eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › wymiana stolarki okiennej w budynku dydaktycznym Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2006-06-24

POZYCJA 33065

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane P³ock: wymiana stolarki okiennej w budynku dydaktycznym Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, do kontaktów: Robert Czwartek, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400 wew. 233, fax 024 3665400 wew. 243, e-mail: dag@pwsz.plock.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.pwsz.plock.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Robert Czwartek, Plac D±browskiego 2, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400 wew. 233, fax 024 3665400 wew. 243, e-mail: dag@pwsz.plock.org.pl, www.pwsz.plock.org.pl. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Robert Czwartek, Plac D±browskiego 2, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400 wew. 233, fax 024 3665400 wew. 243, e-mail: dag@pwsz.plock.org.pl, www.pwsz.plock.org.pl. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Robert Czwartek, Plac D±browskiego 2, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400 wew. 233, fax 024 3665400 wew. 243, e-mail: dag@pwsz.plock.org.pl, www.pwsz.plock.org.pl. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Pañstwowa szko³a wy¿sza; Edukacja. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: wymiana stolarki okiennej w budynku dydaktycznym Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek dydaktyczny Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku dydaktycznym Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku. Jest to obiekt zabytkowy 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Materia³y budowlane u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia musz± byæ zgodne z warunkami pozwolenia na budowê, projektem budowlanym oraz musz± byæ dopuszczone do stosowania w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej (deklaracje zgodno¶ci CE) 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: 246 244,40 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 7 000,00 z³ 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³ni± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj.: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek poosiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem (dotycz±ce obiektów zabytkowych) i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. 3. Osoby, które bêd± kierowaæ robotami budowlanymi musz± posiadaæ wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia oraz posiadaæ minimum dwuletnie do¶wiadczenie polegaj±ce na budowie przy zabytkach nieruchomych, udokumentowane (potwierdzone) przez Urz±d Ochrony Zabytków. Ponadto osoby te musz± przynale¿eæ do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa i posiadaæ wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W niniejszym postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± wszystkie warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków na odstawie z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie do sk³adania ofert nie z³o¿yli o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu lub którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Nie uzupe³nienie tych dokumentów lub brak spe³nienia warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania. Ocena spe³nienia warunków okre¶lonych w SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formu³± "spe³nia - nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ warunki te Wykonawca spe³ni³. Niespe³nienie chocia¿by jednego z warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu -wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. B. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie/ wykonawca powinien wykazaæ siê wykonaniem minimum 3 robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem (dotycz±cych obiektów zabytkowych), warto¶ci± robotom stanowi±cych przedmiot zamówienia, potwierdzonych ich nale¿yte wykonanie referencjami/ (wykaz ten za³±czony powinien byæ na formularzu wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SIWZ). 2) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci (wykaz ten opracowany i za³±czony powinien byæ na formularzu wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SIWZ). 3) dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± kierowaæ robotami budowlanymi posiadaj± wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia oraz stwierdzaj±ce minimum dwuletnie do¶wiadczenie polegaj±ce na budowie przy zabytkach nieruchomych udokumentowane (potwierdzone) przez Urz±d Ochrony Zabytków. Ponadto nale¿y za³±czyæ dokumenty stwierdzaj±ce o przynale¿no¶ci tych osób do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej. C. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: 1) polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. D. Wykonawca zamieszka³y poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. A pkt 1 sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert), 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert), 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie (dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). E. Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej. a) umowa spó³ki cywilnej, je¿eli dzia³alno¶æ gospodarcza Wykonawców jest prowadzona w formie spó³ki cywilnej, b) umowa konsorcjum. Wszystkie dokumenty s± sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. F. Ponadto, do oferty wykonawca powinien za³±czyæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków w postêpowaniu, sporz±dzone w oparciu o wzór okre¶lony w za³±czniku nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.plock.org.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 12:30, Siedziba zamawiaj±cego PWSZ w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, pok. 206 (Sala posiedzeñ Senatu PWSZ w P³ocku).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 14.06.2006.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.