To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Dobrzyniewo Duże: Dostarczanie obiadów do 4 szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Numer ogłoszenia: 330144 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300816 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie obiadów do 4 szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczania obiadów dla dzieci i uczniów łącznej maksymalnej ilości 380 sztuk dziennie w okresie od 03.09.2012 do 28.06.2013 zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. 2. Żywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej do przedostatniego dnia roku szkolnego (ok. 189 dni). Z przygotowania i dostawy posiłków wyłącza się dni wolne od nauki szkolnej przerwy świąteczne, ferie oraz inne dni wolne od nauki. Obiady będą dowożone do następujących szkół: a) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym - około 150 obiadów dziennie z tego 80 porcji dużych i 70 porcji małych; b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie - około 60 obiadów dziennie z tego 60 porcji małych; c) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Fastach - około 120 obiadów dziennie z tego 60 porcji dużych i 60 porcji małych; d) Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach - około 50 obiadów dziennie z tego 40 porcji dużych i 10 porcji małych. W/w ilości zostały oszacowane na podstawie ilości posiłków wydawanych w roku szkolnym 2011/2012 i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące posiłków. Każdy posiłek będzie się składał z dwóch ciepłych dań tj.: Pierwsze danie - zupa, Drugie danie - danie mięsne z kaszą, ryżem, ziemniakami (zamiennie), makaron, dania mączne (pierogi, kopytka, placki itp.) oraz surówki lub jarzyny. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków: Porcja duża - zupa - co najmniej 200 ml; - danie mięsne - co najmniej 100 gram; - ryż , makaron z owocami, serem - co najmniej 150 gram; - pieróg, racuchy, itp. - co najmniej 200 gram; - placki ziemniaczane, bigos, fasolka - co najmniej 250 gram; - gulasz itp. - co najmniej 100 gram; - kasza, ryż, ziemniaki - co najmniej 150 gram; - surówka lub jarzyna - co najmniej 120 gram; - kompot - 200 ml z produktów świeżych i wartościowych. - Sos, śmietana 30 gram. Porcja mała - zupa - co najmniej 200 ml; - danie mięsne - co najmniej 50 gram; - ryż , makaron z owocami, serem - co najmniej 100 gram; - pieróg, racuchy, itp. - co najmniej 100 gram; - placki ziemniaczane, bigos, fasolka - co najmniej 100 gram; - gulasz itp. - co najmniej 60 gram; - kasza, ryż, ziemniaki - co najmniej 100 gram; - surówka lub jarzyna - co najmniej 80 gram; - kompot - 100 ml z produktów świeżych i wartościowych, - Sos, śmietana 30 gram. 4. Wytyczne dotyczące dostawy: a) posiłki należy dostarczać w ściśle określonych godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół; b) obiady muszą być zgodne z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 6 praz 6A do SIWZ; c) dostawca zapewnia termosy do przewozu posiłków gwarantujące utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw; d) dostawca zapewnia mycie, wyparzanie i odbiór termosów; e) dostawca zabiera jednorazowe naczynia i pozostałości posiłków; f) dostawca przechowuje próbki posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami; g) do stołówek w Nowym Aleksandrowie i w Pogorzałkach Wykonawca dodatkowo dostarczy jednorazowe naczynia i sztućce (w ilości określonej przez Dyrektora Szkoły) , gdyż stołówki te nie spełniają wymogów wydawania posiłków na talerzach, a w razie potrzeby na wniosek dyrektora również do pozostałych w/w szkół, h) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć (nieodpłatnie) do szkół na wniosek Dyrektora szkoły bemarów do podgrzewania posiłków. i) Zmiana jadłospisu jest możliwa wyłącznie po pisemnych ustaleniach Wykonawcy z Dyrektorami Szkół. 5. Podane ilości posiłków stanowią maksymalną ilość przewidzianą do dostarczenia w terminie realizacji umowy. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości w zależności od potrzeb ilości te mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. 7. Zakres zamówienia obejmuje wliczone w cenę posiłku: transport, dostawa, zapakowanie posiłków w termosy w miejscu przyrządzenia, hermetycznie zamknięte i ich dostarczenie transportem Wykonawcy wraz z odpowiadającą im ilością jednorazowych sztućców. 8. Wykonawca dostarczać będzie sporządzone posiłki samochodem/mi przystosowanym/mi do świadczenia usług cateringowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Magdalena Zejer Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe M&MZ, Barszczewo 2A, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 269438,40
Oferta z najniższą ceną: 269438,40 / Oferta z najwyższą ceną: 445879,73
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim
- sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby przedszkoli samorządowych oraz szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zaleszany w roku szkolnym 2024/2025
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej w Pogorzałkach rok szkolny 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.