eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Rzeszów: Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 319356 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV: główny przedmiot zamówienia: 72611000-6 - usługi w zakresie wsparcia technicznego 3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.4. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane w dalszej części SIWZ Częściami , Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części lub niektóre z nich. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.) Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 RENEWAL BASIC- GOV BAND A Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL/SQL Developer - Annual Service Contract dla PL SQL Developer Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w Tuning option, w Quest DBA Module Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Wave Date Protection - Wave Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00 Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES 1009166262 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability Część X: Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji oprogramowania dla Juniper 4350: Custom J-Partner NextDay Support for J4350 W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania: NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal roczna asysta techniczna Cześć XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki ul. Zamkowa 8 35- 032 Rzeszów tel. 017 86 04 100 fax: 017 86 04 228 www.nfz-rzeszow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy ul. Zamkowej 8 , pok. 1-kancelaria ogólna - przyjmowanie dokumentów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 RENEWAL BASIC- GOV BAND A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec - SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 RENEWAL BASIC- GOV BAND A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL/SQL Developer - Annual Service Contract dla PL/SQL Developer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL/SQL Developer - Annual Service Contract dla PL/SQL Developer.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Wave Date Protection - Wave Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Wave Date Protection - Wave Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Wave Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES 1009166262 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES 1009166262 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X: Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji oprogramowania dla Juniper 4350: Custom J-Partner NextDay Support for J4350 W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X: Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji oprogramowania dla Juniper 4350: Custom J-Partner NextDay Support for J4350 W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania: NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania: NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance. NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal roczna asysta techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cześć XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6 VMWare vSphere Enterprise 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.