eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Numer ogłoszenia: 330434 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 319356 - 2015 data 25.11.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4..
  • W ogłoszeniu jest: 3.1. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV: główny przedmiot zamówienia: 72611000-6 - usługi w zakresie wsparcia technicznego 3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.4. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane w dalszej części SIWZ Częściami , Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części lub niektóre z nich. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.) Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 RENEWAL BASIC- GOV BAND A Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL/SQL Developer - Annual Service Contract dla PL SQL Developer Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w Tuning option, w Quest DBA Module Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Wave Date Protection - Wave Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00 Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES 1009166262 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability Część X: Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji oprogramowania dla Juniper 4350: Custom J-Partner NextDay Support for J4350 W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania: NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal roczna asysta techniczna Cześć XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego..
  • W ogłoszeniu powinno być: 3.1. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV: główny przedmiot zamówienia: 72611000-6 - usługi w zakresie wsparcia technicznego 3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.4. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane w dalszej części SIWZ Częściami , Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części lub niektóre z nich. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.) Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION SMALL BUSINESS EDITION 2013 Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL SQL Developer - Annual Service Contract dla PL SQL Developer Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w Tuning option, w Quest DBA Module Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Wave Date Protection - Wave Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00 Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES 1009166262 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability Część X: Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji oprogramowania dla Juniper 4350: Custom J-Partner NextDay Support for J4350 W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania: NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal roczna asysta techniczna Cześć XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy ul. Zamkowej 8, pok. 1- kancelaria ogólna - przyjmowanie dokumentów..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy ul. Zamkowej 8, pok. 1- kancelaria ogólna - przyjmowanie dokumentów..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: cz. III.
  • W ogłoszeniu jest: Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 RENEWAL BASIC- GOV BAND A.
  • W ogłoszeniu powinno być: Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION SMALL BUSINESS EDITION 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.