eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Dostarczanie obiadów do 4 szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Dobrzyniewo Duże: Dostarczanie obiadów do 4 szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Numer ogłoszenia: 300816 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie obiadów do 4 szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczania obiadów dla dzieci i uczniów w łącznej maksymalnej ilości 34020 sztuk porcji dużych i 37800 sztuk porcji małych w okresie od 03.09.2012 do 28.06.2013 zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. 2. Żywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej do przedostatniego dnia roku szkolnego (ok. 189 dni). Z przygotowania i dostawy posiłków wyłącza się dni wolne od nauki szkolnej przerwy świąteczne, ferie oraz inne dni wolne od nauki. Obiady będą dowożone do następujących szkół: a) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym - około 150 obiadów dziennie z tego 80 porcji dużych i 70 porcji małych; b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie - około 60 obiadów dziennie z tego 60 porcji małych; c) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Fastach - około 120 obiadów dziennie z tego 60 porcji dużych i 60 porcji małych; d) Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach - około 50 obiadów dziennie z tego 40 porcji dużych i 10 porcji małych. W/w ilości zostały oszacowane na podstawie ilości posiłków wydawanych w roku szkolnym 2011/2012 i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące posiłków. Każdy posiłek będzie się składał z dwóch ciepłych dań tj.: Pierwsze danie - zupa, Drugie danie - danie mięsne z kaszą, ryżem, ziemniakami (zamiennie), makaron, dania mączne (pierogi, kopytka, placki itp.) oraz surówki lub jarzyny. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków: Porcja duża - zupa - co najmniej 200 ml; - danie mięsne - co najmniej 100 gram; - ryż , makaron z owocami, serem - co najmniej 150 gram; - pieróg, racuchy, itp. - co najmniej 200 gram; - placki ziemniaczane, bigos, fasolka - co najmniej 250 gram; - gulasz itp. - co najmniej 100 gram; - kasza, ryż, ziemniaki - co najmniej 150 gram; - surówka lub jarzyna - co najmniej 120 gram; - kompot - 200 ml z produktów świeżych i wartościowych. - Sos, śmietana 30 gram. Porcja mała - zupa - co najmniej 200 ml; - danie mięsne - co najmniej 50 gram; - ryż , makaron z owocami, serem - co najmniej 100 gram; - pieróg, racuchy, itp. - co najmniej 100 gram; - placki ziemniaczane, bigos, fasolka - co najmniej 100 gram; - gulasz itp. - co najmniej 60 gram; - kasza, ryż, ziemniaki - co najmniej 100 gram; - surówka lub jarzyna - co najmniej 80 gram; - kompot - 100 ml z produktów świeżych i wartościowych, - Sos, śmietana 30 gram. 4. Wytyczne dotyczące dostawy: a) posiłki należy dostarczać w ściśle określonych godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół; b) obiady muszą być zgodne z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 6 oraz 6A do SIWZ; c) dostawca zapewnia termosy do przewozu posiłków gwarantujące utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw; d) dostawca zapewnia mycie, wyparzanie i odbiór termosów; e) dostawca zabiera jednorazowe naczynia i pozostałości posiłków; f) dostawca przechowuje próbki posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami; g)do stołówek w Nowym Aleksandrowie i w Pogorzałkach Wykonawca dodatkowo dostarczy jednorazowe naczynia i sztućce (w ilości określonej przez Dyrektora Szkoły) , gdyż stołówki te nie spełniają wymogów wydawania posiłków na talerzach, a w razie potrzeby na wniosek dyrektora również do pozostałych w/w szkół, h)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć (nieodpłatnie) do szkół na wniosek Dyrektora szkoły bemarów do podgrzewania posiłków. i)Zmiana jadłospisu jest możliwa wyłącznie po pisemnych ustaleniach Wykonawcy z Dyrektorami Szkół. 5. Podane ilości posiłków stanowią maksymalną ilość przewidzianą do dostarczenia w terminie realizacji umowy. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości w zależności od potrzeb ilości te mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. 7. Zakres zamówienia obejmuje wliczone w cenę posiłku: transport, dostawa, zapakowanie posiłków w termosy w miejscu przyrządzenia, hermetycznie zamknięte i ich dostarczenie transportem Wykonawcy wraz z odpowiadającą im ilością jednorazowych sztućców. 8. Wykonawca dostarczać będzie sporządzone posiłki samochodem/mi przystosowanym/mi do świadczenia usług cateringowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w szczególności powinien wykonać lub wykonywać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia, którego przedmiotem były usługi dostarczania posiłków w ilości min. 250 sztuk posiłków dziennie świadczonych w sposób ciągły przez okres 10 miesięcy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować zakładem podlegającym zatwierdzeniu, nadzorowi i kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, oraz posiadać samochód przeznaczony do transportu posiłków. Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW b) Kalkulacje ceny ofertowej, sporządzoną według wzoru stanowiącego załacznik nr 5 do IDW, c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy: i. upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru , ii. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamowienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: - wynagrodzenia umownego Wykonawcy - w przypadku zmiany przepisów dotyczących - stawki podatku VAT - zmiany liczby posiłków, - zmiany przedstawicieli stron umowy, - jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobrzyniewie Dużym ul. Białostocka 25 16-002 Dobrzyniewo Duże pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzyniewie Dużym ul. Białostocka 25 16-002 Dobrzyniewo Duże pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.