Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Rzeszów: Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 319356 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV: główny przedmiot zamówienia: 72611000-6 - usługi w zakresie wsparcia technicznego 3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.4. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane w dalszej części SIWZ Częściami , Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części lub niektóre z nich. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.) Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 RENEWAL BASIC- GOV BAND A Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL/SQL Developer - Annual Service Contract dla PL SQL Developer Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w Tuning option, w Quest DBA Module Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Wave Date Protection - Wave Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00 Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES 1009166262 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability Część X: Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji oprogramowania dla Juniper 4350: Custom J-Partner NextDay Support for J4350 W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania: NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal roczna asysta techniczna Cześć XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia
Podkarpacki Oddział Wojewódzki
ul. Zamkowa 8
35- 032 Rzeszów
tel. 017 86 04 100
fax: 017 86 04 228
www.nfz-rzeszow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy ul. Zamkowej 8 , pok. 1-kancelaria ogólna - przyjmowanie dokumentów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 RENEWAL BASIC- GOV BAND A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 RENEWAL BASIC- GOV BAND A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL/SQL Developer - Annual Service Contract dla PL/SQL Developer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL/SQL Developer - Annual Service Contract dla PL/SQL Developer.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Wave Date Protection - Wave Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Wave Date Protection - Wave Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES 1009166262 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES 1009166262 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X: Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji oprogramowania dla Juniper 4350: Custom J-Partner NextDay Support for J4350 W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X: Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji oprogramowania dla Juniper 4350: Custom J-Partner NextDay Support for J4350 W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania: NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania: NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal roczna asysta techniczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cześć XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- USŁUGA SUPERWIZORA PRACY SOCJALNEJ
- Montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na wskazanych dachach obiektów
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Dostawa części lotniczych
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla II Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.2711.15.2024.MR Usługa wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania VMware Vsphere posiadanego przez Zamawiającego
- Opieka serwisowa, wsparcie techniczne, nadzór nad oprogramowaniem i infrastrukturą, pełnienie całodobowego dyżuru serwisowego oprogramowania systemu informatycznego pn. ZPWD wraz z modułami
- Usługa wsparcia serwisowego dla przełączników sieciowych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wsparcia technicznego na sprzęt i oprogramowanie na potrzeby systemu SAP.
- Przedłużenie subskrypcji licencji i świadczenie wsparcia technicznego dla środowiska WAF (WAF - Web Application Firewall) opartego o klaster FortiWEB
- Zakup subskrypcji oraz wsparcia technicznego dla oprogramowania Forcepoint
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.