z przepisami prawa zmianie ulegną postanowienia umowy dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotu zamówienia, przy czym nie zostanie rozszerzony zakres zamówienia wykraczający poza przedmiot zamówienia opisany w s.i.w.z.; e) w przypadku wystąpienia siły wyższej, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, demonstracje, nagłe załamania warunków atmosferycznych zmianie ulegną postanowienia umowy dotyczące terminu obowiązywania umowy f) zmiana przedłużenia terminu wykonania zamówienia, w przypadku zlecenia Wykonawcy prac na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp; g) wystąpienia istotnych wad Specyfikacji technicznej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonej partii dostaw mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; h) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Łódzki Ośrodek Geodezji 90-753 Łódź ul. Żeligowskiego 8/10, budynek C, parter, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.